22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:
OliverDK skrev:Douglas for faen
Billede
What the ... hvad er det de har på? Adriano, Douglas, Dani og Neymar ligner nogle der har været på rov i Russell Westbrooks garderobe, Rafinha ligner et højtstående medlem fra et mexicansk narkokartel og Messi ligner en revisor. Messis outfit er dog klart bedst her. Simpelt og (relativt) stilfuldt.
De er helt væk de brasilianere. Og nu har de sgu også hevet lille, søde Dougie med i kulten. Shit Rafinha ligner en type man ville blive irriteret på i byen.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Synes lige folk skal slappe lidt af og spise en hotdog. Her er eksempelvis en kommentar fra bold.dk
Topscoreren skrev:Er nødt til at spørge:

Er man som Barcafan ikke enormt flov over at se de fleste af jeres spillere dive, skuespille og være så teatralske hele tiden? Jeg ville være flov. Alle klubber har nogle, der diver. Men det her er jo hele deres kultur. Det er virkelig grimt.
De fleste af vores spillere dive? Omfg hop ind i Shaq og dø..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Brombi skrev:Neymars blazer ville være super fed hvis den ikke var rød, lavet af lædder, var så lang, ikke havde de der knapper ude på siden.. hvis den egentlig bare var en almindelig blazer..
Hahaha. Hvorfor fanden har han forresten briller på?? Bare for hipster-grunde eller hvad?

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

spegepolse skrev:
kklaus skrev:
spegepolse skrev:
kklaus skrev:
spegepolse skrev:Hvordan kan nogen mene at dommeren havde en dårlig dag? Begge hold lavede så meget skuespil at det gjorde ondt at se på. Classico er klart den kamp med mest film. Den dag der ikke er skuespil kan i svine dommeren til hvis han har en dårlig kamp
Fordi han dømte dårligt.
Svært at dømmer ikke-dårligt når spillerne smider sig i over 50 % af duellerne. Men dommeren skal altså være en slags overmenneske ifølge dig
Nej, dommeren behøver ikke være et slags overmenneske for at levere en godkendt præstation. Jeg skal dog gerne indrømme, at jeg er en kende forudindtaget, når det gælder Mateu Lahoz. Han irriterer mig generelt, hver gang vi har ham. Man hører tit kommentatorer snakke om, hvordan har holder en mere international linje, i forhold til andre spanske dommere, men det er altså en gang sludder. Ikke at give de små frispark er ikke at dømme internationalt, det er at dømme forkert. Når en spiller river i trøjen for at stoppe en modspiller, så er det et frispark. Selvom en spiller kun lige rammer en modstander, der er på vej forbi, så er det et frispark. Når man skubber en modspiller i ryggen, så er det et frispark.

Det er fint han ikke giver frispark hver gang en spiller stopper op og slår ud med armene. Det er fint, at alle nærkampssituationer ikke ender med et frispark. Nogle spanske dommere har en tendens til at dømme sådan, og i den forstand er det da rigtigt nok, at Mateu Lahoz dømmer mere internationalt, jeg synes bare ofte han rammer skævt med sin linje og ender med en del false negatives.

Det største problem, som jeg ser det, er dog, at når nu han ofte undlader at dømme de mindre frispark, så kaster han rundt med gule kort ved andre mere eller mindre tilfældige frispark - og samtidigt fuldstændigt overser ganske betydelige forseelser.

Jeg medgiver gerne, at El Clasico er sværere at dømme end en gennemsnits ligakamp, men som nævnt tidligere, så er dagens præstation, som jeg ser det, ikke en undtagelse i forhold til hans normale niveau, men snarere et billede på, hvordan han generelt dømmer. Han scorer dog lidt bonuspoint ved at give et (helt korrekt) gult kort til Ronaldo for film. Man ser alt for ofte at dommeren ikke tør straffe den slags. Og nu hvor du selv var inde på det med skuespil, så synes jeg her, det er væsentligt at skælne i mellem det at overspille i situationer, hvor der faktisk er frispark og så det at smide sig helt uden grund.

Beklager det blev lidt langt, men nu var min oprindelige kommentar en kende kortfattet, så nu blev det lige den lange version.
Jeg kan godt følge dig i at han lægger en mærkelig linje. Men igen mener jeg at det skyldes akt skuespillet. Ronaldos gule er ok og jeg mener at der er omkring 7-8 af den slags situationer i kampen hvor diverse spillere skal ha et sten sikkert gult. 15-20 situationer hvis man tæller de tvivlsomme med. Det er det samme i hver classico. Mindre i andre kampe hvor det ikke er så tæt. Er bare træt af det
Fair nok. Jeg er ikke enig i dine betragtninger, men det skal der jo også være plads til :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Adriano skal købe et ekstra par af de der bukser og brænde dem begge..

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

phpBB [video]

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Brombi skrev:Adriano skal købe et ekstra par af de der bukser og brænde dem begge..
:lol: :lol:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Neymars blazer ville være super fed hvis den ikke var rød, lavet af lædder, var så lang, ikke havde de der knapper ude på siden.. hvis den egentlig bare var en almindelig blazer..
Hahaha, så du siger at Neymars blazer ville være fed, hvis den bare var fuldstændig anderledes! :D

I øvrigt, get this:

Messi i 2015:
19 optrædener.
17 sejre, 2 nederlag.
89,474% vundet.
1665 minutter.
20 mål.
13 assists.
1,784 mål og assists per 90 minutter.

Ronaldo i 2015:
15 optrædener.
7 sejre, 2 uafgjorte, 6 nederlag.
46,667% vundet.
1279 minutter.
10 mål.
4 assists.
0,985 mål og assists per 90 minutter.

Det er vanvittigt at Real kun har vundet 46,667% af deres kampe med Ronaldo på banen i 2015. Og det er også vildt at Messi har scoret dobbelt så mange mål og lagt op til over tre gange så mange.

spegepolse
Indlæg: 89
Tilmeldt: søn jan 04, 2015 10:45 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af spegepolse »

Brombi skrev:Synes lige folk skal slappe lidt af og spise en hotdog. Her er eksempelvis en kommentar fra bold.dk
Topscoreren skrev:Er nødt til at spørge:

Er man som Barcafan ikke enormt flov over at se de fleste af jeres spillere dive, skuespille og være så teatralske hele tiden? Jeg ville være flov. Alle klubber har nogle, der diver. Men det her er jo hele deres kultur. Det er virkelig grimt.
De fleste af vores spillere dive? Omfg hop ind i Shaq og dø..
Jeg er barca fan og flov over nogen af vores spillere. Der bliver divet til den store guldmedalje og kan godt forstå hvis nogen mener vi er til grin

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Adriano skal købe et ekstra par af de der bukser og brænde dem begge..
Haha, get outta here, Kevin Hart! :D

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af TheFynbo »

Visca El Barca skrev:
TheFynbo skrev:Nogen der kan fortælle lidt mere om kampen? Hvem spillede bedst? Hvordan var Messi og andre nøglespillere?

Jeg skal nok smide link til download, hvis jeg kan finde et.

Ellers er Brombi rigtig god til at finde den slags rigtig hurtigt :).

Jeg er ked af, jeg ikke kunne hjælpe dig med noget stream, kunne næsten mærke din skuffelse og iver :).
Tak skal du have

Men nu vandt Barca så helt slemt var det ikke
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Brombi skrev:Perfekt fodboldsøndag for mig :D United slår Liverpool, Fener slår Besiktas og Barca slår sgu Real :D
Og FC Roskilde vandt 3-0 på udebane. Crazy shit. De store følelser.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Brombi skrev:Adriano skal købe et ekstra par af de der bukser og brænde dem begge..
Haha, get outta here, Kevin Hart! :D
Var det ikke til All Stars han sagde det til Russell Westbrook? :D

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Undrer mig seriøst HVER dag over købet af Douglas...
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22/3 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Synes lige folk skal slappe lidt af og spise en hotdog. Her er eksempelvis en kommentar fra bold.dk
Topscoreren skrev:Er nødt til at spørge:

Er man som Barcafan ikke enormt flov over at se de fleste af jeres spillere dive, skuespille og være så teatralske hele tiden? Jeg ville være flov. Alle klubber har nogle, der diver. Men det her er jo hele deres kultur. Det er virkelig grimt.
De fleste af vores spillere dive? Omfg hop ind i Shaq og dø..

Hvem er det? Skriv noget virkelig flabet tilbage. Noget fuldstændig irrelevant og virkelig flabelt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster