11/4 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Der er 4 spillere i dag som fucker op - braov, mathieu, rak og suarez. Det kan nemt betyde et farvel til mesterskabet.
Damn Mathieu skal godt nok tage skylden for meget på sine skuldre. Jeg synes han spillede fint.

Enig med Abx. Folk må lige slappe af. Det er en vanskelig modstander. Vi er stadig 2 foran
Hvad? Jeg har intet horn i siden på mathieu. Men i dag var han usikker i sin pasninger og det kostede desværre at vi flere gange kom under pres.
Uenig. Han kom fint i vejen flere gange. Og flere gode opspil. Pique tilgengæld laver en personlig fejl de udligner på. Hvis nogen skal klandres er det ham. Men for uden den fejl spillede han elkers en ok kamp. Men Mathieu skal åbenbart klandres alle pointtab - selv i dag hvor begge deres mål bliver scoret på kæmpe personlige fejl. Han er godt nok og i urimelig grad blevet gjort til syndebuk

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

LE begrunder udskiftningen med at han ville have mere kontrol. Ja, så tag da Rakitic ud, han er en tonser, han er ikke lide den bedste kontrollerende spiller.

Pedro skal godt nok høre for meget. Desuden, hvorfor lade Ini blive og håbe at han kunne genfinde formen, men ikke lade Neymar blive inde og håbe at han kunne genfinde sin bold omgang som var tæt på sublim.

Desuden, han er ratet som MotM, med 5 nøgle afleveringer. LE piller vores farligste mand ud efter Messi.

Busquets var klasse i dag! Wow han var god.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Der er 4 spillere i dag som fucker op - braov, mathieu, rak og suarez. Det kan nemt betyde et farvel til mesterskabet.
Damn Mathieu skal godt nok tage skylden for meget på sine skuldre. Jeg synes han spillede fint.

Enig med Abx. Folk må lige slappe af. Det er en vanskelig modstander. Vi er stadig 2 foran
Hvad? Jeg har intet horn i siden på mathieu. Men i dag var han usikker i sin pasninger og det kostede desværre at vi flere gange kom under pres.
Uenig. Han kom fint i vejen flere gange. Og flere gode opspil. Pique tilgengæld laver en personlig fejl de udligner på. Hvis nogen skal klandres er det ham. Men for uden den fejl spillede han elkers en ok kamp. Men Mathieu skal åbenbart klandres alle pointtab - selv i dag hvor begge deres mål bliver scoret på kæmpe personlige fejl. Han er godt nok og i urimelig grad blevet gjort til syndebuk
Jeg tror du skal henvende dig til visca og ikke mig. Jeg har som sådan ikke noget imod mathieu - overhovedet. Synes han var svagt spillende i dag men vil hverken have ham smidt på porten eller andet. Pique spillede imo en stor kamp men lavede den idiotiske fejl. Der var dog stadig meget spil tilbage før sevilla kunne score og der kommer mathieu f.eks. ikke ordentligt ud til vidal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Som udgangspunkt har vi faste pladser. Men ingen steder står der skrevet at vi skal spille med en fast 9er. Fungerer den 9er ikke jamen så skal vi stadig spiller videre med den 9er.

LE er fantasi- eller taktikløs til tider.
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

En der gider komme med noget der kan gøre mig lidt glad igen.. Jeg er totalt nede i kulkælderen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:
Guardiola skrev:
Piquénbauer skrev:Der er 4 spillere i dag som fucker op - braov, mathieu, rak og suarez. Det kan nemt betyde et farvel til mesterskabet.
Damn Mathieu skal godt nok tage skylden for meget på sine skuldre. Jeg synes han spillede fint.

Enig med Abx. Folk må lige slappe af. Det er en vanskelig modstander. Vi er stadig 2 foran
Mathieu var direkte skyld i målet til 2-2, sammen med Pique. Men det er under al kritik, at han lader manden komme så let forbi. Og det er bare en generel tendens i hans spil. I dag var han igen usikker i pasningspillet og så flagrer han bare rundt.

For mig set er han en konstant kilde til usikkerhed i forsvaret, det går ikke. At han spiller i stedet for Masch giver så ingen mening. Overhovedet.
Ej nu må i satme stoppe. Det er Pique der sælger holdet ved som at spilke den direkte i føddderne på Sevilla, med hele Barca foran ham, og det er Pique der slipper sin markering af målscoreren. Det er så langt ude det blinde had der er til Mathieu

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Angående 2-2 målet, efter sin pasning så følger Pique hellere ikke sin mand, men løber febrilsk tilbage og uden overblik. Han var ikke så langt væk fra at markere deres målscorer havde han taget det korrekte tilbageløb.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Som udgangspunkt har vi faste pladser. Men ingen steder står der skrevet at vi skal spille med en fast 9er. Fungerer den 9er ikke jamen så skal vi stadig spiller videre med den 9er.

LE er fantasi- eller taktikløs til tider.
Men kan du virkelig ikke forstå at der var ekstremt meget tryk centralt i dag? Suarez kan tage den kamp og det ville være lidt af et sats at smide messi derind da han spillede fint på kanten. Hvorfor satse og måske sætte messi ud af kampen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Visca El Barca skrev: Nej det siger jeg overhovedet ikke. Jeg siger at vi har nydt stor succes ved at spille med en 9'er så derfor er det imo naturligt at lucho vil fortsætte med dette. Hvis han havde suarez ud så var det messi som var røget helt frem som 9'er og når vi ser hvor svært suarez havde det helt fremme og hvor lidt han fik bolden så kan jeg godt forstå hvorfor lucho var bange for at messi skulle helt frem. Det ville betyde at han ikke havde samme indflydelse på kampen.

Neymar var ikke god nok i det defensive og derfor kom han ud. Man kunne have smidt pedro ind men lucho håbede vel at ini fandt niveauet. En naturlig udskiftning imo havde været pedro for ney og xavi for rak/ini.
Det er jeg ikke enig i. Når man har en mand af Leos kaliber, så burde man kunne smide ham derop, uden at have betænkeligheder. Leo har ydermere spillet på toppen, han bure kunne spille alle 3 pladser rigtig godt, og det gør han. Her er det en træners arbejde at tænke ud af boxen engang imellem. Du har en Lui som kæmper spillemæssigt, omvendt har du en Neymar der sprudler i denne kamp. I hvert fald mere end Lui. Det burde derfor være normalt, at det Lui der ryger ud, især med tanke på Luchos udtalelser før kampen. Han ville altså dominere spillet, dominere kampen, han ville vinde kampen, ikke spille uafgjort. 2-1 er en farlig føring. Hvem giver dig de bedste chancer for en scoring mere? Neymar eller Lui?

Det virker som om, Lucho nogen gange er mere bange for at tabe, en villig til at vinde. Det vi ser i dag, har nærmest været kendetegnende for ham i hele sæsonen. Det holder bare ikke. Han må tage den største del af skylden på sin kappe.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
Visca El Barca skrev: Nej det siger jeg overhovedet ikke. Jeg siger at vi har nydt stor succes ved at spille med en 9'er så derfor er det imo naturligt at lucho vil fortsætte med dette. Hvis han havde suarez ud så var det messi som var røget helt frem som 9'er og når vi ser hvor svært suarez havde det helt fremme og hvor lidt han fik bolden så kan jeg godt forstå hvorfor lucho var bange for at messi skulle helt frem. Det ville betyde at han ikke havde samme indflydelse på kampen.

Neymar var ikke god nok i det defensive og derfor kom han ud. Man kunne have smidt pedro ind men lucho håbede vel at ini fandt niveauet. En naturlig udskiftning imo havde været pedro for ney og xavi for rak/ini.
Det er jeg ikke enig i. Når man har en mand af Leos kaliber, så burde man kunne smide ham derop, uden at have betænkeligheder. Leo har ydermere spillet på toppen, han bure kunne spille alle 3 pladser rigtig godt, og det gør han. Her er det en træners arbejde at tænke ud af boxen engang imellem. Du har en Lui som kæmper spillemæssigt, omvendt har du en Neymar der sprudler i denne kamp. I hvert fald mere end Lui. Det burde derfor være normalt, at det Lui der ryger ud, især med tanke på Luchos udtalelser før kampen. Han ville altså dominere spillet, dominere kampen, han ville vinde kampen, ikke spille uafgjort. 2-1 er en farlig føring. Hvem giver dig de bedste chancer for en scoring mere? Neymar eller Lui?

Det virker som om, Lucho nogen gange er mere bange for at tabe, en villig til at vinde. Det vi ser i dag, har nærmest været kendetegnende for ham i hele sæsonen. Det holder bare ikke. Han må tage den største del af skylden på sin kappe.
Vi må være enige i at være uenige. Jeg kan sagtens forstå hvorfor lucho ikke turde at smide messi ind centralt. Men til det sidste du skriver om lucho der er jeg enig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:Som udgangspunkt har vi faste pladser. Men ingen steder står der skrevet at vi skal spille med en fast 9er. Fungerer den 9er ikke jamen så skal vi stadig spiller videre med den 9er.

LE er fantasi- eller taktikløs til tider.
Men kan du virkelig ikke forstå at der var ekstremt meget tryk centralt i dag? Suarez kan tage den kamp og det ville være lidt af et sats at smide messi derind da han spillede fint på kanten. Hvorfor satse og måske sætte messi ud af kampen?
Men Lui magtede ikke dem kamp tydeligvis. Hvorfor så ikke tweake og prøve noget andet som har virket før.

LE ville. Måske forsvar 1-2 eller ikke gøre meget andet for at score det næste mål.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:En der gider komme med noget der kan gøre mig lidt glad igen.. Jeg er totalt nede i kulkælderen..
Slap af. Det er en fodboldkamp og vi er stadig foran i ligaen. Ydermere var dette den sværeste kamp af de resterende (ja jeg tror at vi får den nemmere mod ATM) og real skal også på besøg hos dem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Som udgangspunkt har vi faste pladser. Men ingen steder står der skrevet at vi skal spille med en fast 9er. Fungerer den 9er ikke jamen så skal vi stadig spiller videre med den 9er.

LE er fantasi- eller taktikløs til tider.
Men kan du virkelig ikke forstå at der var ekstremt meget tryk centralt i dag? Suarez kan tage den kamp og det ville være lidt af et sats at smide messi derind da han spillede fint på kanten. Hvorfor satse og måske sætte messi ud af kampen?
Men Lui magtede ikke dem kamp tydeligvis. Hvorfor så ikke tweake og prøve noget andet som har virket før.

LE ville. Måske forsvar 1-2 eller ikke gøre meget andet for at score det næste mål.
Fordi lui stadig skaber sindssygt meget plads derinde. Plads som messi nyder godt af. Ved at smide messi på toppen risikerede han at messi blev sat ud af kampen. Og det havde vi på ingen måder råd til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:
emo skrev:Som udgangspunkt har vi faste pladser. Men ingen steder står der skrevet at vi skal spille med en fast 9er. Fungerer den 9er ikke jamen så skal vi stadig spiller videre med den 9er.

LE er fantasi- eller taktikløs til tider.
Men kan du virkelig ikke forstå at der var ekstremt meget tryk centralt i dag? Suarez kan tage den kamp og det ville være lidt af et sats at smide messi derind da han spillede fint på kanten. Hvorfor satse og måske sætte messi ud af kampen?
Men Lui magtede ikke dem kamp tydeligvis. Hvorfor så ikke tweake og prøve noget andet som har virket før.

LE ville. Måske forsvar 1-2 eller ikke gøre meget andet for at score det næste mål.
Fordi lui stadig skaber sindssygt meget plads derinde. Plads som messi nyder godt af. Ved at smide messi på toppen risikerede han at messi blev sat ud af kampen. Og det havde vi på ingen måder råd til.
Messi var jo stort set heller ikke med i anden halvleg alligevel? Kan slet ikke se, hvorfor det skulle være så stort et problem, at Messi blev rykket ind på midten. I min optik havde det bare skabt endnu bedre muligheder for at blive kontrollerende, hvis Messi, Xavi, iniesta/Busquets lå i en trekant derinde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er da meget muligt. Jeg skriver bare at jeg godt kan forstå tanken bag at holde lui på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster