23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Sur røv. I dag fik vi bank af, et på dagen, bedre hold. Det sker desværre selvom det var ekstra grimt i dag. Heldigvis er det bare 3 ud af mange point så det er ikke jordens undergang.

Nu skal der bygges på! Visca Barca!
Ikke jordens undergang? Du tager det meget let. Vi blev ikke bare slået af et hold der var bedre på dagen, vi blev slået af et hold med større sult, gejst, vilje og ikke mindst, et hold der kæmpede røven ud af bukserne. Forsvaret var helt væk i dag, Suárez satte ikke mange fødder rigtigt og vi brænder for meget. Intet fungerer.
Jep. Jeg gider ikke det der "ALLE ER FUCKING ELENDIGE" mere.

Det var en skidt kamp og det sker. Sidste sæson tabte vi også til celta og det gik ok alligevel. Nu må vi se om holdet rejser sig eller hvad der kommer til at ske.
hahaha jep, og hvis det var Bravo på mål havde du prædiket at Enrique var dårlig til at bruge talenter og "hvorfor bruger man ikke verdens største talent blablabla".

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Sur røv. I dag fik vi bank af, et på dagen, bedre hold. Det sker desværre selvom det var ekstra grimt i dag. Heldigvis er det bare 3 ud af mange point så det er ikke jordens undergang.

Nu skal der bygges på! Visca Barca!
Ikke jordens undergang? Du tager det meget let. Vi blev ikke bare slået af et hold der var bedre på dagen, vi blev slået af et hold med større sult, gejst, vilje og ikke mindst, et hold der kæmpede røven ud af bukserne. Forsvaret var helt væk i dag, Suárez satte ikke mange fødder rigtigt og vi brænder for meget. Intet fungerer.
Og endnu vigtigere, så var dagens kamp altså ikke bare en enlig svale. Vi har spillet elendigt i 8 ud af sæsonens 9 første kampe, hvor vi stort set ingen mål har scoret, lukket rigtig mange mål ind og bare virket som et hold der var langt, langt, langt, langt væk fra der hvor vi burde være. Det bekymrende er ikke kampen i dag isoleret set; det bekymrende er det billede der har tegnet sig og de tendenser vi har set, i løbet af sæsonens 9 første kampe.
Præcis, at tabe en kamp er en ting, det sker jo. Men at tabe en kamp på den måde som vi gør, er bekymrende.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Sur røv. I dag fik vi bank af, et på dagen, bedre hold. Det sker desværre selvom det var ekstra grimt i dag. Heldigvis er det bare 3 ud af mange point så det er ikke jordens undergang.

Nu skal der bygges på! Visca Barca!
Ikke jordens undergang? Du tager det meget let. Vi blev ikke bare slået af et hold der var bedre på dagen, vi blev slået af et hold med større sult, gejst, vilje og ikke mindst, et hold der kæmpede røven ud af bukserne. Forsvaret var helt væk i dag, Suárez satte ikke mange fødder rigtigt og vi brænder for meget. Intet fungerer.
Jep. Jeg gider ikke det der "ALLE ER FUCKING ELENDIGE" mere.

Det var en skidt kamp og det sker. Sidste sæson tabte vi også til celta og det gik ok alligevel. Nu må vi se om holdet rejser sig eller hvad der kommer til at ske.
hahaha jep, og hvis det var Bravo på mål havde du prædiket at Enrique var dårlig til at bruge talenter og "hvorfor bruger man ikke verdens største talent blablabla".
Butland spiller i Stoke...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
Piquénbauer skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Sur røv. I dag fik vi bank af, et på dagen, bedre hold. Det sker desværre selvom det var ekstra grimt i dag. Heldigvis er det bare 3 ud af mange point så det er ikke jordens undergang.

Nu skal der bygges på! Visca Barca!
Ikke jordens undergang? Du tager det meget let. Vi blev ikke bare slået af et hold der var bedre på dagen, vi blev slået af et hold med større sult, gejst, vilje og ikke mindst, et hold der kæmpede røven ud af bukserne. Forsvaret var helt væk i dag, Suárez satte ikke mange fødder rigtigt og vi brænder for meget. Intet fungerer.
Jep. Jeg gider ikke det der "ALLE ER FUCKING ELENDIGE" mere.

Det var en skidt kamp og det sker. Sidste sæson tabte vi også til celta og det gik ok alligevel. Nu må vi se om holdet rejser sig eller hvad der kommer til at ske.
hahaha jep, og hvis det var Bravo på mål havde du prædiket at Enrique var dårlig til at bruge talenter og "hvorfor bruger man ikke verdens største talent blablabla".
Det er fint brombi. Kør du bare videre med alt dit fis. Jeg vil dog gerne holdes ude af det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Og så er den ikke engang dedikeret til Celta. Kære Barca, jeg ringer til alle spillerne i morgen, og så afspiller jeg den her video.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Fanme sløjt.... Og Real foran. Gennemført lorte onsdag..
Synes det er foruroligende så dårligt vi spiller. Jeg har alle dage været skeptisk, for ikke at sige arrig over Lucho som træner. Han er simpelthen ikke god nok taktisk, og nu hvor spillerne virker mætte og trætte, så tror jeg ikke på han er opgaven voksen. Simpelthen.
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Brombi skrev:hahaha jep, og hvis det var Bravo på mål havde du prædiket at Enrique var dårlig til at bruge talenter og "hvorfor bruger man ikke verdens største talent blablabla".
Butland spiller i Stoke...
Billede

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

OliverDK skrev:Jeg håber virkelig, at de vågner op efter det her. Vi har spillet af lort hele sæsonen, men vi har stadig vundet, hvilket måske har resulteret i, at de inderst inde har været tilfredse. Det her må sætte nogle tanker i gang. (Forhåbentlig)
Lige præcis. Det her kan meget hurtigt blive en tømmermændssæson.
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Tolquhon skrev:
kklaus skrev:
Tolquhon skrev:
kklaus skrev:
Tolquhon skrev:
kklaus skrev:
Tolquhon skrev:Der mangler skarphed på spillet, så vi prøver med den her...
Spoiler
Vis
Billede
Den ser rar ud!
Taste
More ashy, with a slight apple-core bitterness. Leather and spicy vanilla is there too, lingering at the back, accompanied by sharper notes of pink grapefruit and ripe orchard fruits. Elegant and long. A kaleidoscope of spicy and peaty notes that die out with a juicy burst and a loud call for another sip.
Min øl er lidt fesen ved siden af.
Den er i hvert fald bedre end kampen - og lige så røget som Matthieu... Kan slet ikke mærke at den er på 46% - den er nok blevet fortyndet af vores spil...
Røget whisky er godt.
Jeg var klar til at købe en, men deres online shop sender kun til UK - og så var den sgu nok ikke kommet inden kampen slutter alligevel.
Haha, det har du nok ret i. Jeg kan købe én til dig - jeg skal alligevel op til distilleriet inden længe, og jeg får den sågar til lokal pris ;-)
Man får jo helt lyst til at flytte til Skotland :smile:
- Så skal den bare en tur til Århus!
Ja, det har sine glæder - på trods af vejret og internetforbindelsen... :grin:

Jeg kan sagtens sende den til Århus - eller hvis du kan vente til December kommer jeg nok selv til byen, så kan du få den overrakt personligt. Lige den her er vist ret svær at opdrive uden for UK.
Se, det ville være fornemt! Hvad står den i, til lokalpris? :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Vi tabte 4-1 til celta!
Det er en regulær ydmygelse og må tvinge enten lucho eller ledelsen i tænkeboks- da begge parter er elendige til dette bliver det nok til intet, andet end en håbløs bortforklaring....

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg er stadig lidt i chok over at vi kun scorede ét mål, kampen taget i betragtning. Chancerne var der. Viljen not so much. Jeg vil se fandenivoldskhed når vi ryger bagud på den måde!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Storken skrev:Hvis Lucho på pressemødet siger, at vi spillede en god kamp, men Celta er en stærk modstander.... :devil:
Luis Enrique: "We can only congratulate Celta, they played a very complete game."

Luis Enrique: "I think we were intense enough. We had 6-7 chances again, but we haven't been as effective this season."


Are you f*cking kidding me!?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

- og så sad der to Real Madrid fans og jublede på The Rusty Nail som prikken over i'et.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Luis Enrique: "We can only congratulate Celta, they played a very complete game." #fcblive
Luis Enrique: "I think we were intense enough. We had 6-7 chances again, but we haven't been as effective this season." #fcblive
Luis Enrique: "This result should help us to see that this season will be difficult. Now we have to think about improving." #fcblive

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23/9 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Storken skrev:Hvis Lucho på pressemødet siger, at vi spillede en god kamp, men Celta er en stærk modstander.... :devil:
Luis Enrique: "We can only congratulate Celta, they played a very complete game."

Luis Enrique: "I think we were intense enough. We had 6-7 chances again, but we haven't been as effective this season."


Are you f*cking kidding me!?
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster