12/5 Bayern München - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Brombz, skriver du til mig? Jeg sidder squ ikke med en flad fornemmelse eller noget. Det var ikke det jeg skrev. ;-)
Ved ikke lige om jeg citerede de rigtige, men den er rettet mod dem, som sidder med en flad fornemmelse :D
Hehe ok.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Brombz, skriver du til mig? Jeg sidder squ ikke med en flad fornemmelse eller noget. Det var ikke det jeg skrev. ;-)
Ved ikke lige om jeg citerede de rigtige, men den er rettet mod dem, som sidder med en flad fornemmelse :D
Ejermanden bag citatet "'en flad fornemmelse" er Nói NPO, som du kan se på den foregående side

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ialocin skrev:
Kubala skrev:
Ialocin skrev:
Kubala skrev:Piquenbauer: Folk kan godt se, hvad Luis Enrique har gang i, men måske kan de ikke lide det?
Så må man jo argumentere for det, i stedet for at være pessimistisk efter en dårlig halveg, hvor vi reelt var videre.

Jeg synes LE har fået organiseret vores defensiv, og vi er blevet meget bedre på dødbolde, både defensivt og offensivt. Derudover har han genfundet det høje pres, vi tidligere har haft så stor succes med. For ikke at glemme Messi's nye rolle, hvor han deltager endnu mere i det opbyggende spil, og derved fungerer Neymar og Suarez også mere som angribere, fremfor wings, hvilket tydeligvis passer dem bedre. Sidst men absolut ikke mindst er vi blevet fantastiske på kontra, hvilket helt sikkert kommer spillere som Neymar og Suarez til gode, da de netop er gode i kontrafasen.

Jeg er svært begejstret for de taktiske ændringer, da der tydeligvis var brug for fornyelse mhs. til taktikken. Inden sæsonen håbede jeg faktisk på, at vi ville hente en træner udefra, der ikke var påvirket af "Barca-indoktrineringen", men LE har vist sig at være den rette mand til jobbet.
Folk har argumenteret, men nogle gange kan man ikke overbevise hinanden. Sådan er der så meget. Jeg tror, at man skulle have kombineret mere(veksling mellem Tiki-taka og den her mere direkte stil), men det er bare mig. Han vil noget andet og fred være med det.
Jeg tror egentlig at han forsøger at veksle som du også nævner, men det er selvfølgelig sværere i nogle kampe. Men imod City og PSG formår vi da, at veksle imellem det meget direkte spil og tikitaka. Jeg kunne godt selv ønske mig lidt mere kontrol i visse kampe, hvor jeg føler vi overlader bolden for meget til modstanderen, men som jeg ser det har vi heller ikke helt spillerne på midtbanen til det. Iniesta har i en lang periode af sæsonen været ret ringe, og Rakitic er slet ikke den samme type som Xavi, og kan ikke kontrollere en kamp i samme omfang. Et indkøb af Verratti ville måske kunne ændre lidt ved dette, da han minder mere om Xavi, omend han er en mere aggressiv type.
Puha, der er vi ikke enige. Han kontrollerer kampene, men på sin måde. Det er ikke Tiki-taka, men han bruger dog nogle elementer af det. Jeg tror, at Rakitic kunne styre midtbanen, noget han har formået i Schalke og også i Sevilla, men det kræver radikale ændringer på holdet. Jeg kan sagtens rose Luis Enrique, det har jeg intet problem med, for jeg mener, at han er lykkes med en masse. Han har langsomt fået spillerne til at spille på den måde, han vil have det, men jeg er bare ikke enig i, at det er det bedste på den lange bane. Men kan dog ikke sidde her og være 100% sikker på dette, men jeg har en fornemmelse af det.

I øvrigt tænker jeg også på akademispillerne, for de får det svært, når de skal prøve at slå sig igennem på førsteholdet. De er vant til Tiki-taka, mens holdet ikke praktiserer dette. Minder lidt om Reals akademispillere og deres førstehold under Mou, lidt den samme situation.
Senest rettet af Kubala ons maj 13, 2015 12:11 am, rettet i alt 2 gange.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Glem Luis Enrique, glem denne kamp. Mere vigtigt er det, at hvis vi vinder finalen så får vi pokalen for os selv. Vi kommer til at eje den, fordi det så bliver vores femte titel!

Kom så!

Pis, Real har 10 af slagsen :sørgelig:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hvorfor er der i øvrigt ikke nogen, der smider twitter citater herinde? Brombz har smidt fra Pique, jeg gider ikke i aften. Andre?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Ok det bliver mig alligevel.
Tw Pique: "Madrid, Barcelona, Berlin. Three games. Now, more than ever, all together! Visca el Barça! I love you" [@3gerardpique]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Og så er Pep for sej. Jeg tror denne udtalelse er en stikpille til Maradona!
Guardiola (coach Bayern): "I didn't see Pele, but Leo is the best player ever. He's unique." #fcblive
Sympatisk og karismatisk. En dejlig mand!
Guardiola: "What did I tell Leo at half-time? I'm very happy he's back. We're lucky to live in his time. I was privileged to be his coach."
Senest rettet af Visca El Barca ons maj 13, 2015 12:13 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Fb Messi: "Happy because we wanted to reach the CL final, but our objective is still the same: to win it."
Record Barcelona in 56 games this season: WWWWWDWLWWWLLWWWWWWWWDWWLWWWWWWWWWWWLWWWWWWWWWDWWWWWWWWL #fcblive (47W 3D 6L) [via @barcastat]
Tw Alves: "Proud to be part of this family and to have these phenomenal teammates. Let's enjoy this unique moment!"
Guardiola (coach Bayern): "I didn't see Pele, but Leo is the best player ever. He's unique."
Guardiola: "What did I tell Leo at half-time? I'm very happy he's back. We're lucky to live in his time. I was privileged to be his coach."
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Hvorfor er der i øvrigt ikke nogen, der smider twitter citater herinde? Brombz har smidt fra Pique, jeg gider ikke i aften. Andre?
Gider ikke lige twitter men du kan få det her ekstremt kloge indlæg fra denne sides facebook-konto:
Og JA, Barca spillede ikke nogen god anden halvleg, men når Bayern skal score fem mål efter pausen og der venter vigtige kampe i ligaen, pokalturneringen og en Champions League finale, så er det vel egentlig helt i orden, at man kører den samlede sejr hjem uden at bruge kræfter!
Ved ikke om det er Wenner der har skrevet det men for pokker hvor er det vise ord!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Barcelona equal Bayern as teams with most Champions League finals (4) in the 21st century #fcblive [via opta]
Neymar: "Very happy with the game, the goals, reaching the final... It's very emotional. We celebrated in the dressing-room. One step left."
Guardiola (coach Bayern): "Of course we're sad, but we can only congratulate Barça. Hopefully they win their 5th, they deserve it." #fcblive
Luis Enrique: "What did Guardiola tell me after the game? Two good friends always wish each other all the best."
Luis Enrique: "Generosity Messi, Neymar and Suarez? It's clear they are not selfish, they get along well, are always looking for the others"
Luis Enrique: "We didn't suffer in knock-out stage although we played tough opponents? Well, I did suffer in every tie..." #fcblive
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Guardiola (coach Bayern): "Of course we're sad, but we can only congratulate Barça. Hopefully they win their 5th, they deserve it." #fcblive
Guardiola: "We couldn't hurt Barça at the Camp Nou, because we don't have wingers." #fcblive
Guardiola: "What did I tell Leo at half-time? I'm very happy he's back. We're lucky to live in his time. I was privileged to be his coach."
Guardiola (coach Bayern): "I didn't see Pele, but Leo is the best player ever. He's unique." #fcblive
Neymar: "Very happy with the game, the goals, reaching the final... It's very emotional. We celebrated in the dressing-room. One step left."
Pique: "Everything looks great but for now it only 'looks' great. We should keep going game by game and actuctually try to win trophies now"
Mascherano: "Preferred opponent in final? It would be an act of arrogance to chose between those two great, historic teams." #fcblive
Rakitic: "It was a hard game for us but we played one of the best teams in the world. We are very happy to make the final" #fcblive
Iniesta: "We're in the final, we are where we wanted to be be. Now we'll try to make the last step and finish the job." #fcblive
Luis Enrique: "What did Guardiola tell me after the game? Two good friends always wish each other all the best." #fcblive
Luis Enrique: "Generosity Messi, Neymar and Suarez? It's clear they are not selfish, they get along well, are always looking for the others"
Luis Enrique: "We didn't suffer in knock-out stage although we played tough opponents? Well, I did suffer in every tie..." #fcblive
og lige til at slutte af på
Xavi is the first player in history to play 150 games in the Champions League #fcblive
Luis Enrique: "Quick goal gave us confidence. In the second half we made too many mistakes, due to the result. It's a night to be happy."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Billede
Senest rettet af B-Freak ons maj 13, 2015 12:19 am, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

NEEEEJ vi er udehold i finalen! Jeg gider ikke se finalen!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

phpBB [video]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 12/5 Bayern München - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:NEEEEJ vi er udehold i finalen! Jeg gider ikke se finalen!
Skal vi ikke se maling tørre sammen?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster