3/2 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1733
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 210 gange
Blevet takket: 204 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Barcaholic »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Barcaholic skrev:Lad neymar sparke..
Aldrig
Havde han nu ku tage sig sammen og sparke et ordentligt straffe, så kunne trioen have gået til halvleg med minimum 1 mål hver. Det havde været rent kærlighed i omklædningsrummet. Nu får han spark i røven og bliver voksen mobbet.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af abx »

9/10 herinde havde en fornemmelse af at Neymar ville brænde
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fritte skrev:Han skal aldrig nogensinde sparke straffe igen.
Suarez skal være fast skytte, han er iz.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Luis Enrique »

Et af problemerne er nok, at man tænker for meget over de straffespark. Hvem skal sparke - hvis "tur" er det til at score - hvem kan blive "bedre" til at sparke etc.

Få afgjort hvem der bare skal koncentrere sig om at få scoret på dem, i stedet.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Guardiola »

Storken skrev:Neymars straffesparksstatistik i Barca:
6 scoret og 5 brændte.
Yderst delikat

Parla
Indlæg: 797
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Parla »

Hvad mon Neville siger i pausen? Op med hovedet drenge vi er kun bagud med 3, spiller dårligt og er en mand i undertal.
Senest rettet af Parla ons feb 03, 2016 10:57 pm, rettet i alt 1 gang.

kklaus
Indlæg: 9747
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:
Blaugrana92 skrev:Piqués er altså ikke værre end Mathieus. Og jeg mener virkelig at han skulle ryge ud for den der. Den er ikke helt ulig den Filipe Luis lavede forleden dag.
Altså Mathieus? Skulle vi nu ikke lige. Den var slet slet ikke pæn, og skulle have kostet en advarsel, men da overhovedet ikke på niveau med Felipe Luis'.
Han kommer med strakt ben og knopper forrest og stempler direkte ind på fodleddet. Hvis han havde været Valencia-spiller er jeg ret sikker på at vi havde råbt efter et rødt.
Virkelig? Nu har jeg godt nok kun set den to gange i slow, men jeg synes altså slet ikke den er i samme kaliber som Filipe Luis'. Det er kæmpe frispark og gult kort - men rødt?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8382
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Michman »

Parla skrev:Hvad mod Neville siger i pausen? Op med hovedet drenge vi er kun bagud med 3, spiller dårligt og er en mand i undertal.
More like "Fuck it i quit.."
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Mathieu har forresten spillet en rigtig fin kamp. Han kom for sent i en takling hvor han skulle have haft gult men ellers har han været god på bolden og sikker i sine indgreb. Og så er han dejlig i de her kampe hvor vi står så højt med vores forsvarskæde pga sin speed.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

Ray:
That 1st half was like watching Marty in his DeLorean against Fred Flintstone in his car...."Taxi for Mr. Neville!".
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af klogfyr »

Vi skal lige score et par mål inden vi går på cruise control. Men hold kæft en god halvleg, det var efterhånden et par måneder siden vi sidst har set det.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Storken »

Jeg har sat lidt på under 5,5 mål. Valencia vil nok stå med 10 mand i eget felt, og vi vil spare på kræfterne til weekenden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:
Blaugrana92 skrev:Piqués er altså ikke værre end Mathieus. Og jeg mener virkelig at han skulle ryge ud for den der. Den er ikke helt ulig den Filipe Luis lavede forleden dag.
Altså Mathieus? Skulle vi nu ikke lige. Den var slet slet ikke pæn, og skulle have kostet en advarsel, men da overhovedet ikke på niveau med Felipe Luis'.
Han kommer med strakt ben og knopper forrest og stempler direkte ind på fodleddet. Hvis han havde været Valencia-spiller er jeg ret sikker på at vi havde råbt efter et rødt.
Ej stop nu
Hvorfor? Han kommer da alt, alt, alt for voldsomt ind i den og er ikke i nærheden af bolden. Det er altså en regulær svinestreg. Jeg synes et rødt havde været fortjent, men som minimum frispark og et gult. I har ikke givet mig en eneste grund til at ændre mening hidtil.

Vi spiller i øvrigt åndssvagt godt.
Den skulle have været sanktioneret, ja. Men den er langt, langt fra på højde med Luis. Luis stempler nedad på knæet med fuld kraft. Og det kan vist diskuteres, om ikke Mathieu er i nærheden af bolden. Piques var værre. Men begge var til gul, ikke rød (og begge episoder var ikke for intelligent lavet). Hvis det Mathieu lavede gav rødt, så ville der godt nok være mange kampe, som ikke blev spillet færdige med 2x11

Lad være med at lægge ord i munden på mig. Jeg har aldrig skrevet at den var på højde med Filipe Luis'. Jeg skrev at den ikke var helt ulig. Der er en verden til forskel på at de sige at de er ens og så at de ikke er helt ulig.

Synes du at han er tæt på at nå bolden med den fod han stempler med? Han er i hvert fald ikke tættere på end Filipe Luis var.

Nej, det er muligt at der ville være mange flere røde kort. Men så ville reglerne til gengæld (rent faktisk) blive fulgt og spillernes sikkerhed ville blive prioriteret højere. Man kunne ved samme lejlighed revidere de konstant uddelte gule kort for træk i trøjen eller (ubevidst) hånd på bolden og så tage farlige tacklinger som Mathieus mere alvorligt.

Jeg tror i øvrigt let at Mathieu kunne have været smidt ud med en anden dommer, for de spanske dommeres mangel på konsistens bliver jo fortsat udstillet gang på gang. I dag får Iniesta prompte gult kort for at tage bolden med hånden. Mod Atlético gjorde Filipe Luis præcis det samme uden at få advarsel.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:Neymars straffesparksstatistik i Barca:
6 scoret og 5 brændte.
Ah, så statistikken siger altså at han formentlig scorer! Lad ham fortsætte så!
qepd

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 3/2 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:
Blaugrana92 skrev:Piqués er altså ikke værre end Mathieus. Og jeg mener virkelig at han skulle ryge ud for den der. Den er ikke helt ulig den Filipe Luis lavede forleden dag.
Altså Mathieus? Skulle vi nu ikke lige. Den var slet slet ikke pæn, og skulle have kostet en advarsel, men da overhovedet ikke på niveau med Felipe Luis'.
Han kommer med strakt ben og knopper forrest og stempler direkte ind på fodleddet. Hvis han havde været Valencia-spiller er jeg ret sikker på at vi havde råbt efter et rødt.
Virkelig? Nu har jeg godt nok kun set den to gange i slow, men jeg synes altså slet ikke den er i samme kaliber som Filipe Luis'. Det er kæmpe frispark og gult kort - men rødt?

Jeg har heller ikke skrevet at den var samme kaliber som Filipe Luis' svinestreg var.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster