12/5 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
emo skrev:
...making the final 5-3 scoreline look far too complimentary to the Bavarians.
Så sandt, så sandt. Når nogen kigger på resultatet alene om 10 år, vil de tro at det var tæt... nej, det var tæt på at blive tæt indtil Neymars første mål, ellers langtfra tæt.
Styrkeforholdet var langt tættere end de fleste herinde gør det til. Vi spillede godt i 30-45 minutter over de to kampe. Det var muligvis allerede afgjort, men Bayern udspillede os fuldstændig i returen. Vi skabte et par store chancer, men Bayern kunne have scoret 5 mål, hvis de var lidt skarpere.
Nej det var det sgu ikke. Bayern havde intet på campen. Vi gav dem så lov til at spille i en halvleg fordi vi var videre. Det var ikke kønt fra vores side men sådan er det når man er oppe med 5 mål. Og på det eneste tidspunkt hvor bayern faktisk havde en minimal chance så svarede vi igen med det samme og lukkede den ved neymars 2 mål.

Man slår ikke et hold som bayern så sikkert ud ved at spille god fodbold i 30-45 min.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

"Hey hey, slap lige af! Du skal ikke tage min plads på landsholdet."
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

"ter Stegen, giver du en autograf?"
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Billede
Ter Stegen: Mario, skal vi nappe en fyraftensøl?

Neuer: Uh uh, spørg mig, spørg mig!

Götze: (...ignorér ham, ignorér ham...)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Han havde lidt problemer med sit ben. Så han blev sparet.

Hvor er det egentlig vildt at vi var så sikre at vi kunne spare en spiller som suarez i en halv cl semi på AA ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Forskellen var helt sikkert ikke så stor, som man herinde vil tro, den var. Bayern var faktisk også rigtig godt med i den første kamp, indtil personlige fejl kostede dem det hele. Det er jo klart at Barca helst skal skabe chancer på Camp Nou, men vi var ikke overvældende hvad angår styrkeforholdet. Første 15 gode minutter, efter det retter de op på taktikken og så havde vi det mere end svært mod dem. Vi satsede derfra på kontra (læs Maschs udtalelser), og så var det først Bernat og Neuer der satte os i gang, og derefter lavede de to-tre kæmpe personlige fejl i anden halvleg.

Vi gav dem ikke lov til at spille i München. Det er ekstrem naivt at tro det, de gav sig selv lov til at spille og de spillede os rimelig meget rundt. Tak Ter Stegen, ellers var det endt meget grimt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

De skulle score 3! mål til for at gå videre! Det er sgu da overlegent i en CL semifinale mod fooking Bayern M?! :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Helt klart. Hvis man ser isoleret set på resultatet, så var det overlegent. I den grad. Det er jeg fuldstændig enig i.

Og så er folk alligevel herinde bange for, at 5-3 samlet virker tæt, når man vil se tilbage på det om nogle år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Forskellen var helt sikkert ikke så stor, som man herinde vil tro, den var. Bayern var faktisk også rigtig godt med i den første kamp, indtil personlige fejl kostede dem det hele. Det er jo klart at Barca helst skal skabe chancer på Camp Nou, men vi var ikke overvældende hvad angår styrkeforholdet. Første 15 gode minutter, efter det retter de op på taktikken og så havde vi det mere end svært mod dem. Vi satsede derfra på kontra (læs Maschs udtalelser), og så var det først Bernat og Neuer der satte os i gang, og derefter lavede de to-tre kæmpe personlige fejl i anden halvleg.

Vi gav dem ikke lov til at spille i München. Det er ekstrem naivt at tro det, de gav sig selv lov til at spille og de spillede os rimelig meget rundt. Tak Ter Stegen, ellers var det endt meget grimt.
Når Bayern ikke havde et eneste skud på mål og Barca sløsede chancer væk, så vil jeg mene at forskellen var ret stor i den første kamp.

Jeg kan dog til dels sagtens følge dig, Bayern spillede godt (de er solide på alle pladser) i den første kamp også og deres kombinationsspil var imponerende, men defensivt og offensivt var Barca bare en klasse over vil jeg mene.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Igen: Ligeså snart det blev lidt farligt så trykkede vi på speederen og afgjorde det. Bayern var færdige efter neymars mål (og helt færdige efter nummer 2).

Bayern havde intet i første kamp. De var gode til at trille bolden rundt men blev på intet tidspunkt farlige. Og efter 30 min i anden kamp var den helt lukket. At de så har nogle chancer efter det er hvad det er. Vi ved ikke hvad der var sket hvis MAtS ikke havde reddet dem men kan ikke se hvorfor vi ikke kunne have scoret igen. Sad faktisk med en fornemmelse af at vi kunne score når vi ville hvilket gjorde anden halvleg endnu mere frustrerende.

Jeg kan desuden ikke se hvorfor personlige fejl skulle være noget nyt? Mål opstår tit udfra personlige fejl. Bayerns første mål i går kommer f.eks. på en markeringsfejl fra bussi (og en svag hånd fra MAtS). Ligeledes blev masche voldtaget af lewan.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Man skal jo helst se på kampen som en helhed, altså 90 minutter, ikke 30-40 minutter. Barca havde 15 gode minutter i starten og så 13 rigtig gode minutter sidst i kampen (hvor personlig fejl gav Leo chancen for at vise hvilket geni han egentlig er). Resten af kampen var ret tæt faktisk. Har set kampen igen. I store dele lykkedes Bayern med at neutralisere og forvirre os.

I returen var det stort set Bayern skrevet på det hele.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Hvis Bayern havde været skarpere, havde vi også trykket på speederen. Easy does it.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Præcis! Bayerns forsvar var sgu ikke særlig godt og de var ret nemme at få i ubalance. Hvis vi ikke havde sluppet foden fra speederen i anden halvleg så tror jeg sgu vi havde vundet uden de store problemer.

Jeg er egentlig ikke særlig imponeret af det bayern hold. De manglede så også nogle spillere men de skuffede mig. Især i første kamp hvor de spillede noget lidt kedeligt fodbold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

Visca El Barca skrev:Man skal jo helst se på kampen som en helhed, altså 90 minutter, ikke 30-40 minutter. Barca havde 15 gode minutter i starten og så 13 rigtig gode minutter sidst i kampen (hvor personlig fejl gav Leo chancen for at vise hvilket geni han egentlig er). Resten af kampen var ret tæt faktisk. Har set kampen igen. I store dele lykkedes Bayern med at neutralisere og forvirre os.

I returen var det stort set Bayern skrevet på det hele.
Arrgh, nu synes jeg du overvurderer Bayerns indsats i første halvleg igår. Der var Bayern skrevet på det hele i anden halvleg, ingen tvivl om det. Og som andre allerede har sagt adskillige gange, Bayern havde ingen farlige chancer i den første kamp overhovedet. Så jeg kan ikke se hvorfor kvaliteten i vores spil eller mangel på samme spiller nogen rolle. Med lidt mere skarphed på Camp Nou var den endt 5-0 og ikke 3-0.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster