17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Lular »

Blaugrana92 skrev:Det er jo en fuldstændig ligegyldig kompensa-fucking-tionsdom fra Velasco Carballo, den feje køter. Den er ikke engang specielt slem. Fuck hjem til Madrid med dig, Carlos. Og bliv der gerne. Magtliderlige kraft-idiot af en pik-dommer.
Jeg bryder mig heller ikke om dommeren og det faktum at han er Madrid-mand.

Dog så er jeg overbevist om at 90% af alle topdommere i verden havde givet Pique rødt kort for det stunt han lavede mod linjedommeren. Det var torskedumt af Pique (selvom jeg godt lidt forstår ham), og det røde kort var selvfølgelig helt på sin plads.



Da Pique går ned på linjedommeren mens hans bander og svovler (vi aner ikke hvad han har sagt, men det har nok været grimt), så ligner han IMO en mand, der er ude på at slå én ihjel.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af kklaus »

zqa skrev:Altid noget det er Bilbao. Dem kan man næsten ikke andet end synes godt om.
Sådan havde jeg det lidt i fredags, men i dag synes jeg mest bare de var træls. Kunne de ikke bare have ladet os vinde 2-0 eller 3-1 eller sådan noget.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af A$AP »

Hahah, Alba er sikkert pisse sur lige nu, han står og overvejer hvilken af Athletic spillerne der skal smadres lige om lidt. Måske en af vores egne.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
zqa skrev:Altid noget det er Bilbao. Dem kan man næsten ikke andet end synes godt om.
Sådan havde jeg det lidt i fredags, men i dag synes jeg mest bare de var træls. Kunne de ikke bare have ladet os vinde 2-0 eller 3-1 eller sådan noget.
De prøvede at lade os vinde. Vi kunne bare ikke score på chancerne de forærede væk.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af zqa »

kklaus skrev:
zqa skrev:Altid noget det er Bilbao. Dem kan man næsten ikke andet end synes godt om.
Sådan havde jeg det lidt i fredags, men i dag synes jeg mest bare de var træls. Kunne de ikke bare have ladet os vinde 2-0 eller 3-1 eller sådan noget.
Vi kan ærlig talt takke os selv for, at vi spiller 1-1 idag, og taber 4-0 sidst.

Jeg glæder mig til, at der må indskrives spillere igen.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »



Der er jo intet specielt ved det der. Det sker nærmest hver eneste kamp. Han SKAL have sagt noget decideret sygt før et rødt kort overhovedet kan forsvares.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af kklaus »

Storken skrev:
kklaus skrev:
zqa skrev:Altid noget det er Bilbao. Dem kan man næsten ikke andet end synes godt om.
Sådan havde jeg det lidt i fredags, men i dag synes jeg mest bare de var træls. Kunne de ikke bare have ladet os vinde 2-0 eller 3-1 eller sådan noget.
De prøvede at lade os vinde. Vi kunne bare ikke score på chancerne de forærede væk.
De prøvede for dårligt så.
Jeg går en tur. Og hører Future Islands. Og forestiller mig jeg var til koncert der, i dag, i stedet for at se kampen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Laporte er forresten et fucking bæst. Hvis han ikke ender i barca så ville det være en katastrofe. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med om han koster 50 mio. KØB!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Lular skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er jo en fuldstændig ligegyldig kompensa-fucking-tionsdom fra Velasco Carballo, den feje køter. Den er ikke engang specielt slem. Fuck hjem til Madrid med dig, Carlos. Og bliv der gerne. Magtliderlige kraft-idiot af en pik-dommer.
Jeg bryder mig heller ikke om dommeren og det faktum at han er Madrid-mand.

Dog så er jeg overbevist om at 90% af alle topdommere i verden havde givet Pique rødt kort for det stunt han lavede mod linjedommeren. Det var torskedumt af Pique (selvom jeg godt lidt forstår ham), og det røde kort var selvfølgelig helt på sin plads.



Da Pique går ned på linjedommeren mens hans bander og svovler (vi aner ikke hvad han har sagt, men det har nok været grimt), så ligner han IMO en mand, der er ude på at slå én ihjel.
Så må det jo have været en af de sidste 10%, der dømte dengang Arda Turan kastede en støvle efter linjedommeren Eller dengang Ballack nærmest rev hovedet af Øvrebø. Eller dengang da hollænderne var ved at slå linjedommeren ihjel i VM finalen i 2010. Eller i de tusinder af tusinder af andre eksempler på lignende, eller værre, adfærd jeg kan opstøve. Dommere bliver overfuset til højre og venstre og de finder sig som regel i det. Faktisk finder de sig næsten altid i det, fordi de ved at temperamenterne er høje i kampe som disse. Men Velasco Carballo kan ikke snuppe Piqué. Han havde jo fandeme nærmest hevet kortet frem, før end Piqué overhovedet nåede ud til linjedommeren.

Aduriz lignede i øvrigt også en der var ude på at slå Bravo ihjel, men det er selvfølgelig også okay når det er overfor en af modspillerne.

Nå, men vi er jo fucking ringe lige nu uanset hvad, så rødt kort eller ej, ville vi jo alligevel ikke kunne have vendt det her.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Rødt? Nej nej.

Det der er jo 1000000 gange slemmere end det pique gjorde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Og en til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Tolquhon »

Den dag Diego Costa bliver målestok for nogen som helst form for opførsel, er den dag, jeg holder op med at se fodbold.

Drop det nu. Det kan godt være, at Pique ikke fortjente direkte rødt, men jeg kan godt unde ham det, sådan som han hele tiden kæfter op. Det klæder hverken ham eller klubben.

Hvis man endelig skal sige noget positivt om situationen, må det være, at man næsten ikke bemærkede hans fravær, så det kan være, at vi alligevel klarer os uden ham på søndag. :grin:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Case in point, Piquénbauer! ;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Tolquhon skrev:Den dag Diego Costa bliver målestok for nogen som helst form for opførsel, er den dag, jeg holder op med at se fodbold.

Drop det nu. Det kan godt være, at Pique ikke fortjente direkte rødt, men jeg kan godt unde ham det, sådan som han hele tiden kæfter op. Det klæder hverken ham eller klubben.

Hvis man endelig skal sige noget positivt om situationen, må det være, at man næsten ikke bemærkede hans fravær, så det kan være, at vi alligevel klarer os uden ham på søndag. :grin:
Det har ikke noget at gøre med costa som målestok. Problemet er at de dømmer forskelligt fra kamp til kamp.

Jeg kan sgu godt forstå at spillerne bliver forvirret når man i den ene kamp kan råbe og skrige for så i næste at få direkte rødt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/8 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Blaugrana92 »

Tolquhon skrev:Den dag Diego Costa bliver målestok for nogen som helst form for opførsel, er den dag, jeg holder op med at se fodbold.

Drop det nu. Det kan godt være, at Pique ikke fortjente direkte rødt, men jeg kan godt unde ham det, sådan som han hele tiden kæfter op. Det klæder hverken ham eller klubben.

Hvis man endelig skal sige noget positivt om situationen, må det være, at man næsten ikke bemærkede hans fravær, så det kan være, at vi alligevel klarer os uden ham på søndag. :grin:
Diego Costa er jo ikke målestok for opførslen. Der er ingen der bakker op om Piqués opførsel. Vi anfægter derimod udvisningen, på baggrund af at tidligere eksempler på lignende eller værre adfærd, ikke er blevet straffet på lignende vis. Der er ingen rød linje i Spanien. Jeg vil ikke sige at det går ud over Piqué i dag. I stedet vil jeg vende den om og sige at det kommer en masse andre spiller til fordel i en masse andre situationer. Isoleret set er udvisningen helt i orden, men i den kontekst der hedder spansk fodbold og tidligere beslutninger i lignende situationer, så er udvisningen helt, helt ved siden af og ikke i orden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster