14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Sikke en kamp. Der er godtnok grund til bekymring.

Først og fremmest tillykke til Bilbao, de har et fedt hold, fed gejst og fed publikum. Velfortjent de tager trofæet og jeg under det selvom jeg selvfølgelig gerne havde set vi havde taget den.
Omvendt - så er kampen lidt en joke i og med det er mestrene mod pokalvinderne hvilket burde give Barca titlen per automatik

Jeg tvivler derudover på Enrique har et super godt forhold til San Mames. Det var ved at koste ham jobbet ved årsskiftet og nu hans største nederlag som Barcatræner hvor holdet decideret blev udklasseret.

Lad os håbe dette var et wakeup call til hele holdet om at der altså skal leveres imod alle modstandere præcist som det var det ved årsskiftet og det ikke er starten på en krise og et hold der lider under metaltræthed.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det var ikke san mames men derimod San Sebastián... Men stadig i baskerlandet. Hehe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fritte skrev:Ter Stegen skal nok blive en god målmand i fremtiden, selvom han er lidt Rustu Recber i øjeblikket :razz:
Som sagt. Han blev nødt til at lave en neuer. Ellers kan han ikke gå i samme fodspor som sit idol!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Luis Enrique: "Comeback possible? This was just the first half. If there's one team that can turn this around it's Barça." #fcblive
Hvis bare Turan kunne spille..

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique: "I had to make make many changes because we had only three days to recover. I take responsibility for the loss."
God stil!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Se lige deres mål, hvad har de fire mål alle til fælles? De blev scoret på vores fejl, de udspillede os ikke ved nogen af deres mål, de blev lavet efter egne fejl! Først Stegen, så Roberto (som faktisk får penge af klubben, for at spille :glad: :glad: ) så af Adriano (som vi gerne vil forlænge med i to år mere :glad: :glad: ) og så af Alves, som jeg ikke ved hvad fanden der foretager sig, han ved det sikkert ikke engang selv.

:glad: :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Egzon skrev:
Blaugrana92 skrev:
Egzon skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Bartra er så ringe... Han må være femte valg.
Han er 24 år. Han vil begå fejl.

Too soon? :)
Han burde slet ikke spille på dette hold. Elendig. Det er hvad han har været. Nu kan vi forstår hvorfor ingen af de tidligere trænere har gjort brug af ham.
30 kampe i forrige sæson, 25 kampe i sidste sæson = Ikke gjort brug af? That's logic. No, no really. It makes perfectly good sense. Really, it does.
Hvem havde Barca sidste sæson?
Vermalen?
Pique var elendig det første stykke tid.
Det var kun Macherano, Ginger, og Bartra der kunne spille de pladser?
Hvad med forrige sæson under Tata, hvor han fik disse 30 kampe. Hvem var CB's på holdet der?
Pique, Puyol og Bartra..
Maybe it makes sense.. goood sense.
Piqué var da ikke elendig det første stykke tid? Piqué var super solid hele sæsonen igennem. Så der var Piqué, Mascherano, Mathieu og Bartra til at deles om spilletiden. Bartra fik rigtig nok mindst spilletid af de to, men det er jo lodret løgn at man ikke har gjort brug af ham. I sæsonen inden havde vi Piqué, Mascherano, Puyol og Bartra. Puyol var meget skadet, så Bartra fik meget spilletid. Og han gjorde det rent faktisk godt. Som jeg lige husker sæsonen - og ret mig endelig, hvis jeg tager fejl - så var vi faktisk så tæt på at vinde mesterskabet, at det kun blev afgjort i allersidste runde, i en kamp som vi endda sagtens kunne have vundet, hvis Messi ikke fejlagtigt havde fået annulleret en scoring.

Som jeg skrev efter kampen mod Sevilla:
Blaugrana92 skrev:Du mener ikke at man tilsvarende også kan sige, at vi ved at Bartra kan spille væsentligt bedre end igår? Og at det, nu vi allerede er gået i gang med at forsvare samtlige spillere, måske heller ikke er helt fair at skrive at Bartra har det med at lave fejl, når han bliver presset. Hvor mange alvorlige Bartra-fejl kan du nævne, andet end da han blev overløbet af Bale - og blev skadet - og da han missede sit indgreb i går, i en kamp hvor vi allerede havde lukket tre mål ind og var kollapset fuldkommen rent kollektivt? Jeg kan ikke komme i tanker om andre nævneværdige og vigtige fejl.
I dag synes jeg i øvrigt at han var den bedste af vores fire forsvarsspillere. Han var pænt fucking dårlig, præcis ligesom alle de andre, men de tre andre var i mine øjne endnu dårligere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Verm spillede da en fornuftig kamp? Eller har jeg set en anden kamp?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Til de der ikke lige fangede indlæggende under kampen (tror at kklaus og zqa nævnte det), så er der altså Ringenes Herre: De To Tårne på TV2 lige nu. Den er så pisse fed. Så den kan man lige slikke sår til. I kan stadig nå at fange Battle of Helm's Deep!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Previous time Barcelona conceded 8 goals in the first two official games of the season was on 1950/1951 #fcblive [via @damialopez]
De her drenge er bare vilde med at slå rekorder!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Previous time Barcelona conceded 8 goals in the first two official games of the season was on 1950/1951 #fcblive [via @damialopez]
De her drenge er bare vilde med at slå rekorder!
De har jo kun tangeret rekorden ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Verm spillede da en fornuftig kamp? Eller har jeg set en anden kamp?
Nah, han spillede egentlig heller ikke helt så skidt som Adriano og Alves, nu du lige nævner det. Jeg synes bare at han havde lidt for mange dumme forsøg på diagonal-bolde der ikke lykkedes. Derudover erobrede han bare alt for få bolde. Men det gjorde Bartra også. Som sagt var Bartra pænt fucking dårlig. Det var de faktisk alle sammen. Måske med Messi som eneste undtagelse. Leo gjorde i det mindste alt hvad han kunne, men det var lidt umuligt når han var pakket ind i seks Athletic-spillere og når Suárez smed bolden væk, hver gang han fik den.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:Til de der ikke lige fangede indlæggende under kampen (tror at kklaus og zqa nævnte det), så er der altså Ringenes Herre: De To Tårne på TV2 lige nu. Den er så pisse fed. Så den kan man lige slikke sår til. I kan stadig nå at fange Battle of Helm's Deep!
Det var vidst A$AP og zqa, men jeg tager gerne æren.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Verm spillede da en fornuftig kamp? Eller har jeg set en anden kamp?
Nah, han spillede egentlig heller ikke helt så skidt som Adriano og Alves, nu du lige nævner det. Jeg synes bare at han havde lidt for mange dumme forsøg på diagonal-bolde der ikke lykkedes. Derudover erobrede han bare alt for få bolde. Men det gjorde Bartra også. Som sagt var Bartra pænt fucking dårlig. Det var de faktisk alle sammen. Måske med Messi som eneste undtagelse. Leo gjorde i det mindste alt hvad han kunne, men det var lidt umuligt når han var pakket ind i seks Athletic-spillere og når Suárez smed bolden væk, hver gang han fik den.
Når man tænker på at han ikke har spillet for os før osv så synes jeg han gjorde det fint. Men ja det var ikke rigtigt godt fra nogen... Et sammmenbrud er vel meget dækkende for hvad vi så til aften.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/8 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:Til de der ikke lige fangede indlæggende under kampen (tror at kklaus og zqa nævnte det), så er der altså Ringenes Herre: De To Tårne på TV2 lige nu. Den er så pisse fed. Så den kan man lige slikke sår til. I kan stadig nå at fange Battle of Helm's Deep!
Det var vidst A$AP og zqa, men jeg tager gerne æren.
Du har jo fødselsdag! Eller ... havde. Du ved hvad jeg mener! ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster