11/4 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Vi kører bare rundt i det. Tror at vi kan blive ved.

Ved at pille Lui ud risikerede LE at vinde kampen, men det var åbenbart ikke han prioritet.

Vi kan ikke rigtigt bruge tror og risikerede til noget. Gætteri fører ingen vegne. Har du noget som ikke fungerer så skal du ændre på det.

LE har en større fidus til Lui end Neymar virker det til. Helt helt forkert.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev: Ej nu må i satme stoppe. Det er Pique der sælger holdet ved som at spilke den direkte i føddderne på Sevilla, med hele Barca foran ham, og det er Pique der slipper sin markering af målscoreren. Det er så langt ude det blinde had der er til Mathieu.
Jeg ved ikke, hvor meget du har læst af denne tråd, men længere tilbage, har jeg været inde på Piques andel i det mål. Han begår helt bestemt en kæmpe fejl. Men derfra, er det så ikke ens betydende med, at Mathieu bare skal give op. Han bakker af på sin mand, åbne den ene side fuldstændig (den han absolut ikke skal åbne), og så har Sevilla spilleren muligheden for at spille den på tværs eller afslutte. Han gør det rigtig, han spiller den på tværs.

Og der er Pique på røven, han skal træffe et valg, om han vil følge manden i midten der kommer i ryggen eller manden ved den fjerneste stolpe, som en anden faktisk skulle have fulgt. Han ville sådan bla, det bliver hverken det ene eller det andet. Det er dog ikke ens betydende med at Mathieu er uden skyld.

Og så behøver du altså ikke at fortælle mig, at jeg hader Mathieu. For en milliard gange vil jeg skrive, at jeg har ingen interesse i, eller lyst til at hade nogen som helst. Og da slet ikke en Barca spiller. Jeg har faktisk et ønske om, at hver enkelt Barca spiller er så god, at han er verdensklasse. Men når nogen efter min mening ikke er god, så er jeg heller ikke bange for at påpege det.

Det stopper jeg altså ikke med, bare fordi du fortæller mig at jeg har blind had til den ene og den anden. Det eneste der sker er, at jeg bliver en smule træt i hovedet af at læse sætninger som disse.

Hvorfor i alverden skulle jeg i blinde gå efter en Barca spiller? Hvad får jeg ud af det egentlig? Jeg skriver udelukkende min mening, hvilket er baseret på den måde jeg anskuer fodbold på. Den måde jeg ser spillet på. Intet andet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Vi kører bare rundt i det. Tror at vi kan blive ved.

Ved at pille Lui ud risikerede LE at vinde kampen, men det var åbenbart ikke han prioritet.

Vi kan ikke rigtigt bruge tror og risikerede til noget. Gætteri fører ingen vegne. Har du noget som ikke fungerer så skal du ændre på det.

LE har en større fidus til Lui end Neymar virker det til. Helt helt forkert.
Nu har suarez været fremragende på det sidste... Og vi var ved at vinde kampen da han lavede den udskiftning hvilket var grunden til at han ville have kontrol. Desuden gætter du præcis ligeså meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Efter skuffelsen har lagt sig, må man sige vi stadig står godt med nu blot 7 runder tilbage. Real Madrid har stadig Sevilla ude, hvilket ikke bliver en nem kamp for de hvide. De skal møde Celta ude og Valencia hjemme; formår vi at vinde over Valencia på Camp Nou, har vi høstet 7 ud af 9 point i 3 meget svære opgør. Jeg tænker næppe, Real Madrid henter maximum point i samtlige 3 opgør. Vi har så Atl. Madrid ude, men hvis vi vinder de resterende 6 kampe, så tror jeg stadig vi tager mesterskabet. Mister Real blot 2 point i løbet af de 3 kampe, så kan vi tåle at tabe på Vicente Calderon og stadig blive mestre. Der er bestemt stadigt håb forude. Personligt tror jeg Sevilla vinder kampen mod Real Madrid, de spiller forrygende på hjemmebane. Med en utrættelig energi og et fuldstændigt helstøbt koncept.

Nu skal vi videre, CHL allerede på tirsdag. PSG bliver en hård nød at knække, men vi burde slå dem ud, hvis vi rammer vores topform. Det er samtidigt en fordel at spille den afgørende kamp på Camp Nou.

Om selve kampen:

Bravo med en kikser, måtte komme før eller siden. Har stået fremragende hele sæsonen igennem. Pique var faktisk forrygende idag, pånær sin fejlaflevering, som ledte til målet. Busquets tilbage, vanvittig kamp af ham. Desværre er Iniesta ikke Iniesta længere - Rakitic er en meget en-dimensionel spiller, der er virkelig ikke mange facetter i hans spil. Suarez var ekstremt uskarp idag, en fæl afbrænder i første halvleg, samt en direktør i 2. halvleg. Han kommer dog til chancerne, hvilket er det vigtigste.

Alt i alt et acceptabelt resultat. Visca!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Godt med lidt positive vibes!

Det der pisser mig af ved denne kamp var at vi smed en føring. Inden kampen ville et x have været ok. Nu skal vi over kampene mod valencia og espanyol med 6 point og så er jeg sikker på at real nok skal spille en kamp uafgjort hvilket vil give os alle muligheder for at tage mesterskabet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Visca. Lad os være enige om at være fuldtændigt uenige. Og du behøver ikke ligge søvnløs eller foretage længere udredninger af, at jeg kalder noget et blindt had. Det er ganske vanlig talemåde. Det samme som, at når jeg siger jeg elsker Messi, betyder det ikke at jeg mødes med ham under uret og tungekysser ham. Jeg synes kritikken af Mathieu er unuanceret, særligt fra din side

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Meget fint indlæg Reevenge. Meget enig i langt det meste. Dog tror jeg, at Real max sætter 2 point til i de resterende kampe. De har desværre ofte en evne til at få et resultat hjem til aller sidst i en kamp. Real er bedre end os indbyrdes. Sætter de 2 point til, kan vi tillade os at tabe en kamp, og stadig vinde mesterskabet. Sætter de 1 point til kan vi ikke. Det bliver en gyser, vi ligger bedst - Real har muligvis mere momentum. Men lad os se. CL kan komme til at få stor indvirkning

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:Meget fint indlæg Reevenge. Meget enig i langt det meste. Dog tror jeg, at Real max sætter 2 point til i de resterende kampe. De har desværre ofte en evne til at få et resultat hjem til aller sidst i en kamp. Real er bedre end os indbyrdes. Sætter de 2 point til, kan vi tillade os at tabe en kamp, og stadig vinde mesterskabet. Sætter de 1 point til kan vi ikke. Det bliver en gyser, vi ligger bedst - Real har muligvis mere momentum. Men lad os se. CL kan komme til at få stor indvirkning
Hvordan sætter man kun 1 point til? Vi har brug for et x i en real kamp. Med det så kan vi tabe til ATM. Det skal nok gå!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Visca. Lad os være enige om at være fuldtændigt uenige. Og du behøver ikke ligge søvnløs eller foretage længere udredninger af, at jeg kalder noget et blindt had. Det er ganske vanlig talemåde. Det samme som, at når jeg siger jeg elsker Messi, betyder det ikke at jeg mødes med ham under uret og tungekysser ham. Jeg synes kritikken af Mathieu er unuanceret, særligt fra din side

Ja lad os være det, for vi er fuldstændig uenige, det er ganske sikkert. Det kan måske have noget at gøre med, at du ser fodbold på en helt anden måde end jeg gør. Det har sikkert ikke noget med, at du har er forelsket i manden og kærligheden gør dig blind.

Jeg synes netop det overdreven ros Mathieu får fra nogle kanter herinde, er utrolig unuanceret. Men sådan er der så meget.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan har vi det jo alle med bestemte spillere uden at man behøver at hade dem. Jeg har det selv med bravo hvis nogen skulle være i tvivl ;-) Det får mig dog ikke til at synes at det var fedt at han fuckede op i dag. Havde klart hellere set ham tage den bold da jeg tror at kampen havde været helt anderledes hvis vi kunne have holdt 2-0 til halvlegen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad angår mesterskabet, så er det ret åbent, vil jeg sige. Vi er trods alt foran, det tæller alt andet lige til vores fordel. Ret skal være ret, Real har ikke spillet prangende heller. Langt fra egentlig. Det der måske tæller til deres fordel er, at de, som Guardiola ganske rigtig skriver, har den der evne til at afgøre kampe. De kan spille ad h til og stadig vinde på en individuel aktion eller en tilfældighed. Vores resultater er meget afhængige af to ting, først og fremmest og allerhøjeste grad, at spillet og holdet fungerer. Dernæst er der Leo faktor. Det bliver spændende.

Det der kan bekymre mig er, at jeg ikke har så meget tiltro til Lucos evner som træner. Det kan afgøre det, Ancelotti er en mand, der har været der og prøvet det. Lucho virker en, der nogen gange bliver simpelthen bange og dermed vores spil forkrampet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Heldigvis er det ikke lykkedes særlig godt for Ancelotti at være den bedste i sidste ende. Det kan vi håbe, forsætter.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Hvad angår mesterskabet, så er det ret åbent, vil jeg sige. Vi er trods alt foran, det tæller alt andet lige til vores fordel. Ret skal være ret, Real har ikke spillet prangende heller. Langt fra egentlig. Det der måske tæller til deres fordel er, at de, som Guardiola ganske rigtig skriver, har den der evne til at afgøre kampe. De kan spille ad h til og stadig vinde på en individuel aktion eller en tilfældighed. Vores resultater er meget afhængige af to ting, først og fremmest og allerhøjeste grad, at spillet og holdet fungerer. Dernæst er der Leo faktor. Det bliver spændende.

Det der kan bekymre mig er, at jeg ikke har så meget tiltro til Lucos evner som træner. Det kan afgøre det, Ancelotti er en mand, der har været der og prøvet det. Lucho virker en, der nogen gange bliver simpelthen bange og dermed vores spil forkrampet.
Men alligevel har Carlo kun vundet 3 mesterskaber i hele sin karriere. Han har en tendens til at køre sit hold ned og vi skal vel egentlig håbe på at real kommer videre i cl da de så vil have nogle ekstremt svære kampe (valencia, sevilla) samtidig med at de skal spille semi i cl.

Under kampen sad jeg og tænkte at vi bare skulle smide alt frem for at få en sejr men nu kan jeg sagtens leve med et x. Vi skal igennem de næste 2 kampe i ligaen med 6 point og pga dagens resultat kan vi leve med et x fra real. Jeg tror stadig på det!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Ja, der er plusser og minusser. For bege holds vedkommende. Jeg er dog ikke så sikker på, at Real videre avancement i C.L er godt for os. Det kan også give dem vind i sejlene, hvis de lige pludselig kan overkomme Atleti over to kampe. Det har de ellers haft store problemer med. Den selvtillid kan de så bruge i de resterende kampe.

Mit håb er at Atleti ekspederer dem ud. Det vil uden tvivl skabe problemer i Real. Hvis de så samtidig smider point i de næste kampe, vil det være perfekt, men jeg har svært ved at se det.

Det der bekymrer mig med Lucho er, at ikke alene er vores spil lidt i øst og vest, vi har også haft problemer på Camp Nou. Dette gør, at jeg er lidt bekymret for kampen mod Valencia, en kamp der før i tiden gav garanteret 3 point. Derudover har vi Espanyol på udebane, og vi ved hvad den kamp betyder for dem. De vil give deres liv for 3 point i den kamp.

Det hele bliver meget spændende, men det siger sig selv. Det er trods alt positivt at vi står med forspring og det er Real som skal jagte.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg meget enig i. Vores form i 2015 har dog været fremragende (vundet 20 ud af de sidste 22 kampe - 1 uafgjort, 1 tabt). Her tænker jeg ikke nødvendigvis på hvordan vi har spillet men vi har været gode til at få resultater. Og det tror jeg vi tager med i den sidste periode.

Og ja det er positivt at vi er foran og det er real der skal jagte. Vi kan selv afgøre det og tror desuden ikke at real kan vinde alle de sidste kampe. Der må komme et pointtab på et eller andet tidspunkt. Og det er forhåbentligt alt hvad vi har brug for - 1 pointtab til real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster