6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Det er anden gang jeg drømmer at vi taber kampen. Første gang var Tevez helt ustyrlig, denne gang scorer Morata, efter at vi har domineret stort i hele kampen.

FOR HELVEDE mand, hvad sker der?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20287
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har også på fornemmelsen at vi får det rigtig svært.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Nói NPO »

Storken skrev:
Nói NPO skrev:Tror seriøst vi æder juve for hårdt, for Xavi.
Suarez er eftersigende træt af tapas. Han vil sikkert påskønne lidt italiensk.
hehe, du sjov.
Den lille ananas

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Lucho skal forberede sig på to scenarier:

1) Juve scorer først
2) 0-0 mod slutningen på kampen

Og Juve har ikke tabt med mere end 1 mål i år!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14922
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1669 gange
Blevet takket: 1110 gange
Kontakt:

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

#HALLOBERLIN

Billede
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17764
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af emo »

God kamp gutter! Så smutter jeg også en smut forbi Berlin!
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Once more unto the breach, dear friends. Den sidste kamp i hvad der har udviklet sig til en eventyrlig sæson for os. Det virker som om ingen rigtig forstår det. Lad os nu vinde den her kamp inden vi vågner, og så kan vi bagefter bruge sommeren på at indse, hvad vi rent faktisk har gjort.

Vi stiller i stærkeste:
--------Ter Stegen--------
Alves--Piqué--Masch--Alba
--------Busquets---------
-----Rakitic----Iniesta-----
Messi--------------Neymar
----------Suarez----------

Bænk: Bravo, Mathieu, Bartra, Adriano, Rafinha, Xavi, Pedro

Jeg tror Juventus stiller således op:
--------Tevez---------Morata-------
---------------Vidal---------------
-----Pogba---Pirlo---Marchisio--------
Evra---Bonucci---Barzagli---Lichtsteiner
---------------Buffon------------

Juventus har en velspillet bagkæde, som dog er decimeret ved fraværet af Chiellini. Hvad de ikke har i hurtighed opvejer de for i rutine. Juventus er et af de hold, som har lukket færrest mål ind i sæsonens løb. De har en midtbane, der, som jeg ser det, godt kan overmatche vores ditto. Marchisio arbejder stenhårdt defensivt med at lukke huller på midtbanen. Pogba fylder rigtig meget både fysisk og via sin tilstedeværelse. Han er en spillet som begår sig godt i de store opgør, fordi han tør have bolden og udfordre. Han er dristig i sit spil og så har han en voldsom fysik i forhold til mange af vores klejne spillere. Vidal er en meget komplet midtbanespiller. Han kan det hele, og han gør meste rigtig godt. Han spiller med hjertet og tænker aldrig på morgendagen før han går ind i en tackling. Han har udviklet sig til også at være en klog spiller, der er fremragende til at læse modstanderen, samtidig med at han også har mange offensive kvaliteter. Både Marchisio, Pogba og Vidal er overlegne os fysisk og i luften. De er tilmed gode boldspillere, og så løber de utrætteligt. Endelig er der Pirlo, som binder spillet sammen fra dybt i banen. Hans rolle er tydeligst når Juventus har bolden. Jeg håber vi får bolden mest, hvorfor jeg tror at Pirlos rolle bliver relativ lille. I angrebet har Morata udviklet sig helt vildt til at være en target man, der kan beskytte bolden intelligent samtidig med at hans tekniske niveau er højt. Han har momentum i øjeblikket. Så er der Tevez, som altid er en trussel. Han er lille, hurtig, fanden-i-voldsk og med en meget bedre spilforståelse end tidligere i sin karriere.
Juventus kommer til at leve på omstillingsspil. Her er de særdeles stærke. De har nogle midtbanespillere som kan både den ene og den anden vej. Især Vidal og Pogba er utrolig dynamiske. Hvis de får plads, så sætter de af mod vores mål, og med to angribere for sig, kan vi sagtens få problemer.

Juventus spiller ikke specielt bredt. Deres bredde kommer fra midtbanespillere, der søger ud eller full backsene, der angriber op i banen. Jeg tror således på, at Alves og Alba får mere plads end normalt og de kan lettere angribe fremad, for der ikke er en spiller bag dem, de skal have øje på. Det bliver Rakitic' og Iniestas opgave at følge Pogba og Marchisio, når de søger fremad, hvilket de bl.a. gør i rummet bag vores full backs. Samtidig skal de hjælpe Busquets med at holde styr på Vidal. Busquets skal samtidig hjælpe Piqué og Masch i forsvaret med at dække Morata og Tevez; de skal ikke stå 2 mod 2 derinde. Alba og Alves skal også være gode til at støtte. Det er vigtigt at Masch står bedre over for Tevez eller Morata end han gjorde over for Lewandowski. For at dæmme op for Pirlo når Juventus har bolden, kan Messi kan med fordel trække ind i banen eller Suarez kan trække ned i banen. Han må ikke stå uhindret og sende lange bolde afsted.

Offensivt skal vi, som sagt, spille bredt med overlap fra Alves og Alba. Deres full backs er til at tale med defensivt. Neymar mod Lichtsteiner burde være en lækkerbisken for Neyney. Vi kan ydermere med fordel rette angreb mod området omkring Pirlo. Han er ikke specielt god defensivt, men han ligger altså i Messis ynglingsområde lige foran forsvaret. Suarez skal bare ind og bide sig godt fast i området omkring Bonucci og Barzagli...

Jeg frygter, at vi tager en sejr for en selvfølge. Hvis vi glemmer at tænke os om og spiller nonchalant, bliver vores chance for at vinde kampen meget mindre. Vi skal angribe kampen på samme måde som mod Athletic med seriøsitet. Vi skal holde fast i det spil, der har bragt os så langt. Selvom vi skulle komme bagud, må vi ikke gå i panik. Vi må på intet tidspunkt trække os tilbage, for så inviterer vi samtidig problemerne.
Visca el Barca

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af puyol83 »

Bager skrev:Den sidste kamp i hvad der har udviklet sig til en eventyrlig sæson for os. Det virker som om ingen rigtig forstår det. Lad os nu vinde den her kamp inden vi vågner, og så kan vi bagefter bruge sommeren på at indse, hvad vi rent faktisk har gjort.
Det gik først rigtig op for mig at vi står i en CL-finale, og hvor stort det er, i går da jeg satte mig til at gense finalen fra 2011. F**k hvor får jeg kuldegysninger i morgen når kameraet panorerer forbi trofæet og spillerne imens hymnen lyder :glad:

God kamp til jer alle, og jeg håber at Tivoli har pimpet op for et fedt arrangement, for jeg skal se den på storskærm derinde!
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

FCBSOCI
Indlæg: 2452
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 514 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

@Bager
+1
God analyse, Bager. Tror også at Juventus har tre meget stærke kort på hånden: Stor rutine, stærk defensiv og stor fysik.

Men, hey, når man læser dit indlæg får man nærmest fornemmelsen af, at Juventus er favoritter og uovervindelige. Der er dog så meget kvalitet på vores hold, at jeg tror vi vinder. MSN kan ikke holdes nede.

Det bliver nok en tænderskærende oplevelse, selv uden Chellini på banen, og lad os håbe, at Suarez bliver svær at bide skeer med...

Er der nogen af jer der skal til Berlin og se kampen live? Så er jeg bare meeeeeeeeeeeeeeget misundelig :razz:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Her er satme godt vejr.

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Lækkert, Blau! :cool:

phpBB [video]

LeifDenLykkelige
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn okt 27, 2013 12:46 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af LeifDenLykkelige »

Hey yo. Hvor går man hen og ser kampen på storskærm i Kbh i morgen? Jeg ved at de viser den på The Rusty Nail og Den Glade Gris, men hvad er at foretrække/er der federe steder? Der må gerne være nogenlunde studievenlige priser(lol) og et væld culés.

Sorry, hvis det her spørgsmål er postet en million gange før. Jeg flyttede til Kbh i februar og aner intet, men efter finalerne i '06, '09 og '11 hvor jeg så dem med nogle relativt fodboldligeglade venner, lovede jeg mig selv, at se næste finale et ordentligt sted.

Btw. Hold nu kæft jeg glæder mig! <3 <3 <3
"Så er det bare slut med at male, bitch"

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Tag på The Rusty Nail alligevel ;-)

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2779
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 288 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

LeifDenLykkelige skrev:Hey yo. Hvor går man hen og ser kampen på storskærm i Kbh i morgen? Jeg ved at de viser den på The Rusty Nail og Den Glade Gris, men hvad er at foretrække/er der federe steder? Der må gerne være nogenlunde studievenlige priser(lol) og et væld culés.

Sorry, hvis det her spørgsmål er postet en million gange før. Jeg flyttede til Kbh i februar og aner intet, men efter finalerne i '06, '09 og '11 hvor jeg så dem med nogle relativt fodboldligeglade venner, lovede jeg mig selv, at se næste finale et ordentligt sted.

Btw. Hold nu kæft jeg glæder mig! <3 <3 <3
De viser den på storskærm på plænen i Tivoli. Koster 99 kroner for en entrebillet. Jeg skal selv derind og se den med nogle venner og de lover op til 25 grader og sol

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1631
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 193 gange
Blevet takket: 187 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Barcaholic »

Nogen der ved om der er noget arrangement med storskærm og godt humør i Århus?
Evt en sportsbar der har fokus på finalen, og ikke som så mange andre barer der har gang i både diskotek, konfirmation, swingerklub og dværgkast..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster