6/6 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

'Morn! Tror da lige jeg ser kampen igen.

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

JonasV skrev:Ps. Så kan man godt leve med at det meste af kampen så sådan ud, for mit vedkommende:

Billede

- tror, klogfyr og zqa havde et lignende udsyn.

Pyt. Campeooooooones!
:D
Jeg kunne heldigvis snige mig lidt til siden, så han ikke fyldte hele skærmen. Men hvor torske dum er man lige, at sætte sig forrest, når man er barens største menneske.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Fed kamp. Objektivt set, den endte jo godt. Fantastisk så meget vindermentalitet, der er på dette hold. De leverer sgu altid i de store kampe - vi må jo også anerkende, at der er andre hold på banen, som gør alt hvad de kan for at vinde.

Havde tænkt mig at skrive et længere indlæg om, hvor klasse Messi er, og at jeg ikke forstår folk skriver han spillede dårligt. Men gider ærlig talt ikke. Jeg er meget uenig, jeg synes tvært i mod det er klasse, at han falder ned i banen og spiller det simple. Han gør sine medspillere så meget bedre. Og hans blotte tilstedeværelse gør, at vi er foran allerede før kampene går i gang. Der er ærefrygt eller reelt frygt omkring ham, fra modspillernes side, alt efter om man betragter ham som et usammenligneligt geni eller et monster. Det kommer dog ud på et - han er så vanvittigt afgørende for, at vi de seneste 10 år har sat og så eftertrykkeligt i tronen. Modspilleren er nødt til at indrette sig efter Messi - i det taktiske, men han sætter sig også i modstanderens tro på egne evner og vinderchancer i det mere eller mindre ubevidste, det kan der ikke være tvivl om.

Og angående Enrique. Fandme imponerende. Han har også overbevist mig nu, og jeg var også blandt dem, som tidligere på året mente, at det nok var bedst for begge parter at skilles. Nu må man sige, at han har fået sat sit positive aftryk. Det er så meget klasse og talent på holdet, at den største fjende næsten er holdet selv - at der indtræder mæthed, dovenskab, apati i værste tilfælde. Vi så hvad der kan ske under en vingummibamse som Tata. Det er så vigtigt, at vores træner formår at motivere og sætte sig i respekt. Vi har set det tydeligt på holdet, ikke mindst Messi i år, at der bliver kæmpet meget mere. Og Suarez har også tilført tiltrængt vildskab. Enrique har karisma, og jeg synes det lader til, at han har vundet holdets respekt. Det mentale er det vigtigste, de fodboldmæssige egenskaber er i den grad til stede på holdet.

Fantastisk. Triple igen.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på vores famøse kamp i mod Sociedad hvor vi tabte 1-0.
På det tidspunkt var jeg ikke i tvivl om at vi skulle være heldige hvis vi bare fik sølv i ligaen og ikke andet.

Nu står vi her med the treble!! :-D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Hvor er det her sindsygt!
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

B-Freak skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på vores famøse kamp i mod Sociedad hvor vi tabte 1-0.
På det tidspunkt var jeg ikke i tvivl om at vi skulle være heldige hvis vi bare fik sølv i ligaen og ikke andet.

Nu står vi her med the treble!! :-D
Det har været en eventyrsæson. Ud fra en analysemodel, med point of no return og det hele, kunne historien ikke være skrevet bedre.
Athletic en ond drage. ATM trolden under broen. End-game-boss viste sig at være en gammel dame.
Real Askepots søster - altså en statist.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:
JonasV skrev:Ps. Så kan man godt leve med at det meste af kampen så sådan ud, for mit vedkommende:

Billede

- tror, klogfyr og zqa havde et lignende udsyn.

Pyt. Campeooooooones!
:D
Jeg kunne heldigvis snige mig lidt til siden, så han ikke fyldte hele skærmen. Men hvor torske dum er man lige, at sætte sig forrest, når man er barens største menneske.
Det var ikke helt skarpt af ham. Samtidig kunne man have vundet adskillige centimeters godt udsyn, hvis han havde taget konsekvensen af den begyndende måne, og bare havde klippet sig skaldet.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

JonasV skrev:
zqa skrev:
JonasV skrev:Ps. Så kan man godt leve med at det meste af kampen så sådan ud, for mit vedkommende:

Billede

- tror, klogfyr og zqa havde et lignende udsyn.

Pyt. Campeooooooones!
:D
Jeg kunne heldigvis snige mig lidt til siden, så han ikke fyldte hele skærmen. Men hvor torske dum er man lige, at sætte sig forrest, når man er barens største menneske.
Det var ikke helt skarpt af ham. Samtidig kunne man have vundet adskillige centimeters godt udsyn, hvis han havde taget konsekvensen af den begyndende måne, og bare havde klippet sig skaldet.
At dømme ud fra hans T-shirt ville han nok være temmelig svær at tale fornuft med. De typer er sjældent de hurtigste dyr i skoven...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

JonasV skrev:Det var ikke helt skarpt af ham. Samtidig kunne man have vundet adskillige centimeters godt udsyn, hvis han havde taget konsekvensen af den begyndende måne, og bare havde klippet sig skaldet.
Hahaha. Det er ligesom at være i planetariet. Der ser man også adskillige måner, inden stjernehimlen vises.

Tolq. En mand med delfiner på sin trøje, de er altid utilregnelige.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

@Tolquhon
Jeg tror måske, klogfyr prøvede på et tidspunkt. Så rykkede han lidt ud til siden. Og ind på midten igen.

@Guardiola
Det mindede på mange måder om Planetariet. Bare med Estrellas.

Og ja, delfiner og skulls. Det er ikke typen man diskuterer for meget med.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

JonasV skrev: Og ja, delfiner og skulls. Det er ikke typen man diskuterer for meget med.
Barcas trøje næste sæson?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Guardiola skrev:
JonasV skrev: Og ja, delfiner og skulls. Det er ikke typen man diskuterer for meget med.
Barcas trøje næste sæson?
+ 100% Jesus-pandebånd til hele holdet.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Var der egentlig ikke noget med at Alba skulle klippes skaldet? :cool:
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

JonasV skrev:
Guardiola skrev:
JonasV skrev: Og ja, delfiner og skulls. Det er ikke typen man diskuterer for meget med.
Barcas trøje næste sæson?
+ 100% Jesus-pandebånd til hele holdet.
Yes. Og pandebånd må betyde, at vi skifter Nike ud med Yonex. Nåh, sorry... back on track. Nu går vi ind i Douglas æraen. Glæder mig meget til næste sæson allerede. Den har været for fed i år, og super afslutning mod Juve. Godt at se, at italiensk fodbold er på vej tilbage. Og det var også i år, at min datter lærte at skrige Meeessiiiiiii

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/6 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

The treble!!!

en MUST SEE video!

phpBB [video]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster