23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Tolquhon skrev:
kklaus skrev:
Tolquhon skrev:
kklaus skrev:
Tolquhon skrev:Der mangler skarphed på spillet, så vi prøver med den her...
Spoiler
Vis
Billede
Den ser rar ud!
Taste
More ashy, with a slight apple-core bitterness. Leather and spicy vanilla is there too, lingering at the back, accompanied by sharper notes of pink grapefruit and ripe orchard fruits. Elegant and long. A kaleidoscope of spicy and peaty notes that die out with a juicy burst and a loud call for another sip.
Min øl er lidt fesen ved siden af.
Den er i hvert fald bedre end kampen - og lige så røget som Matthieu... Kan slet ikke mærke at den er på 46% - den er nok blevet fortyndet af vores spil...
Røget whisky er godt.
Jeg var klar til at købe en, men deres online shop sender kun til UK - og så var den sgu nok ikke kommet inden kampen slutter alligevel.
Haha, det har du nok ret i. Jeg kan købe én til dig - jeg skal alligevel op til distilleriet inden længe, og jeg får den sågar til lokal pris ;-)
Man får jo helt lyst til at flytte til Skotland :smile:
- Så skal den bare en tur til Århus!
Senest rettet af kklaus ons sep 23, 2015 9:53 pm, rettet i alt 1 gang.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

OliverDK skrev:Hvornår er Bravo tilbage?
Skulle være tilbage næste uge.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

OliverDK skrev:Hvornår er Bravo tilbage?
Forhåbentlig i weekenden. Lige nu ville jeg tage en Bravo på 60% over ter Stegen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Der er noget der ikke er som det skal være her det er tydeligt.. Forsvaret er fuldstændigt fortabt. MSN køre det ikke rigtig for. Nej.. Det her det går galt i denne sæson.. Det er simpelthen ikke godt nok det her..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

A$AP skrev:De sover alle på sofaen i dag, Piqúe skal hjem til Puyol og overnatte ude i haven, Puyol har forberedt nogle sjove ting. Mathieu, Mascherano og Alves skal blive i bussen, indtil træning i morgen. Ter Stegen skal gå hjem til Barcelona og han SKAL høre alle Pinto's sange nonstop på vej hjem.
Kollektiv afstraffelse: Alle spillerne bliver tvunget til at gå i Song's tøjmærke.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
A$AP skrev:De sover alle på sofaen i dag, Piqúe skal hjem til Puyol og overnatte ude i haven, Puyol har forberedt nogle sjove ting. Mathieu, Mascherano og Alves skal blive i bussen, indtil træning i morgen. Ter Stegen skal gå hjem til Barcelona og han SKAL høre alle Pinto's sange nonstop på vej hjem.
Kollektiv afstraffelse: Alle spillerne bliver tvunget til at gå i Song's tøjmærke.
Enten det eller også skal Leo vælge deres outfits det næste år. Et helt hold fyldt med revisorer!

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Sur røv. I dag fik vi bank af, et på dagen, bedre hold. Det sker desværre selvom det var ekstra grimt i dag. Heldigvis er det bare 3 ud af mange point så det er ikke jordens undergang.

Nu skal der bygges på! Visca Barca!
Ikke jordens undergang? Du tager det meget let. Vi blev ikke bare slået af et hold der var bedre på dagen, vi blev slået af et hold med større sult, gejst, vilje og ikke mindst, et hold der kæmpede røven ud af bukserne. Forsvaret var helt væk i dag, Suárez satte ikke mange fødder rigtigt og vi brænder for meget. Intet fungerer.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Gætter på at vi taber en udebanekamp i starten af næste år og har krise, folk vil forlange træneren fyret og Messi bliver rygtet væk!
Hvorefter vi vinder the triple, MSN brager mål ind og folk går i ekstase!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:
A$AP skrev:De sover alle på sofaen i dag, Piqúe skal hjem til Puyol og overnatte ude i haven, Puyol har forberedt nogle sjove ting. Mathieu, Mascherano og Alves skal blive i bussen, indtil træning i morgen. Ter Stegen skal gå hjem til Barcelona og han SKAL høre alle Pinto's sange nonstop på vej hjem.
Kollektiv afstraffelse: Alle spillerne bliver tvunget til at gå i Song's tøjmærke.
Enten det eller også skal Leo vælge deres outfits det næste år. Et helt hold fyldt med revisorer!

Billede
Hahaha. Elsker det billede!!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

kklaus skrev:
Tolquhon skrev:
kklaus skrev:
Tolquhon skrev:
kklaus skrev:
Tolquhon skrev:Der mangler skarphed på spillet, så vi prøver med den her...
Spoiler
Vis
Billede
Den ser rar ud!
Taste
More ashy, with a slight apple-core bitterness. Leather and spicy vanilla is there too, lingering at the back, accompanied by sharper notes of pink grapefruit and ripe orchard fruits. Elegant and long. A kaleidoscope of spicy and peaty notes that die out with a juicy burst and a loud call for another sip.
Min øl er lidt fesen ved siden af.
Den er i hvert fald bedre end kampen - og lige så røget som Matthieu... Kan slet ikke mærke at den er på 46% - den er nok blevet fortyndet af vores spil...
Røget whisky er godt.
Jeg var klar til at købe en, men deres online shop sender kun til UK - og så var den sgu nok ikke kommet inden kampen slutter alligevel.
Haha, det har du nok ret i. Jeg kan købe én til dig - jeg skal alligevel op til distilleriet inden længe, og jeg får den sågar til lokal pris ;-)
Man får jo helt lyst til at flytte til Skotland :smile:
- Så skal den bare en tur til Århus!
Ja, det har sine glæder - på trods af vejret og internetforbindelsen... :grin:

Jeg kan sagtens sende den til Århus - eller hvis du kan vente til December kommer jeg nok selv til byen, så kan du få den overrakt personligt. Lige den her er vist ret svær at opdrive uden for UK.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Sur røv. I dag fik vi bank af, et på dagen, bedre hold. Det sker desværre selvom det var ekstra grimt i dag. Heldigvis er det bare 3 ud af mange point så det er ikke jordens undergang.

Nu skal der bygges på! Visca Barca!
Ikke jordens undergang? Du tager det meget let. Vi blev ikke bare slået af et hold der var bedre på dagen, vi blev slået af et hold med større sult, gejst, vilje og ikke mindst, et hold der kæmpede røven ud af bukserne. Forsvaret var helt væk i dag, Suárez satte ikke mange fødder rigtigt og vi brænder for meget. Intet fungerer.
Jep. Jeg gider ikke det der "ALLE ER FUCKING ELENDIGE" mere.

Det var en skidt kamp og det sker. Sidste sæson tabte vi også til celta og det gik ok alligevel. Nu må vi se om holdet rejser sig eller hvad der kommer til at ske.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

B-Freak skrev:Gætter på at vi taber en udebanekamp i starten af næste år og har krise, folk vil forlange træneren fyret og Messi bliver rygtet væk!
Hvorefter vi vinder the triple, MSN brager mål ind og folk går i ekstase!
Som det ser ud lige nu, er det for sent, hvis vi først har krise og vågner op næste år.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Sur røv. I dag fik vi bank af, et på dagen, bedre hold. Det sker desværre selvom det var ekstra grimt i dag. Heldigvis er det bare 3 ud af mange point så det er ikke jordens undergang.

Nu skal der bygges på! Visca Barca!
Ikke jordens undergang? Du tager det meget let. Vi blev ikke bare slået af et hold der var bedre på dagen, vi blev slået af et hold med større sult, gejst, vilje og ikke mindst, et hold der kæmpede røven ud af bukserne. Forsvaret var helt væk i dag, Suárez satte ikke mange fødder rigtigt og vi brænder for meget. Intet fungerer.
Og endnu vigtigere, så var dagens kamp altså ikke bare en enlig svale. Vi har spillet elendigt i 8 ud af sæsonens 9 første kampe, hvor vi stort set ingen mål har scoret, lukket rigtig mange mål ind og bare virket som et hold der var langt, langt, langt, langt væk fra der hvor vi burde være. Det bekymrende er ikke kampen i dag isoleret set; det bekymrende er det billede der har tegnet sig og de tendenser vi har set, i løbet af sæsonens 9 første kampe.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Pique og Mats er direkte årsag til vi taber i dag. At vi har en målmand, som efter over 1 år endnu ikke kan snakke spansk, og som ikke kan dirigere med forsvaret, er håbløst. Jeg vil hellere bruge Masip end MAtS ligenu. Pique er en skændsel og burde smides af holdet. Sådan rigtigt. Ned på b-holdet med ham, de har brug for ham. Måske er han god nok der.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Trapattoni får ordet:

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster