17/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Det kan man jo altid sige. Det ændre ikke på at vi under normale omstændigheder vinder et kæmpe flertal af disse kampe.
Men det har jo ikke været normale omstændigheder i et stykke tid nu.
Senest rettet af Kubala man apr 18, 2016 12:45 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg holder mig til at vi går et fint program i møde, at vi snart får mere tid mellem kampene og at real samt atm også har cl at tænke på.

Det kræver dog at vi får vendt denne krise mod depor på onsdag. Og det uden pique.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Det kan man jo altid sige. Det ændre ikke på at vi under normale omstændigheder vinder et kæmpe flertal af disse kampe.
Jo, det har jo ikke været normale omstændigheder i et stykke tid nu.
Det siger vi bare.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jønde skrev:
Kubala skrev:Desuden skulle Luis Enrique have startet med Munir og offeret en forsvarspiller fra anden halvleg start.

Rent ledelses teoretisk er det der den totale kamekazi stil. At lave så markant en ændring på så tidligt et tidspunkt i så pressede situation, vil ud fra et teoretisk synspunkt med langt overvejede sandsynlighed fører til ustabilitet, utrykhed og en kollektiv følelse af panik. Igen rent ledelses teoretisk handlede lucho 100% forsvareligt, med små justeringer som holdet i forvejen kender til og er trykke ved og ellers holde fast i det som tidligere har virket.
For mig var munir slet ikke en kandidat til at komme ind idag. Den eneste udstiftning jeg kunne se for mig var alves ind i stedet for roberto eller rakitic og så roberto op på raks plads. Alt andet ville være en åbenlys svækkelse af holdets samlet kompetence mænge.

Med en stærkere bænk og med en spillestil der er mere varieret end vores nuværende havde lucho idag haft flere handle muligheder, men som det var i dag, mener jeg ikke at han kunne gøre andet.
Man startede jo kampen i kamikaze stil. Man var tvunget til at ændre tingene, da man var bagud med 2, derfor skulle man have prøvet det af.

Edit: Man behøvede ikke at gøre det fra anden halvleg start, selvom man var bagud med 2 og havde brug for at ændre tilgangen, men kunne have gjort det efter Messis scoring f.eks.

Desperate times call for desperate measures.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis man skal fremhæve noget positivt ved denne krise så er det at det tydeligt viser at truppen mangler nyt blod. Man kunne frygte at en sæson hvor vi stiller og roligt vandt uden de store problemer ville give ledelsen muligheden for ikke at bruge ret mange penge. Nu står det soleklart at der er ting der bare skal rettes.

Og så fandt jeg da lige noget positivt ved denne krise ;-) Men den må virkelig gerne stoppe nu...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Hvis man skal vinde ligaen, så skal de to andre hold dumme sig gevaldigt, og samtidig skal man løfte niveauet. Jeg tror sgu ikke på det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Nu må vi se. Lige nu ser det sort ud men en sejr kan ændre meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Jeg tror sgu ikke på, at en sejr mod Depor kan ændre det her. De seneste nedture har rystet det her hold. Hvis man med en sejr kunne ændre noget, så havde Atleti kampen jo ændret det.
Senest rettet af Kubala man apr 18, 2016 1:04 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen fred være med det. Jeg har før set det her hold kæmpe sig ud af elendige situationer og det hænger jeg min hat på at de kan gøre igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tolquhon »

Kubala skrev:Hvis man skal vinde ligaen, så skal de to andre hold dumme sig gevaldigt, og samtidig skal man løfte niveauet. Jeg tror sgu ikke på det.
Næ, én af delene er skam nok. Jeg foretrækker personligt at vi hæver niveauet :glad:

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Tolquhon skrev:
Kubala skrev:Hvis man skal vinde ligaen, så skal de to andre hold dumme sig gevaldigt, og samtidig skal man løfte niveauet. Jeg tror sgu ikke på det.
Næ, én af delene er skam nok. Jeg foretrækker personligt at vi hæver niveauet :glad:
Jeg håber, at man gør begge. Hæver niveauet og vinder det skide mesterskab.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Det ville bare være så latterligt at smide det hele på gulvet på så kort tid.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Det ville bare være så latterligt at smide det hele på gulvet på så kort tid.
Historisk nedtur.

FCBSOCI
Indlæg: 2491
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:Shit vores chancer for at vinde mesterskabet ifølge bookmakerne faldt lige fra 89% til 63%. Av.
Hvilket i øvrigt forekommer optimistisk. Lad os forestille os, at en af de to Madrid klubber gør rent bord i de sidste fem runder, så skal vi vinde alle fem kampe for at blive mestre. Lad os desuden forudsætte, at sandsynligheden for at vi vinder en hjemmekamp er 80% og en udekamp 70%. Så er sandsynligheden for at vi vinder La Liga:
Barcelona som mestre = 0,8 x 0,8 x 0,7 x 0,7 x 0,7 = ca. 0,22 eller 22% (vi har to hjemmekampe og tre udekampe).
Vi kan bare håbe, at forudsætningerne er håbløst forkerte :mrgreen: .

Ser vi bort fra Madrid klubberne er en anden måde at sige det samme på, at det (statistisk set) ikke er nemt at vinde fem kampe i streg, selv om vi er klar favoritter inden de fem kampe spilles.

Som et lille kuriosum kan jeg nævne, at en kær bruger, Storken, på dette forum fortalte, at der var 80%'s sandsynlighed for at vi gik videre mod Atl. Madrid efter den første kamp var spillet. Baseret på odds fra de kloge bookmakere, som Storken sagde. Den oplysning gav mig roen og nattesøvnen tilbage, men også en brat opvågnen :cry: .

Jeg tror dog stadig på vi vinder La Liga. !Visca el Barca! Barca el mejor equipo del mundo (eller noget...)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

LE skal minde Ney om at han har medspillere. Den ene elendige beslutning efter den anden.

5 dobling af lønnen. Dont Think So.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster