21/4 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Kan det tænkes at en kamp som i går kan få verratti til at ville væk? PSG blev udspillet fuldstændig (over 2 kampe) og det må stå klart for en spiller som verratti at der er langt op til barca. Ydermere så ved han at barca er ude efter en ny midtbane og han må også vide at han ville passe perfekt ind.

Ja det er spekulationer men han ville være den perfekte tilføjelse til vores hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af miklas1911 »

Han var fantastisk igår - han lukkede ofte Messi ned og var vel PSGs bedste mand.

Jeg er stadig ikke sikker på, om jeg helst ville se ham eller Pogba i Barca, alt andet lige og hvis begge to er tilgængelige. Jeg kan se fordele og ulemper ved begge to (dog primært fordele selvfølgelig). Havde allerhelst set, at vi fik Thiago hjem til midtbanen, men det virker efterhånden ret urealistisk :/ er overbevist om, at begge Alcantara-brødre ville have været et smukt sæt om et par år på midten (og Thiago ville allerede nu have været en klasse-spiller på midten) :'(
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:
rummenigge skrev:YESSSS!!! Vi er videre uden besvær, kan det blive bedre. Kom så Cholo, make my day!
Kubala skrev:Hm.. du har ret, brombi. Måske bliver nogen fornærmet, når jeg skriver det næste, men det er ikke min intention, vil bare have, at folk reflekterer lidt over det.

Det spændende bliver, om støtten til Luis Enrique vil være den samme, hvis man ender med nul trofæer, eller kun CdR, fra dem, der støttede i starten, begyndte ikke at støtte, støttede ham sporadisk igen og nu virker det til, at støtten er blevet sådan lidt ekstrem.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg var støttende over for Luis Enrique(da han skulle ansættes), men jeg troede også, at han ville praktisere Tiki-taka, men da jeg hurtigt opdaget, at han ingen intention havde om dette, så mistede han min støtte(ikke sådan, at jeg ønskede/r ham fiasko, men hvis man fyrede ham, ville jeg ikke have ondt af ham), altså for mig er spillet vigtigt, dermed ikke sagt, at resultaterne ikke er det, men spillet vægter meget. Det bliver som sagt spændende at se, om disse personer støtter ham, når/hvis resultaterne ikke kommer i hus, for muligheden er absolut der.
Uanset hvad er det dumt at blive for stolt til at ændre mening.

Når det er sagt så for mig er der især to ting som er afgørende bedre end Tata. Han kommunikationform med pressen er langt bedre. Han kommunikereikke frygten for at tabe men altid hvad løsningen er for at vinde. Det er en mentalt factor der skal være på plads i omklædningsrummet, og her kan noget tyde på at Tata ikke rigtigvar nogen leder i omklædningsrummet, men mere bare en hyggeonkel.

Det andet er Luchos fokus på det fysiske aspekt og tackling af de defensive problemer ved dødbolde. Tata løste slet ikke vores svagheder ved dødbolde hvilket er et no go i moderne fodbold.

I forhold til spillestilen så dikteres denne i høj grad af spillermaterialet. Dagens Barca har mere power og/eller hurtighed og gør brug af de styrker også (Mathieu, Rak, Neyo og Suarez). Det er bevidst at Lucho har indført andre aspekter i spillet for at kunne overraske modstanderen. Pep eksperimenterede med det samme vil jeg mene men spillermaterialet faldt aldrig i hak til det. Ibra er eksponenten for at det ikke gik helt godt.

Hvis vi ikke vinder nogle titler i år så vil jeg se på hvordan disse ikke blev vundet. LE har vist at han kan sætte sit hold op til de store kampe, og dette billede vil blive mindre godt hvis det viser sig at vi ikke præsterer imod Atletico, Atletic i pokalfinalen eller modstanderen i CHL semifinalen. Svigter holdet derimod imod de små hold som det hr gjort indtil nu, så skal vi i stedet se på bredden og lade Lucho føre os til en kick ass sæson næste år. Lad mig sige det sådan, Lucho skal faile MAKS med hans attitude og med holdet (hvis der kommer et åben oprør i truppen) hvis min støtte til ham vil forsvinde efter en sæson med nul titler. For indtil nu synes jeg at projektet er utroligt spændende og er i tro mod Barcas rige traditioner (måske med skønhedspletter indtil nu) og jeg kan rigtig godt lide Luchos presence!
Hvordan ved du, at jeg er for stolt til at ændre mening, og det er udelukkende stoltheden, det handler om? Det er det ikke. Jeg kan bare ikke lide måden, man spiller på, sådan er det. Det ændrer nogle titler ikke på.
Det var slet ikke møntet på dig Kubala. Det var en generel statement og gælder os alle :)

Det hænder ofte at nogen man slet ikke kan lide i starten vokser på en og man begynder at kunne se ideerne. Man skal ligesom vænne sig til noget nyt. Det omvendte sker selvfølgelig også.

Jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk mht Luchos evner til at sætte holdet til at vinde de store kampe, især med det vi så imod RM på Bernabeu. PSG kampen på Camp Nou i gruppespillet begyndte at give håb på den konto og i 2015 har holdet virkelig vist tænder imod de store især. Derfor har Luchos vokset på mig. I starten synes jeg godt om hans presence og kommunikation til pressen, men her på det sidste viser træner teamet også at de kan læse modstanderen og sætte det rigtige hold. Det ser ikke altid perfekt ud, især ikke imod Sevilla og Valencia i første halvleg, men spillernes form varierer også og to topkampe om ugen slider på dem.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 21/4 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lol:
Yesterday's 2-0 was the first game in which PSG failed to score in the CL this season #fcblive #ucl [via @ermessidi]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster