5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Har det lidt mærkeligt med, at folk brokker sig så meget over en sejr på en meget svær udebane mod et hold, der slog os på hjemmebane, ovenpå en landskampspause (hvorefter vi normalt er dårlige), hvor Messi ikke har fået spilletid/været skadet (og muligvis ikke var helt klar og tydeligvis ikke var i kampform), hvor Suarez ikke har fået spilletid, hvor Alba blev skadet og hvor Neymar fik en del tæsk i Chile-kampen. Læg dertil, at Masch var ude med karantæne. 3 point i sådan en kamp er et helt og aldeles acceptabelt resultat under de betingelser.

Vi fik desuden annulleret et rent mål (Neymars) og burde have scoret et til, da Messi var helt fri med målmanden (normalt lige så sikkert et mål som et straffe fra Ronaldo - det piner mig ikke at kunne sige Messi i den sammenhæng :'( ).
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

theKing1988 skrev:
Drake skrev:LE go home and watch how Guardiola plays with his team!!!!!!! Not Real M :mad:
I øjeblikket spiller RM faktisk mere Guardiola bold end vi gør, så det er ikke helt fair at stille dem op som måden hvorpå vi ikke skal spille
Ja det er rigtig, men det er heller ikke typisk RM at spille på den måde. De plejer at spille anti Guardiola bold, meget direkte, så det er det jeg henviser til ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

miklas1911 skrev:Har det lidt mærkeligt med, at folk brokker sig så meget over en sejr på en meget svær udebane mod et hold, der slog os på hjemmebane, ovenpå en landskampspause (hvorefter vi normalt er dårlige), hvor Messi ikke har fået spilletid/været skadet (og muligvis ikke var helt klar og tydeligvis ikke var i kampform), hvor Suarez ikke har fået spilletid, hvor Alba blev skadet og hvor Neymar fik en del tæsk i Chile-kampen. Læg dertil, at Masch var ude med karantæne. 3 point i sådan en kamp er et helt og aldeles acceptabelt resultat under de betingelser.

Vi fik desuden annulleret et rent mål (Neymars) og burde have scoret et til, da Messi var helt fri med målmanden (normalt lige så sikkert et mål som et straffe fra Ronaldo - det piner mig ikke at kunne sige Messi i den sammenhæng :'( ).
Folk brokker sig nok, fordi folk ikke mener at det burde være så svært i første omgang, at slå Celta. Dernæst brokker folk sig nok om de kedelige tendenser og de kæmpe mangler, som er i vores spil. Det er bekymrende, ikke bare i aften men på sigt. Problemer der har været der hele sæsonen. Dernæst brokker folk sig nok, fordi Lucho giver dem en rigtig god grund til at de skal brokke sig.

Fair nok at du vælger at fokusere på 1-0 sejr, men de tendenser vi ser og har set, er ærlig talt bekymrende, båd på kort sigt men så sandelig også på langsigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg er for træt til andet end at trække en stram ja-hat godt ned i panden, og tænke: tre point på en (i mere end en forstand) besværlig bane.

Er sikkert mere sur i morgen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Og nå ja: Xavi <3

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Det var ingen selvfølge, at vi skulle vinde, så jeg er glad for resultatet. Bookmakerne havde os til at vinde med 1,5 mål i gennemsnit. Spillet var muligvis håbsløst ringe, men det var ikke nogen nem kamp. Det dårlige spil er glemt igen, når vi smadrer Almeria på hjemmebane i næste runde.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique: "Xavi would have signed with Qatari team? He has an ongoing contract. Last year, it also looked like he would leave..."
Noget tyder altså på, at Lucho rigtig gerne vil beholde Xavi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Visca El Barca skrev:
Luis Enrique: "Xavi would have signed with Qatari team? He has an ongoing contract. Last year, it also looked like he would leave..."
Noget tyder altså på, at Lucho rigtig gerne vil beholde Xavi.
Jeg synes også man skal prøve at beholde ham en sæson mere, nu når vi ikke kan købe. Også sælg eller lej Roberto ud, så kan vi rykker Halilovic op (Hvis det altså ikke allerede står i kontrakten, så det sker automatisk) Eller hente D Suarez tilbage.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så ikke kampen så kan ikke brokke mig over spillet! Jeg kan dog glæde mig over en godt resultat på en svær bane... Så det vil jeg gøre - wuhuuuuuu!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Havde for første gang ever en startopstilling rigtig!
Bager skrev: -----------Bravo------------
Alves--Piqué--Mathieu--Adriano
--------Busquets------------
------Rafinha----Iniesta------
Messi----------------Neymar
-----------Suarez-----------

Bænk: Ter Stegen, Montoya, Bartra, Roberto, Rakitic, Xavi, Pedro
Med hensyn til kampen, så faldt jeg i søvn efter 1. halvleg. Hold kæft hvor var det kedeligt. Fanme en omgang ringe fodbold. Jeg håber, at det bare er tonen, der skal findes igen efter landsholdspause og småskader. Vi kunne jo ikke spille bolden fra forsvaret til midtbanen. Derfor blev det "with long balls" vi prøvede at finde hinanden. Men det er bare ikke sådan vi bør spille. Så er det lidt sjovt med angriberne. Ingen af dem er særlig skarpe, men de mener altid selv, de kunne gøre det bedre end ham, som skyder.

Men det er da fortrøstningsfuldt, at vi på trods kommer fra Celta med tre point.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Jeg synes faktisk at Busquets var vild i går... På trods af at han havde svære betingelser.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Jeg synes faktisk at Busquets var vild i går... På trods af at han havde svære betingelser.
Er jeg fuld eller får Busi virkelig ros fra Daluigi?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Jeg synes faktisk at Busquets var vild i går... På trods af at han havde svære betingelser.
Er jeg fuld eller får Busi virkelig ros fra Daluigi?
Hvis du er i tvivl om du er fuld, så er du ikke i tvivl.

Det var min kørerlærers råd, når man spurgte sig selv om man havde drukket for meget til at køre :) Problemet er bare, at man glemmer rådet, når man skulle have brugt det ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bæst.

phpBB [video]

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 5/4 Celta de Vigo - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:Jeg synes faktisk at Busquets var vild i går... På trods af at han havde svære betingelser.
Er jeg fuld eller får Busi virkelig ros fra Daluigi?
Jeg har altid været i stand til at rose Busquets. I går var han produktiv fremadrettet i flere tilfælde. Han tog selv initiativ, og var mere end blot en boldflytter. Det er der perspektiver i, hvis han fortsætter!

Uha det er provokerende skrevet. Men ja jeg er faktisk i hopla netop nu!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster