14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:Til de der ikke lige fangede indlæggende under kampen (tror at kklaus og zqa nævnte det), så er der altså Ringenes Herre: De To Tårne på TV2 lige nu. Den er så pisse fed. Så den kan man lige slikke sår til. I kan stadig nå at fange Battle of Helm's Deep!
Det var vidst A$AP og zqa, men jeg tager gerne æren.
Du har jo fødselsdag! Eller ... havde. Du ved hvad jeg mener! ;-)
"Hvis dette er enden for os, skal vi i hvert fald kæmpe - så man vil huske os med ære."
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1198 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Efter nedsmeltningen....

Gejsten: Hvor var gejsten? Barca kunne (og kan stadig) vinde seks titler i samme sæson og dermed skrive historie ved at gentage denne bedrift. Synes ikke at jeg kunne se ild i øjnene på en eneste Barca spiller.

Modstanderen: Underligt, at der ikke er flere hold der presser højt på Barca som Ath. Bilbao gjorde. Risikoen er naturligvis, at blive rundbarberet af Barca, men vi har efterhånden set (for) mange eksempler på, at Barca sejler, når de bliver presset/stresset fordi modstanderen tør stå højt på banen.

Der skal et mindre mirakel til for at vi tager titlen. Håber på en magisk dag, som dengang jeg var på Campen og så Barca slå Milan 4-0 efter at vi havde tabt 2-0 i Milano. Det var en af disse magiske kampe, som Barca godt må gentage.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Barça are focusing too much on short term. If current trend continues, dunno how they will be able to build a stadium AND remain competitive
It's only preseason, but there are many Barça players who aren't good enough. The gap between the starters and the backups is HUGE
The defence without Piqué having a Messi-like impact... But Barça don't need a CB...
I don't get why Sergi Roberto is still at Barça. Offering a new contract to a washed up player like Adriano is a complete (short term) joke
Jaha, mhm. Bare nogle hard hitting truths. Og det er ikke bare på baggrund af kampen i dag.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg håber at hele banden bliver buhet og piftet på Camp Nou på mandag. Ja, det mener jeg helt alvorligt. Det her er det pinligste jeg har oplevet som Barcelona-fan. Mere pinligt end nederlagene mod Bayern. Mere pinligt end at skulle klappe Real Madrid på banen efter et mesterskab. Mere pinligt end at ryge ud af Copa del Rey til Getafe. Mere pinligt end at blive nummer 3 i 2008. Hvad vi lavede for tre måneder siden betyder ikke en skid. Det her er en ny sæson og den er startet på fuldstændig uacceptabel manér. Det skal de have lov at høre for og det skal de have lov at føle. Fy for fanden, de burde skamme sig.
Følelser.... De løber hurtigt engang imellem
Peg på hvad du er uenig med mig i, og så kan vi tage den derfra, Daluigi. Det andet pis gider jeg ikke.
Jeg er såmen uenig i, at dette var det mest pinlige der er sket de sidste 7 år... Og det er du forhåbentligt også, nu hvor du er hysset ned igen...

Hvorom alting er, så er det godt nok en pudsig stime forsvaret har ramt. Mon ikke Ter Stegen bærer en pæn portion af dette i form af manglende vokal. Bravo skal ind og brøle sæsonen igang i ligaen. Fuck den her spanske super cup. Who cares.... Det er i hvert slet ikke ligeså pinligt som at tabe en CL-semi 7-0 :razz: Come on Blau
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ikke for noget men hvornår er bravo blevet en voldsomt råbende målmand? Det billede har jeg overhovedet ikke af ham. Ja han tager da mere fat i sine medspillere men han er jo ikke en kahn dernede.

Bravo skal dog spille på mandag. Der er brug for lidt rutine i det forsvar. Vi skal have det tilbage på skinner!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Mål nummer tre er på Alves' kappe, men problemet er ikke alene forsvaret, men hele holdet, især midtbanen fik ikke styr på en skid.
Senest rettet af Kubala lør aug 15, 2015 1:02 am, rettet i alt 2 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig kubala! Drengene virkede ikke klar i dag og det kunne virkelig ses. Fejl på fejl på fejl. Og i alle kæder!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Luis Enrique skal virkelig tænke sig godt igennem, for der er flere ting, der ikke har virket på det seneste. Sevilla-kampen kostede faktisk, for det var ikke sket, hvis Pique, Busi, Rakitic og Ini havde været inde.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Det er i hvert slet ikke ligeså pinligt som at tabe en CL-semi 7-0 :razz: Come on Blau
Det var til Bayern München. Et mandskab med fantastisk spillere og med en fantastisk træner - også dengang. Det her resultat var mod Athletic Club, som jeg har stor respekt for, men at tabe 4-0 i én kamp til dem, burde simpelthen aldrig kunne lade sig gøre. Jeg synes det er mere pinligt end at tabe 4-0 og 3-0 i to kampe til Bayern München. Det er jo Bayern München. De er og var et hold fra allerøverste hylde. Omstændighederne - altså, dét at det var en Champions League semifinale - er i mine øjne det eneste argument for at det var mere pinligt end aftenens resultat, for isoleret set vil jeg absolut mene at det er værre at blive slået stort af en dårligere modstander, end at blive slået stort af en fantastisk stærk modstander.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Sådan som Madrid fansene jubler på Facebook, skulle man næsten tro at de var dem, der lige havde vundet the treble og Uefa-super cuppen. :/ Så igen, der skal ikke så meget til før de jubler nu om dage, hva drenge.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Mind dem om Alcorcon. Så burde de lukke kæften...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Alternativt kan man også bare minde dem om, at Real Madrid rent faktisk tabte deres La Liga opgør på San Mamés sidste sæson. Det var ikke med 4-0, men det var nok til ikke at vinde mesterskabet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Eller at la real lavede 4 mod dem. Baskerlandet er heller ikke sjovt for dem...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg håber forresten virkelig at drengene har noget at bevise i ligaens første kamp på san mames. En sejr der og så er denne fadæse næsten vasket væk!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

A$AP skrev:Sådan som Madrid fansene jubler på Facebook, skulle man næsten tro at de var dem, der lige havde vundet the treble og Uefa-super cuppen. :/ Så igen, der skal ikke så meget til før de jubler nu om dage, hva drenge.
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster