3/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Man kun gøre som tyskerne til slutrunder i tilfælde af straffesparkskonkurrencer. Inden kampen træner straffesparksskytterne tre forskellige afslutninger. Det kunne være:
A) Hårdt, fladt og i højre side
B) Hårdt, fladt og i venstre side
C) Blødt, højt og midt i målet

Inden spilleren går hen for at sparke siger træneren, hvor han skal sparke (A, B eller C). Derved behøver spilleren kun at bekymre sig om udførelsen, da beslutningen om sparkets placering er taget af træneren.
Hvad? Kilde?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

Synes denne ellers lækre kamp viser, at Arda ikke har det topniveau som er krævet i Barca....
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:
Blaugrana92 skrev:Piqués er altså ikke værre end Mathieus. Og jeg mener virkelig at han skulle ryge ud for den der. Den er ikke helt ulig den Filipe Luis lavede forleden dag.
Altså Mathieus? Skulle vi nu ikke lige. Den var slet slet ikke pæn, og skulle have kostet en advarsel, men da overhovedet ikke på niveau med Felipe Luis'.
Han kommer med strakt ben og knopper forrest og stempler direkte ind på fodleddet. Hvis han havde været Valencia-spiller er jeg ret sikker på at vi havde råbt efter et rødt.
Ej stop nu
Hvorfor? Han kommer da alt, alt, alt for voldsomt ind i den og er ikke i nærheden af bolden. Det er altså en regulær svinestreg. Jeg synes et rødt havde været fortjent, men som minimum frispark og et gult. I har ikke givet mig en eneste grund til at ændre mening hidtil.

Vi spiller i øvrigt åndssvagt godt.
Den skulle have været sanktioneret, ja. Men den er langt, langt fra på højde med Luis. Luis stempler nedad på knæet med fuld kraft. Og det kan vist diskuteres, om ikke Mathieu er i nærheden af bolden. Piques var værre. Men begge var til gul, ikke rød (og begge episoder var ikke for intelligent lavet). Hvis det Mathieu lavede gav rødt, så ville der godt nok være mange kampe, som ikke blev spillet færdige med 2x11

Lad være med at lægge ord i munden på mig. Jeg har aldrig skrevet at den var på højde med Filipe Luis'. Jeg skrev at den ikke var helt ulig. Der er en verden til forskel på at de sige at de er ens og så at de ikke er helt ulig.

Synes du at han er tæt på at nå bolden med den fod han stempler med? Han er i hvert fald ikke tættere på end Filipe Luis var.

Nej, det er muligt at der ville være mange flere røde kort. Men så ville reglerne til gengæld (rent faktisk) blive fulgt og spillernes sikkerhed ville blive prioriteret højere. Man kunne ved samme lejlighed revidere de konstant uddelte gule kort for træk i trøjen eller (ubevidst) hånd på bolden og så tage farlige tacklinger som Mathieus mere alvorligt.

Jeg tror i øvrigt let at Mathieu kunne have været smidt ud med en anden dommer, for de spanske dommeres mangel på konsistens bliver jo fortsat udstillet gang på gang. I dag får Iniesta prompte gult kort for at tage bolden med hånden. Mod Atlético gjorde Filipe Luis præcis det samme uden at få advarsel.
Hvis der er nogen, der lægger ord i munden på andre, er det da godt nok dig. Jøsses. Hvor skriver jeg, at du skriver, at det er på højde med Luis? Du skriver dog, at det ikke er helt ulig, og derefter argumenterer du for, hvorfor Mathieu skulle smides ud. Du kan dårligt klandre os for, at få den tanke, at du sammenligner hændelserne.

Men jeg er done med den her diskussion

Du skriver helt ordret at den "er langt, langt fra på højde med Luis", hvilket alt andet lige ville være mærkeligt at skrive i denne kontekst, hvis det ikke var fordi jeg havde givet udtryk for at den var på højde med Luis'. Når jeg skriver at den ikke er helt ulig Filipe Luis', så er det i tacklingens karakter, dens kendetegn, jeg foretager en sammenligning. Jeg sagde aldrig at den var ligeså slem. Kort efter skriver du så at Mathieu ikke er lavet af ren ondskab. Jeg er altså ikke født i går. Jeg ved godt hvem den sætning var rettet imod.

Ja, jeg argumenterer efterfølgende for at Mathieu bør smides ud, for det mener jeg at han burde. I min bog skal det forhåbentlig da ikke gå ligeså galt som med Filipe Luis, før end det udløser en udvisning.

Fair nok.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Uf, kom igen Leo.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Nå ja, men skål og god 2. halvleg!

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Michman »

Daluigi skrev:Synes denne ellers lækre kamp viser, at Arda ikke har det topniveau som er krævet i Barca....
Pjat.. Det skal nok komme..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

For satan det er godt lavet, Messi. Lidt skarpere næste gang, tak.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

HAHAHA! STÅENDE KLAPSALVER TIL CHERYSHEV!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Synes denne ellers lækre kamp viser, at Arda ikke har det topniveau som er krævet i Barca....
Det er jeg fuldstændig uenig i. Jeg synes Arda gør det fremragende, både i det defensive arbejde og i at skabe chancer. Jeg synes at han er både god nok teknisk og hurtig nok i tanken, til at være en fremragende midtbane for os.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af ulrich »

Hahahha hvor er det fedt

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Brombi »

hahahah hvor er det grineren! :D

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Haha største jubelbrøl i aften tilfalder Cheryshev :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

SÅ KOM DEN! LEEEEEEOOOOOO!!!! 4-0!!!!!!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1733
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 204 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Barcaholic »

Jaaaaaaaaaaa...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Heartbreaker »

Dejlige Messi.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster