29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Nogen der har hørt status på Ini?

ladislau
Indlæg: 1265
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af ladislau »

Mht til resultater kontra flot spil, så er intet jo så sort og hvidt. Ikke engang fodbold.

Såfremt vi vil have nogle titler, og ikke vil være et Arsenal plus, så må vi affinde os med at efteråret er lidt trist æstetisk. At vi vil se godt fodbold kan vi hurtig blive enige om, men vi vil jo helst se det, når turneringerne skal afgøres.
Når vi så har mange skader og et transferban, så handler dette her efterår om overlevelse. Synes en diskussion om hvor godt vi spiller er helt malplaceret pt.

Godt nok er vi forkælede som Barca fans, men for mig at se, så skal vi bare bække op, sedrengene arbejde sig til pointene for en gang skyld, og vi skal glæde os over de point vi får.

Alting til sin tid.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Nogen der har hørt status på Ini?
4 uger

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Heartbreaker »

farvel...
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:
JonasV skrev:Nogen der har hørt status på Ini?
4 uger
Satans. Hvem er kommet med denne melding?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke ser for de siger 4-6 uger:
Iniesta, who suffered a thigh muscle injury in the game against Leverkusen yesterday, would be out for 4 to 6 weeks. [ser]
Fuck.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Michman »

Vi er så FUCKED.. Iniesta også..?!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Skydefinten »

Nå men så ser jeg bare Barca B på Campen i uge 42. Pyt med alle profilerne.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af JonasV »

Det er virkelig synd for den ven jeg skal derned med, som aldrig har været i Barcelona før. Han glædede sig især til at se netop Leo og Don A :(

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af A$AP »

Så ude mod Sevilla, vil vores allerede meget belastet midtbane være uden Rafinha og Iniesta.. Det kan vel næsten kun betyde at enten Roberto spiller på midtbanen, eller Mascherano spiller der sammen med Busi og Rakitic. Jeg håber at Roberto spiller, men som back, Alves er fandme elendig i øjeblikket, det ville være interessant med Alves på midtbanen, men det dur han nok ikke til. For en gangs skyld, så er jeg glad for at vi får en landsholdspause.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

JonasV skrev:
FCBSOCI skrev: Når det er sagt synes jeg, at det er helt uhørt at pifte af vores eget hold, som jeg oplevede på Camp Nou i går. Vi skal da støtte vores hold under kampen. Efter kampen kan vi så give vores utilfredhed til kende.
Luna nævnte ellers at der var bemærkelsesværdig opbakning fra Camp Nou i går.
Det var der heldigvis også et langt stykke ad vejen. Desværre var der alligevel højlydt piften undervejs. Det bryder jeg mig ikke om. Bortset fra det er det som om, at stemningen er bedst på Camp Nou, når Barca virkelig er i problemer. Husker for eksempel kampen mod Milan, hvor vi havde tabt der første opgør 2-0. Stemningen i returkampen, som vi vandt 4-0, var elektrisk; sandsynligvis fordi vi vidste, at der var stor fare for, at Barca røg ud af CL.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af FCBSOCI »

Luis Enrique var åbenbart heller ikke tilfreds med tilskuerne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Piquénbauer »

At half time Luis Enrique ordered a tactical re-jig, moving from 4-3-3 to 4-3-1-2, with Luis Suárez and Sandro up top but Neymar now in behind them. Bender and Kramer were given much more work to do with the Brazilian in the No10 position nullifying their ability to press.

"The coach saw things we couldn't and his tactical alteration helped hugely," the Uruguayan said after the whistle. "Leverkusen's tactics meant that not as much football as usual was played but we demonstrated why we are champions."
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... 88081.html

Det passer ikke helt ind i "lucho ved ikke hvad han laver-snakken" men han skal have ros sin reaktion i går. De udskiftninger han lavede endte i sidste ende også med at være udslagsgivende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
At half time Luis Enrique ordered a tactical re-jig, moving from 4-3-3 to 4-3-1-2, with Luis Suárez and Sandro up top but Neymar now in behind them. Bender and Kramer were given much more work to do with the Brazilian in the No10 position nullifying their ability to press.

"The coach saw things we couldn't and his tactical alteration helped hugely," the Uruguayan said after the whistle. "Leverkusen's tactics meant that not as much football as usual was played but we demonstrated why we are champions."
http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... 88081.html

Det passer ikke helt ind i "lucho ved ikke hvad han laver-snakken" men han skal have ros sin reaktion i går. De udskiftninger han lavede endte i sidste ende også med at være udslagsgivende.
Lucho skulle bare have gjort sit hjemmearbejde. Leverkusen spiller på samme måde hver eneste weekend. Højt pres og direkte spil. Vi kunne have udnyttet det til vores fordel, hvis planen havde været bolde i dybden.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/9 FC Barcelona - Leverkusen

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:Så ude mod Sevilla, vil vores allerede meget belastet midtbane være uden Rafinha og Iniesta.. Det kan vel næsten kun betyde at enten Roberto spiller på midtbanen, eller Mascherano spiller der sammen med Busi og Rakitic. Jeg håber at Roberto spiller, men som back, Alves er fandme elendig i øjeblikket, det ville være interessant med Alves på midtbanen, men det dur han nok ikke til. For en gangs skyld, så er jeg glad for at vi får en landsholdspause.
Jeg synes også at Roberto burde spille back pladsen, også kan Alves spille på midten. Det tror jeg faktisk også godt han kan, mener i hvert fald at han selv har udtalt, at han i starten af sin karriere startede som midtbanespiller.

Jeg ville nok stille sådan her på lørdag:

-------------Bravo-------------
Rober--Pique--Masch--Alba
-----------Busquets-----------
-------Alves-----Rakitic------
Munir-----------------Neymar
-----------Suarez-------------
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster