5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Skrub hjem i seng Messi!!!!!!!! :mad:

Cristina 5 mål i dag.

Messi 0
Senest rettet af Drake søn apr 05, 2015 10:51 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold nu kæft, hvor har Pedro arbejdet godt siden han kom ind. Det der, det er en spiller der hellere vil have flere minutter end han vil forlade klubben. Throw him a fucking bone, Lucho. Han vil det jo mere end nogen anden!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

En kamp lige til skraldespanden. Kæft det har været ringe. Neymar skal starte ude på onsdag.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

Blaugrana92 skrev:Hold nu kæft, hvor har Pedro arbejdet godt siden han kom ind. Det der, det er en spiller der hellere vil have flere minutter end han vil forlade klubben. Throw him a fucking bone, Lucho. Han vil det jo mere end nogen anden!
Han ville det ihvertfald mere i dag end hans 3 konkurrenter til pladserne oppe foran

Sløj, sløj angrebspræstation all-round
Senest rettet af theKing1988 søn apr 05, 2015 10:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:
Visca El Barca skrev:Hvorfor tager man Lui ud istedet for Neymar?
Af samme grund som, hvorfor du ikke køber gardiner uden at konsultere med din kone
Jeg køber slet ikke gardiner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Kæft hvor var det pinligt- med et sådan angreb, msn burde man kunne mere...

Ærligt er de pengene værd?
Messi er naturligvis undtaget i debatten..

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

Mkj 77 skrev:Kæft hvor var det pinligt- med et sådan angreb, msn burde man kunne mere...

Ærligt er de pengene værd?
Messi er naturligvis undtaget i debatten..
I dag var Messi heller ikke pengene værd. Han er det som regel, men ikke i dag.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ringe kamp, hele vejen rundt. 3 point, Mathieu er vores nye målkonge.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Blaugrana92 skrev:Xavi med sæsonens 6. assist i La Liga. Ligeså mange som Rakitic. Flere end Neymar. Hvor er det idiotisk at vi bare smider ham sådan væk. This man isn't done. Han har tonsvis at byde på. Nøj, hvor får vi det svært i næste sæson.
Han gør det bedre end Iniesta.

Men efter min mening, er det det rigtige tidspunkt for begge parter at skilles. Forhåbentligt får han dog en rolle i klubben igen i fremtiden
Han gør det bedre end nogen anden midtbanespiller. Han forstår at tage kontrol på midtbanen, selv i kampe hvor han kommer ind og vi slet ikke har siddet på spillet tidligere i kampen. Han er en ægte general og han har ikke brug for store muskler eller hurtige ben for at sætte sit præg på kampen.

Jeg er ikke enig i at det er det rigtige tidspunkt at skilles på. Vi står med en transferkarantæne og kommer til at mangle en midtbanespiller i et halvt års tid. Er en spiller som Sergi Samper klar? Jeg ved det ikke, men jeg mener at Xavis evner, erfaring og blot tilstedeværelse ville være guld værd, i så svær en situation som den vi står i for så vidt angår truppen og vores mandskab på midtbanen.
Jeg kan sagtens forstå argumentet. Men jeg mener tidspunktet er rigtigt, også for Xavi. VI har, uden Xavi, immervæk 6 midtbanespillere til at dække 3 positioner. Det burde være fint (også hvis Rafinha skal kunne udvikle sig optimalt). Medgivet, der er stor forskel på kvaliteten af vores spillere på midten, og med Iniestas fald i niveau (og manglende lederskab, som jeg ser det), og Rakitic lidt tungere stil, mener jeg også vi har behov for en styrkelse. Roberto er efter min mening ikke god nok til at blive på sigt. Xavi er 35 og bliver ikke yngre

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:Hold nu kæft, hvor har Pedro arbejdet godt siden han kom ind. Det der, det er en spiller der hellere vil have flere minutter end han vil forlade klubben. Throw him a fucking bone, Lucho. Han vil det jo mere end nogen anden!
Den type er så hamrende vigtige at have i en trup. En spiller der sidder på bænken uden brok, og kommer ind uden nykker og yder. Og det fra en spansk landsholdspiller.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:
abx skrev:
Visca El Barca skrev:Hvorfor tager man Lui ud istedet for Neymar?
Af samme grund som, hvorfor du ikke køber gardiner uden at konsultere med din kone
Jeg køber slet ikke gardiner.
Jeg havde på fornemmelsen, at du var typen der syede dem selv

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Mkj 77 skrev:Kæft hvor var det pinligt- med et sådan angreb, msn burde man kunne mere...

Ærligt er de pengene værd?
Messi er naturligvis undtaget i debatten..
Ja, selvfølgelig er de pengene værd. Men det er jeg efterhånden i tvivl om, hvorvidt Lucho rent faktisk er. Han bruger simpelthen ikke vores midtbanespillere godt nok. Det er kun når Xavi kommer på banen, og tydeligt selv tager initiativet til det, at vi rent faktisk formår at holde skansen på midtbanen. Uden Xavi så sejler midtbanen rundt, fordi Lucho insisterer på at trække dem langt ud på kanterne. Det kan Lucho ikke med Xavi, og jeg ville ønske at vi havde nogle flere spillere, hvor han ikke kunne gøre det. Luchos manglende evne til effektivt at benytte en taktik, hvor vi rent faktisk formår at kontrollere midtbanen, er hvad der virkelig kan ende med at koste os dyrt, for i dag vindes de fleste fodboldkampe netop på midtbanen. Tata var blevet flået levende, hvis han havde spillet den her slags fodbold. Men en 'insider' som Lucho har åbenbart meget, meget længere snor.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

LE go home and watch how Guardiola plays with his team!!!!!!! Not Real M :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Elendigt. Vælger at tro at det var en pokkers svær udekamp og tre point er alt som tæller.
Allez...

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

Drake skrev:LE go home and watch how Guardiola plays with his team!!!!!!! Not Real M :mad:
I øjeblikket spiller RM faktisk mere Guardiola bold end vi gør, så det er ikke helt fair at stille dem op som måden hvorpå vi ikke skal spille

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster