25/4 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

25/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Espanyol - FC Barcelona
La Liga
25. April - kl. 16.00
TV: Canal 9
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

En sejr og vi er godt på vej til mesterskabet. Real kommer ikke igennem celta (u), sevilla (u), valencia (h) og espanyol (u) uden at smide point. Og slet ikke når der også kommer nogle svære cl semier.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvad blev resultatet af denne kamp, som tydeligvis blev spillet for lidt over en uge siden?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

7-9. Vildeste kamp jeg nogensinde har set!!!!
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

- og der var drager!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:- og der var drager!
Apropos det, så er jeg lige blevet færdig med bøgerne. Der var drager. Nu må ham George godt snart blive færdig med den næste bog.


On topic (altså topic topic), så tror jeg det bliver en kamp. Omkring 90 minutter, plus/minus 5, næppe minus, fordelt over 2 halvlege. Mål? Måske.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
JonasV skrev:- og der var drager!
Apropos det, så er jeg lige blevet færdig med bøgerne. Der var drager. Nu må ham George godt snart blive færdig med den næste bog.


On topic (altså topic topic), så tror jeg det bliver en kamp. Omkring 90 minutter, plus/minus 5, næppe minus, fordelt over 2 halvlege. Mål? Måske.
Point? Jo, sådan nogle bliver der nok også uddelt til det ene eller andet hold, måske endda til dem begge. Et sted mellem 0 og 3. Der vil formentlig også være en bold involveret på et tidspunkt.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
JonasV skrev:- og der var drager!
Apropos det, så er jeg lige blevet færdig med bøgerne. Der var drager. Nu må ham George godt snart blive færdig med den næste bog.


On topic (altså topic topic), så tror jeg det bliver en kamp. Omkring 90 minutter, plus/minus 5, næppe minus, fordelt over 2 halvlege. Mål? Måske.
Point? Jo, sådan nogle bliver der nok også uddelt til det ene eller andet hold, måske endda til dem begge. Et sted mellem 0 og 3. Der vil formentlig også være en bold involveret på et tidspunkt.
God pointe (hah!).
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 25/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Well, Espanyol har ikke tabt i seks kampe, og har de sidste tre kampe slået Villareal 0-3, Bilbao, de spillede dog for nyligt 2-2 mod Levante.

Vinder vi den her kamp, så vinder vi også ligaen. Den er utrolig vigtig, og bliver mindst lige så svær som kampen i sidste sæson. Der er dog bare en forskel på Barca i år og Barca fra sidste år. Vi skal vinde og det gør vi også.

En dejlig 3-1 sejr. Suarez og Mathieu er btw i fare for karantæne, så hvis der er ét tidspunkt hvor vi godt kan undvære dem, må det være i hjemmekampen i næste uge.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:
Blaugrana92 skrev:
kklaus skrev:
JonasV skrev:- og der var drager!
Apropos det, så er jeg lige blevet færdig med bøgerne. Der var drager. Nu må ham George godt snart blive færdig med den næste bog.


On topic (altså topic topic), så tror jeg det bliver en kamp. Omkring 90 minutter, plus/minus 5, næppe minus, fordelt over 2 halvlege. Mål? Måske.
Point? Jo, sådan nogle bliver der nok også uddelt til det ene eller andet hold, måske endda til dem begge. Et sted mellem 0 og 3. Der vil formentlig også være en bold involveret på et tidspunkt.
God pointe (hah!).
Pfthehehe, I get it. Du er klog. Du burde faktisk hedde klogfyr her på forum.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 25/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JEG FUCKING HADER DE HER TIDLIGE KAMPE, BRÆND OP I HELVEDE LA LIGA!!!!!!!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 25/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Muhahahaha, jeg har fået byttet min vagt! HAR FRI KL. 15:00 istedet for 18:30!!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 25/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

I believe in this thing called Barca - just listen to the rhythm of their passes! 3 point til at afslutte et hårdt 2-ugers program, som vi er kommet igennem på smukkeste vis.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 25/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Lørdag er det et år siden at Tito døde. Lad os håbe at drengene giver en præstation mod espanyol som ville gøre ham stolt! R.I.P Tito.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 15/4 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

"Point? Jo, sådan nogle bliver der nok også uddelt til det ene eller andet hold, måske endda til dem begge. Et sted mellem 0 og 3. Der vil formentlig også være en bold involveret på et tidspunkt."

Lad os da ikke håbe, at der bliver uddelt point til begge hold for så kan Barca ikke længere selv afgøre La Liga, hvis Real Madrid (Gud forbyde det) vinder i weekenden. Vil det være en fordel for os, hvis den bold der involveres er en håndbold, basketbold (hedder den det?) eller en tennisbold? Mit bud er, at vi trods alt skal foretrække, at det er en fodbold (og ikke dem med snøre i, som de brugte i min ungdom).

Off-topic:
Desværre er der ikke så meget aktivitet under Copa Del Rey tråden, derfor tillader jeg mig (også) at spørge her:
Jeg tør ikke håbe på lodtrækningsheld (blandt medlemmer) til billetter til Copa del Rey finalen og vil derfor bestille dem gennem Ticketmaster eller lignende (det har før fungeret fremragende). Er der nogen der ved, hvordan man sikrer sig, at man får billetter sammen med Barca fans, det er jo ikke en normal hjemmekamp? Det ville være utur at sidde blandt modstander fans. Tror nok, at vi får Gol Sud. Er der andre, der skal på Camp Nou, og hvad gør I?
Var i øvrigt inde for at bestille billetter til kampen mod Deportivo de La Coruña på Barcas officielle hjemmeside, men kan tilsyneladende kun få VIP billetter?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster