13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Øv øv øv.....

Fandme ærgerligt vi ryger ud, men vi var simpelthen ikke bedre. Spillerne virker trætte, men kan være det bliver bedre når vi får Messi med igen....
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2490
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Lucho kan ikke ændre kampforløbet. Savner taktisk snilde. Holdet virker slidt, der er trukket alt for store veksler på MSN. Vi er gået fra uovervindelige til middelmådige på 10 sekunder rent. Spillerne kan vel ikke falde så meget i niveau på et par uger? Kan vi undskylde os med træthed eller ligger der noget andet bag? Spørgsmålene er mange, tvivlen er stor.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBSOCI skrev:Lucho kan ikke ændre kampforløbet. Savner taktisk snilde. Holdet virker slidt, der er trukket alt for store veksler på MSN. Vi er gået fra uovervindelige til middelmådige på 10 sekunder rent. Spillerne kan vel ikke falde så meget i niveau på et par uger? Kan vi undskylde os med træthed eller ligger der noget andet bag? Spørgsmålene er mange, tvivlen er stor.
Han ændrede det da i dag? Vi gik fra at forsøge at trække dem frem til at presse dem helt ned i eget felt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Nå... Synes vi reagerer ok og kommer frem til nogle ok chancer. Det var desværre ikke nok. Og når man så også skal kneppes af dommeren så er det ekstra svært.

Nu skal alt kastes ind på ligaen og cdr. Kom så Barca!!!
Det er en kæmpe brøler af dommeren, men det er SÅ meget ikke ham der taber den kamp for os.
Vi reagerer efter at lalle os bagud. Igen, igen, igen. Det kan bare ikke forsvares på nogen måde. Det er så pinligt, og under al kritik.
Ja ja. Uacceptabelt, pinligt osv. Jeg har fanget den. Og jeg sagde desuden ikke at dommeren koster os kampen.
Så du mener simpelthen (for lige at bruge en af dine åbningslinjer) at det var acceptabelt?
Jeg synes ikke det var så pinligt som folk gør det til. ATM er et hamrende godt hold og måske det bedste defensive hold overhovedet. Og når man ikke er på mærkerne så er de endnu hårdere at slå hvilket vi så i dag.
Men denne kamp er jo for pokker symptomatisk for en alt for stor del af vores sæson. Vi har bare ikke formået at være på mærkerne i tilnærmelsesvis så mange kampe, som vi burde. Vi disponerer elendigt i kamp efter kamp efter kamp. Transferban eller ej.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Denerhård skrev:Jeg kunne godt tænke mig at se en kamp uden Messi, bare for at se om vi kan spille med samme gejst som da han var ude tidligere i sæsonen. Efter min mening den klart bedste periode i sæsonen. Det virker som om hans ugidelighed smitter af på et par af de andre på holdet

Sendt fra min A0001 med Tapatalk
Fuldstændig enig
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:@Piquenbauer

Hvad er dit syn på Luis Enrique? Synes du stadig, at hans "taktik" får det bedste frem i holdet?
Ja. Jeg hopper ikke med på "fyr ham toget". Den fejl har jeg lavet en gang og der vendte han alt. Holdet er træt og kan ikke udføre det der kræves. Så burde der selvfølgelig være justeret mere men de chancer man har taget har slået fejl.
Jeg synes heller ikke, at han skal fyres. Jeg kan ikke finde et bedre alternativ, da de bedste trænere er optaget.

Jeg mener bare, at Lucho er en ret dårlig træner rent taktisk. Han har derimod været dygtig til at sætte holdet op til kampene. Det skal han have ros for, selvom man ikke kan se det lige for tiden.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

FCBSOCI skrev:Lucho kan ikke ændre kampforløbet. Savner taktisk snilde. Holdet virker slidt, der er trukket alt for store veksler på MSN. Vi er gået fra uovervindelige til middelmådige på 10 sekunder rent. Spillerne kan vel ikke falde så meget i niveau på et par uger? Kan vi undskylde os med træthed eller ligger der noget andet bag? Spørgsmålene er mange, tvivlen er stor.
men vi er jo netop ikke faldet i niveau på et par uger. Det har jo langsomt stået på siden årsskiftet. Nu møder vi bare bedre modstand og det udstiller vores egentlige 2016-niveau.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Hmm nu SKAL ligaen og cuppen altså hentes hjem! Ind med nogle af reserverne når det er muligt for at spare kræfter.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Nå... Synes vi reagerer ok og kommer frem til nogle ok chancer. Det var desværre ikke nok. Og når man så også skal kneppes af dommeren så er det ekstra svært.

Nu skal alt kastes ind på ligaen og cdr. Kom så Barca!!!
Det er en kæmpe brøler af dommeren, men det er SÅ meget ikke ham der taber den kamp for os.
Vi reagerer efter at lalle os bagud. Igen, igen, igen. Det kan bare ikke forsvares på nogen måde. Det er så pinligt, og under al kritik.
Ja ja. Uacceptabelt, pinligt osv. Jeg har fanget den. Og jeg sagde desuden ikke at dommeren koster os kampen.
Så du mener simpelthen (for lige at bruge en af dine åbningslinjer) at det var acceptabelt?
Jeg synes ikke det var så pinligt som folk gør det til. ATM er et hamrende godt hold og måske det bedste defensive hold overhovedet. Og når man ikke er på mærkerne så er de endnu hårdere at slå hvilket vi så i dag.
Men denne kamp er jo for pokker symptomatisk for en alt for stor del af vores sæson. Vi har bare ikke formået at være på mærkerne i tilnærmelsesvis så mange kampe, som vi burde. Vi disponerer elendigt i kamp efter kamp efter kamp. Transferban eller ej.
Vi har efterhånden haft denne samtale tusinde gange. Og vi kommer ingen steder med det. Det er fint at du er utilfreds og vil fyre Lucho. Fred med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

Jeg tror vi vender tilbage til et problem, vi har set før. Hvis du vil spare Messi, så kommer der problemer i spillertruppen, for det vil han ikke acceptere. Og nu virker han som en meget træt mand i slutning af sæsonen.

FCBSOCI
Indlæg: 2490
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Sådan som vi spiller nu får vi vel en stime på 39 kampe uden sejr. Det virker desværre ikke urealistisk :? .
Nå på med ja-hatten. Nu bestiller jeg billetter til kampen mod Espanyol og satser på, at vi afgør mesterskabet i netop den kamp.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Nå... Synes vi reagerer ok og kommer frem til nogle ok chancer. Det var desværre ikke nok. Og når man så også skal kneppes af dommeren så er det ekstra svært.

Nu skal alt kastes ind på ligaen og cdr. Kom så Barca!!!
Det er en kæmpe brøler af dommeren, men det er SÅ meget ikke ham der taber den kamp for os.
Vi reagerer efter at lalle os bagud. Igen, igen, igen. Det kan bare ikke forsvares på nogen måde. Det er så pinligt, og under al kritik.
Ja ja. Uacceptabelt, pinligt osv. Jeg har fanget den. Og jeg sagde desuden ikke at dommeren koster os kampen.
Så du mener simpelthen (for lige at bruge en af dine åbningslinjer) at det var acceptabelt?
Jeg synes ikke det var så pinligt som folk gør det til. ATM er et hamrende godt hold og måske det bedste defensive hold overhovedet. Og når man ikke er på mærkerne så er de endnu hårdere at slå hvilket vi så i dag.
Men denne kamp er jo for pokker symptomatisk for en alt for stor del af vores sæson. Vi har bare ikke formået at være på mærkerne i tilnærmelsesvis så mange kampe, som vi burde. Vi disponerer elendigt i kamp efter kamp efter kamp. Transferban eller ej.
Vi har efterhånden haft denne samtale tusinde gange. Og vi kommer ingen steder med det. Det er fint at du er utilfreds og vil fyre Lucho. Fred med det.
Vis mig ét indlæg fra denne sæson, hvor jeg skriver at Lucho skal fyres.
Senest rettet af JonasV ons apr 13, 2016 10:57 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:@Piquenbauer

Hvad er dit syn på Luis Enrique? Synes du stadig, at hans "taktik" får det bedste frem i holdet?
Ja. Jeg hopper ikke med på "fyr ham toget". Den fejl har jeg lavet en gang og der vendte han alt. Holdet er træt og kan ikke udføre det der kræves. Så burde der selvfølgelig være justeret mere men de chancer man har taget har slået fejl.
Jeg synes heller ikke, at han skal fyres. Jeg kan ikke finde et bedre alternativ, da de bedste trænere er optaget.

Jeg mener bare, at Lucho er en ret dårlig træner rent taktisk. Han har derimod været dygtig til at sætte holdet op til kampene. Det skal han have ros for, selvom man ikke kan se det lige for tiden.
Man vinder ikke en treble på at være en dårlig taktisk træner. Han har fået en offensiv til at fungere som ingen sagde den ville.

Det har været en skidt halvdel på denne sæson og jeg har efterhånden givet mine grunde til det mange gange.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
FCBSOCI skrev:Lucho kan ikke ændre kampforløbet. Savner taktisk snilde. Holdet virker slidt, der er trukket alt for store veksler på MSN. Vi er gået fra uovervindelige til middelmådige på 10 sekunder rent. Spillerne kan vel ikke falde så meget i niveau på et par uger? Kan vi undskylde os med træthed eller ligger der noget andet bag? Spørgsmålene er mange, tvivlen er stor.
Han ændrede det da i dag? Vi gik fra at forsøge at trække dem frem til at presse dem helt ned i eget felt.
Vi skabte ikke noget som helst. Det var indlæg efter indlæg, hvor vi levede på nedfaldet.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Jesni skrev:Jeg tror vi vender tilbage til et problem, vi har set før. Hvis du vil spare Messi, så kommer der problemer i spillertruppen, for det vil han ikke acceptere. Og nu virker han som en meget træt mand i slutning af sæsonen.
Jeps. Det er vel også derfor, at han sparker frisparkene selvom de ligger bedre til andre. Udslag af det samme.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster