25/7 FC Barcelona - Manchester United

Alle kamptråde fra sæsonen 2015/2016

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Kubala »

gygfo skrev:
Kubala skrev:Hold da op. United er kun farlige på kontraer. United-fans burde være bekymret, som sagt.
Meget enig. Endnu mere bekymrende er det, at de nærmest stiller op i stærkest.

Der kommer ikke rigtigt noget fra dem, og når der gør, så er det kun via kontraer og det duer ikke i længden, imo. De er også heldige med, at de er foran, for målet burde ikke have gældt og samtidig burde Barca have scoret et mål, men det er desværre ikke lykkedes.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Brombi »

Roberto er god, ingen tvivl om det. Men er han god nok? Han er hverken hurtig eller stærk nok, hans afleveringer er lidt for upræcise (i know, preseason). Han er driblestærk men virker idé-løs.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Roberto er god, ingen tvivl om det. Men er han god nok? Han er hverken hurtig eller stærk nok, hans afleveringer er lidt for upræcise (i know, preseason). Han er driblestærk men virker idé-løs.
Nej. Og han tager tid fra samper.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Nói NPO »

A$AP skrev:Billede

Elsker chatten på mit livestream..
Link? :)
Den lille ananas

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Pedro og roberto er på ingen måder farlige.
Det er jeg overhovedet ikke enig med dig i. Roberto har allerede haft en rigtig fin chancen - ja, faktisk en friløber - som han selvfølgelig skulle have scoret på, mens han også er kommet til baglinjen og slået et rigtig fint indlæg. Han tager nogle rigtig, rigtig gode offensive løb.
Jeg forventer nok lidt mere end nogle gode løb. Og det gælder også fra pedro.

Men du skal da være velkommen til at mene hvad du gør.
Hvad forventer du så helt præcist? Jeg synes at Sergi Roberto fylder rigtig godt på midten, hvor han vinder en del bolde og fordeler dem fint efterfølgenden. Han sætter ikke tre eller fire spillere af, eller slår en vinderbold på 25 meter, men det ser alt andet lige heller ikke ud til, at det er hans opgave på holdet. Det har vi andre spillere til at gøre, som Rakitic eller Iniesta. Roberto er langt fra flashy, men han er virkelig crafty.
Hvordan kan han være crafty, når han sjældent gør en forskel... Fint at han kan løbe på de rette tidspunkter. Men hans slutprodukt er ikke godt nok, og hans alder taget i betragtning, så lever det slet ikke op til Barca
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Roberto er god, ingen tvivl om det. Men er han god nok? Han er hverken hurtig eller stærk nok, hans afleveringer er lidt for upræcise (i know, preseason). Han er driblestærk men virker idé-løs.

Luis Enrique vil gerne have ham til at blive, så der må være noget der. Pep så også et kæmpe potentiale i ham. Det der med, hvad hvem der er god nok eller ikke god nok, handler jo også i meget høj grad om præferencer hos nogle brugere herinde, derfor kan man heller ikke set noget positiv i de spillere, som man ikke kan lide.
Senest rettet af Kubala lør jul 25, 2015 11:06 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af A$AP »

Nói NPO skrev:
A$AP skrev:Billede

Elsker chatten på mit livestream..
Link? :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:
Brombi skrev:Roberto er god, ingen tvivl om det. Men er han god nok? Han er hverken hurtig eller stærk nok, hans afleveringer er lidt for upræcise (i know, preseason). Han er driblestærk men virker idé-løs.

Luis Enrique vil gerne have til at blive, så der må være noget der. Pep så også et kæmpe potentiale i ham. Det der med, hvad der er god nok og ikke god for nogle brugere herinde, handler jo også i meget høj grad om præferencer, derfor kan man heller ikke set noget positiv i de spillere, som man ikke kan lide.
Hvis Pep så godt kunne lide ham, hvorfor hentede han så Thiago og ikke Roberto? Han var en teenager dengang, men hans udvikling er stagneret.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Pedro og roberto er på ingen måder farlige.
Det er jeg overhovedet ikke enig med dig i. Roberto har allerede haft en rigtig fin chancen - ja, faktisk en friløber - som han selvfølgelig skulle have scoret på, mens han også er kommet til baglinjen og slået et rigtig fint indlæg. Han tager nogle rigtig, rigtig gode offensive løb.
Jeg forventer nok lidt mere end nogle gode løb. Og det gælder også fra pedro.

Men du skal da være velkommen til at mene hvad du gør.
Hvad forventer du så helt præcist? Jeg synes at Sergi Roberto fylder rigtig godt på midten, hvor han vinder en del bolde og fordeler dem fint efterfølgenden. Han sætter ikke tre eller fire spillere af, eller slår en vinderbold på 25 meter, men det ser alt andet lige heller ikke ud til, at det er hans opgave på holdet. Det har vi andre spillere til at gøre, som Rakitic eller Iniesta. Roberto er langt fra flashy, men han er virkelig crafty.
Hvordan kan han være crafty, når han sjældent gør en forskel... Fint at han kan løbe på de rette tidspunkter. Men hans slutprodukt er ikke godt nok, og hans alder taget i betragtning, så lever det slet ikke op til Barca
Jeg er ikke sikker på, at du tænker på det samme som mig, når du læser ordet crafty:
Definition of CRAFTY
2.a: adept in the use of subtlety and cunning
2.b: marked by subtlety and guile <a crafty scheme>
Han kan sagtens være crafty, uden at gøre en forskel specielt ofte. Det er jo ikke ligefrem fordi han ofte får chancen for rent faktisk at gøre en forskel. Jeg er enig med dig i at hans slutprodukt ikke har været godt nok i dag. Alderen synes jeg er irrelevant. Han er ung nok til stadig at kunne udvikle sig ekstremt meget. Yaya Touré var 24 år da vi købte ham hos et Monaco-hold, der lige var blevet nummer 9 i Frankrig.

I øvrigt er det jo slet ikke fordi, at jeg gerne vil have at Roberto spiller fast - og jeg vil skam også hellere se Samper få den tid som Roberto får - men jeg synes overhovedet ikke at kritikken af ham i dag er fair, men derimod aldeles malplaceret.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Roberto er god, ingen tvivl om det. Men er han god nok? Han er hverken hurtig eller stærk nok, hans afleveringer er lidt for upræcise (i know, preseason). Han er driblestærk men virker idé-løs.

Luis Enrique vil gerne have til at blive, så der må være noget der. Pep så også et kæmpe potentiale i ham. Det der med, hvad der er god nok og ikke god for nogle brugere herinde, handler jo også i meget høj grad om præferencer, derfor kan man heller ikke set noget positiv i de spillere, som man ikke kan lide.
Hvis Pep så godt kunne lide ham, hvorfor hentede han så Thiago og ikke Roberto? Han var en teenager dengang, men hans udvikling er stagneret.
Det skal du ikke spørge mig, men han udtalte sig positivt om Roberto. Og det ser også ud til, at Luis Enrique tror på ham, for ellers havde han jo sagt til ham, at han skulle se sig efter en anden klub.
Senest rettet af Kubala lør jul 25, 2015 11:11 pm, rettet i alt 1 gang.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af JonasV »

Men guys, nu snakker vi Roberto i det hele taget, ikke? For i denne kamp har han da formået at skabe mere end de fleste af holdkammeraterne.

gygfo

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af gygfo »

Ind med Hali og Samper. Kom nu!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af Piquénbauer »

Ingen udskiftninger? Øv.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 25/7 FC Barcelona - Manchester United

Indlæg af abx »

Våd hund er inde
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster