11/8 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:FUcking latterligt, i burde skamme jer.. hvad fanden jubler i for? Det er noget af det mest latterlige jeg har set. Så god som første halvleg var, så var anden halvleg tusinde gange dårligere. Og ter stegen, du er ikke klar.
Nej det viste han jo ved at vinde cl og cdr i sidste sæson. Vi har meget større problemer end MAtS.
Man kan altid forvente dig kommende løbende og beskytte ter Stegen. Han var fuldstændig usynlig. Han virker genert og slet ikke i stand til at holde sine forsvarsspillere i ørene.
Ingen grund til at blive personlig ;-)

Kritikken er en smule malplaceret. Han er ung og derfor ikke særlig autoritær. Den er jeg helt med på. Men det er jo ikke en egenskab han får ved at sidde på bænken?

Hele min pointe omkring MAtS er at han skal spille meget mere da han vil udvikle sig. Der vil være kampe hvor han ser skidt ud osv men det er det værd i længden.

Og ja han var usynlig i dag. Men forsvaret var jo helt væk!
Jeg synes at fantastiske målmænd er kendetegnet ved, at de allerede i en meget ung alder, har nosser til at skrige sine forsvars-kollegaer en ordentligt skideballe, hvis de spiller helt forfærdeligt. Schmeichel er et glimrende eksempel, der kom fra Brøndby til Manchester United, og slet ikke var bange for at give los overfor selv de allerstørste stjerner. Kahn det samme. Buffon ligeså. Valdés var også god til det. Jeg synes at målmænd skal have det der iltre temperament, så de kan give sine medspillere et los i røven, i situationer hvor ingen andre rigtig har lyst til at sige noget.
Måske. Men det er også noget man kan tilkæmpe sig. MAtS er en ung målmand som kommer til en kæmpe klub. Det kan sagtens tage tid...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Lad onms lige lolle lidt...

Billede
Jesus Christ, de Boer. You savage.
Her er lidt hjælp til Cristiano: http://euroburn.org/

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Tolquhon »

Douglas er snart nødt til at købe et større skab til trofæer...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

De gea og courtois er f.eks. begge fremragende målmænd som er lidt tilbageholdende... Måske ændre det sig når de bliver ældre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af JonasV »

Pink elephant in the room; vi ved jo godt allesammen at alt dette aldrig var sket hvis ikke Rakitic var blevet klippet.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Xavi6Smede »

Det mest bekymrende er Luchos taktiske ageren. Hvis Iniesta absolut skulle spares, hvorfor så ikke tage Pedro ind og sætte Rafinha ned på CM, så der stadigvæk var en til at føre bolden frem. Og at han putter Bartra ind i stedet for Rafinha må vel være en af de mærkeligste beslutninger en træner for et tophold har taget.
Samtidig fortsætter holdet med ikke at kunne spille en hel god kamp. Det afhænger lidt for meget af MSN(først og fremmest Messi) til min smag.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:FUcking latterligt, i burde skamme jer.. hvad fanden jubler i for? Det er noget af det mest latterlige jeg har set. Så god som første halvleg var, så var anden halvleg tusinde gange dårligere. Og ter stegen, du er ikke klar.
Nej det viste han jo ved at vinde cl og cdr i sidste sæson. Vi har meget større problemer end MAtS.
Man kan altid forvente dig kommende løbende og beskytte ter Stegen. Han var fuldstændig usynlig. Han virker genert og slet ikke i stand til at holde sine forsvarsspillere i ørene.
Ingen grund til at blive personlig ;-)

Kritikken er en smule malplaceret. Han er ung og derfor ikke særlig autoritær. Den er jeg helt med på. Men det er jo ikke en egenskab han får ved at sidde på bænken?

Hele min pointe omkring MAtS er at han skal spille meget mere da han vil udvikle sig. Der vil være kampe hvor han ser skidt ud osv men det er det værd i længden.

Og ja han var usynlig i dag. Men forsvaret var jo helt væk!

Ja det blev måske lidt for hårdt i tonen, men det er efterhånden bare typisk at se dig kommende løbende og forsvare ter Stegen :) Jeg kunne måske have skrevet et 5 gange så langt et indlæg, og skrive samme sætning til sidst, og så ville du skynde dig at forsvare ham :D

Jeg synes lidt at forsvarets elendighed skyldes en meget stille og usynlig målmand. Sidste interview jeg så med ham talte han engelsk, har han overhovedet lært spansk endnu? Normalt kan det godt gå an med en halvstille målmand, men sådan er tilfældet bare ikke med vores forsvar.

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Dahl »

Spillerne var da også ret tilbageholdende i deres jubel under trofæoverrækkelsen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

a det blev måske lidt for hårdt i tonen, men det er efterhånden bare typisk at se dig kommende løbende og forsvare ter Stegen :) Jeg kunne måske have skrevet et 5 gange så langt et indlæg, og skrive samme sætning til sidst, og så ville du skynde dig at forsvare ham :D

Jeg synes lidt at forsvarets elendighed skyldes en meget stille og usynlig målmand. Sidste interview jeg så med ham talte han engelsk, har han overhovedet lært spansk endnu? Normalt kan det godt gå an med en halvstille målmand, men sådan er tilfældet bare ikke med vores forsvar.
Ja og det gør jeg fordi det er lidt for voldsomt at angribe ham udfra en kamp hvor forsvaret var helt væk.

Igen: MAtS er ikke autoritær endnu og er ikke typen der råber sit forsvar op endnu. Men det er ikke hans skyld at mathieu og bartra går i retard-mode og sælger ham fuldstændig.

Han så skidt ud ved frisparket og nej han har ikke samme udstårling som bravo men det er så heller ikke noget han får ved at sidde på bænken.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Dette ligner en spiller som er færdig i Barcelona

Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og det er sgu ok. Rafinha var rigtig god i dag så kan dække pladsen og pedro fortjener mere spilletid!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Tolquhon »

Brombi skrev:Dette ligner en spiller som er færdig i Barcelona

Billede
Han har angiveligt bedt klubben om lov til at smutte - hvis det passer, er det alligevel et meget godt tidspunkt at score vindermålet i en finale på.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg håber virkelig at Pedro også når kampen mod Athletic. Han mangler kun et mål for at runde 100 scoringer for os. Det ville være smukt, hvis han kunne slutte af med mål nummer 100.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af kklaus »

Pedro has scored two goals in the European Super Cup, both in the 115th minute and both deciding the game #fcblive [via opta]
Giv mig min sko tilbage, røv!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/8 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Han så skidt ud ved frisparket og nej han har ikke samme udstårling som bravo men det er så heller ikke noget han får ved at sidde på bænken.
Nu skal vi heller ikke gøre ham til en større bænkevarmer end han reelt er. Han burde være nogenlune i flowet ovenpå CdR/CL/preseason.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster