18/3 FC Barcelona - Manchester City

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Heartbreaker »

Barcelona have won 17 of their last 18 games #fcblive Previous similar run: in 2005-2006, with Rijkaard as coach [via @pedritonumeros]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Tolquhon »

rummenigge skrev:Hov alle engelske hold ude inden kvartfinalerne?!?!?!
Det er bevidst - for at ligaen bliver et endnu tættere løb. Sky Sports skal jo have fuld valuta for de 5 milliarder pund de måtte betale for rettighederne... :lol:

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Dahl »

Strukturen i Premier League kunne også få en del af skylden. De engelske hold har spillet mange kampe på dette tidspunkt, de har ingen pause på bare en uge eller to som man har i Spanien og Tyskland.

Derudover har Barca og Real langt større chance for at fokusere på CL fordi at deres liga er så skævvredet at de nemt slår alle under top 4 nærmest jo.

I England skal man konstant fokusere på at få en af de 4 CL pladser hvis man er en topklub, og ironisk nok, koster det tit i netop CL at man går all in på at jagte det næste års 4 CL pladser.
Ja, det er der seriøst en person, der skriver... Og ingen overraskelse at man finder dette på bold.dk

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af abx »

A$AP skrev:Hahaha, wtf

phpBB [video]
Hahah wtf? Kolbøtte-Messi
Próxima Estación.... Parallel!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Suarez gjorde det jo fint nok, han knokler som et bæst. Det er Neymar jeg har det svært med. Magen til arrogant attitude skal man sgu lede længe efter. Enrique må lige sætte ham på plads.
Var han virkelig så slem? Den fornemmelse havde jeg ikke. Han har en anden måde at være på men synes han kæmpede ok? Og når det kom afslutningerne så var hele vores offensiv pinlig.
Enig. Neymar var hamrende uskarp, men jeg synes på ingen måde at han var arrogant at se på. Der var situationer hvor han ikke kom godt nok med tilbage, men det var tydeligvis en konsekvens af at han ikke havde mange (hvis nogen) kræfter tilbage. Suárez var i øvrigt ligeledes ganske uskarp. Og Messi ligeså. Men de bidrog alle tre rigtig meget i offensiven og skabte mange, mange chancer. De skulle så alle tre have scoret nogle mål, men deres præstation synes jeg ikke bør kritiseres.
Mjah. Altså når jeg siger arrogant attitude, så mener jeg på den måde når han ikke løber med hjem, og ikke arrogant på den der måde Messi laver tunnel på ;). MEN Jeg så Alba flere gange kalde på Neymar, og det var ikke kun en gang eller to, men flere gange at han ikke løb hjem. Dårlig form, træthed? Ugidelig? Jeg ved det ikke, men det ligner ham ikke.

Suarez derimod minder meget om Pedro på det punkt. Han knokler som en vild hest, og det ligner at han vil gøre alt for holdet. Han har en attitude og en fandenivoldskhed som vi har efterlyst i SÅ mange år. Trust me, jeg er glad for Neymar. Jeg mener at det er den perfekte blanding; den arrogante (på Messi måden), den der arbejder hårdt, og styrmanden - alle 3 som kan score :)

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af emo »

Barca 19 kampe kontra Citys 15 i 2015, mindes ikke at City har spillet 4 kampe i julen.
Allez...

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Dahl »

abx skrev:
A$AP skrev:Hahaha, wtf

phpBB [video]
Hahah wtf? Kolbøtte-Messi
Den mand kan alt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af JonasV »

Elkjær roser vores hold. Jeg er så forvirret at jeg er nødt til at tage en øl.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Luis Enrique »

Udover Messis fremragende kamp, synes jeg man skal glæde sig over en god indsats fra spillere som Mathieu, Alba og Rakitic. Iniesta giver også prøver på fordums styrke. Det er selvfølgelig oplagt at blive frustreret over den dårlige udnyttelse af de mange chancer, men som helhed virker holdet til at være i fin harmoni. Vi står stærkt til kampen mod Real i weekenden - og til CL-kvartfinalen, hvor jeg blot håber vi kan slippe for en modstander fra Madrid.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Heartbreaker »

Preben synes, Messi er verdens bedste.. men kun lige nu, fordi Ronaldo er dykket lidt i niveau. Omfg.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Kubala »

Vild kamp af Messi(havde han dog scoret på de to store chancer, havde det være en fremragende kamp fra ham), hvis bare de andre havde scoret på nogle af de afleveringer, der kom fra ham, så havde man vundet med 7-8 mål. Messi brændte selvfølgelig også, men han kreerede næsten også alle chancerne, så han er undskyldt. Joe Hart leverede sit livs præstation, desværre. Jeg synes at man spillede en virkelig god kamp, dog manglede man skarpheden, som gjorde at det ikke blev en pragt-kamp.
Senest rettet af Kubala tors mar 19, 2015 12:22 am, rettet i alt 1 gang.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Madbassen »

JonasV skrev:Elkjær roser vores hold. Jeg er så forvirret at jeg er nødt til at tage en øl.
Og dog. Han synes kun Messi er verdens bedste lige nu fordi Ronaldo er nede.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sagtens se hvad du mener Brombz. Og det er også noget der har irriteret mig ved ham i perioder. Lige i dag lagde jeg ikke rigtigt mærke til det. Jeg var så også mere optaget af de brændte chancer fra trioen i front. For fanden hvor var det surt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Brombi »

JonasV skrev:Elkjær roser vores hold. Jeg er så forvirret at jeg er nødt til at tage en øl.
Har sendt damen på tanken. Gør det samme.

Elkjær: "Messi er kun verdens bedste fordi Ronaldo er i en dårlig periode"..... Bitch plz

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af A$AP »

Hahaha, Elkjær er den sygeste troll, han læser med herinde og griner.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster