8/4 FC Barcelona - Almería

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Sergenten »

klogfyr skrev:Verdens kedeligste 4-0 kamp, men i det mindste vandt vi sikkert, men de skal sgu oppe sig når modstanderen bliver bedre.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Jeg synes snarere de skal oppe sig når modstanderen er ringe (som iaften)...

Sergenten
Indlæg: 170
Tilmeldt: ons feb 01, 2012 3:51 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Sergenten »

Nogen der har et godt link til Madrid kampen?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Blaugrana92 »

Her er dagens, nærmest uforståelige, statistik! Ser man på top 5 ligaerne i Europa, er der kun 4 hold der har scoret flere mål efter dødbolde end vi har. Vi har scoret 14 mål efter dødbolde i ligaen, hvilket Arsenal, Crystal Palace og Tottenham alle matcher. Det er kun Atlético Madrid, Werder Bremen, Wolfsburg og Fiorentina der overgår os i denne kategori. Atlético Madrid fejer al modstand til side. De har scoret 25 mål som følge af dødbolde. Det er 43,860% af alle deres mål og 0,833 per kamp. Werder Bremen ligger på 16, mens Wolfsburg og Fiorentina begge er på 15. Hvem havde troet at vi skulle slå hold som Athletic Club, Chelsea og Juventus på dette punkt? Det er jo nærmest forrykt.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Xavi6Smede »

Flotte mål, fint resultat, skrækkelig kamp.. Hvis vi havde været i en god spillemæssig form, så havde denne kamp været 3 point og så videre, men nu er det lidt bekymrende. Real det svært ude mod Rayo, så det kan nu alligevel blive en god runde!

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af theKing1988 »

Virkelig beundringsværdig tilgang Rayo har til et møde med RM

ETA: Så gik den ikke længere

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af B-Freak »

Synes at Messi virker mærket af hans skade, man burde have sparet ham idag så han var helt klar til Sevilla.

Selvom det er Messi ;-)
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Bager »

Krafteddeme en sløv kamp. Jeg ved godt vi vinder 4-0, men Almeria var nok også det ringeste hold vi har mødt hele sæsonen. Vi spiller ikke særlig godt. Det virker tilfældigt det der foregår. Vi skubber bare bolden op til angriberne og satser på de gør arbejdet. Det gjorde Messi og Suarez så igår krydret med det næsten obligatoriske mål på dødbold fra en forsvarer. Det sidste er selvfølgelig positivt at vi har tilføjet det, men at vi ikke kan lirke et Almeria-forsvar op ved en kollektiv indsats er foruroligende. Hvis vores modstandere spillede lige så defensivt som de gjorde under Pep, så ville vi have problemer. Jeg håber at kampen igår skyldes manglende motivation og rotation på mange pladser. Mod Sevilla i weekenden håber jeg godtnok det bliver bedre. Det skal det gøre.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Lopezzz »

Que partido. Jeg fangede Messis og Suarezes andet mål på GoPro :cool:
Ellers fed stemning på Camp Nou og i byen med masser af latina piger. Yummi!! Bon apetit!
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Jeg har siddet og holdt øje med Roberto i den her kamp, og må altså sige, at han næsten ikke har sat en fod forkert!
Han er måske ikke den mest flashy eller kreative spiller, men er du gal et stykke arbejde han lægger for dagen! Han har været rigtig god til at erobre bolden og spille den videre til enten Xavi eller Rak. Sikker og effektiv!
Helt enig. Han var sikker på bolden, distribuerede den rigtig fint, vandt mange nærkampe, presse godt i genpresset og fik lavet en god del erobringer. Som du selv siger var det ikke flashy eller specielt offensivt, men det var en super solid omgang fodbold. Ros til Sergi. Han gør det godt i den her mere dybdeliggende rolle. Han lader til at passe langt bedre i sådan en rolle, end i en Iniesta-lignende rolle længere fremme på banen.
Enig. Han gjorde det virkelig godt, på den der non-flashy måde i skriver. Måske jeg skal revidere mit syn på ham

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af kklaus »

Most Liga goals ever against Almeria: Messi 11 - Ronaldo 7 - Aguero 6 - Villa Barral Bojan 5 #fcblive [via @messistats]
Bojan!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
oernbro
Indlæg: 116
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 7:00 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 20 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Almería

Indlæg af oernbro »

Messis mål havde samme kurve som Cristianos frisure
Billede
hehehe

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster