15/4 PSG - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 15/4 PSG - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Bager, jeg er meget enig i, at der er værdier i Barca, som er vigtigere end reultater, og spillestilen er vigtigere en umiddelbare titler. Helt enig.
Jeg er bare ikke enig i, at der kun er EN spillestil, som er gældende i Barca, fordi Pep havde uset succes med det. Jeg pådutter ikke dig den mening, det er bare den fornemmelse, man sidder med efter kritikken af trænere de seneste sæsoner.

Synes Lucho skal roses for de ting han har fået på plads, men han skal da kritiseres for, at midtbanen ikke fungerer. Det er da klart, at det er et emne.
Kritikken er bare helt og aldeles skudt ved siden af. For den går på, at han ikke vil kontrollere kampen, men bare spille direkte op til de tre forreste. Det er bare ikke de kampe, jeg har set på det seneste. Mod store hold som Real, Sevilla og senest mod PSG har vi bestemt prøvet at kontrollere og dominere kampen. Det er bare ikke lykkedes, og slet ikke som det gjorde back in the days

Vi kan sagtens stille Lucho til ansvar for midtbanens problemer, for som træner er det hans ansvar. Han skal bare stilles til ansvar for hans handlinger, og ikke for fansenes forudindtagede meninger.

Til sidst vil jeg lige påpege, at vi ikke kan forvente kontrol og dominans som i de glade Pep-dage. Det var en speciel tid, som vi skal glæde os over. Vi skal passe på ikke at leve i skyggen af den tid, som vi i mange år gjorde med Dream-team spøgelset.
Vi skal bygge nyt hold, nyt spændende fodbold, nye la masia spillere osv. osv.. Det hele i ånden af vores historie og traditioner, men også på egne præmisser.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster