18/3 FC Barcelona - Manchester City

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Drake »

FCBarcelonaChr skrev:
Drake skrev:
abx skrev:100kr på at Real Madrid trækker Monaco.
Og vi trækker Bayern.
Plot twist; vi trækker Monaco, Real Madrid møder Bayern München.
Me likey :grin:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:
Drake skrev:
abx skrev:100kr på at Real Madrid trækker Monaco.
Og vi trækker Bayern.
Plot twist; vi trækker Monaco, Real Madrid møder Bayern München.
Plot twist: Vi trækker Real Madrid.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af A$AP »

Hahaha, wtf

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Suarez gjorde det jo fint nok, han knokler som et bæst. Det er Neymar jeg har det svært med. Magen til arrogant attitude skal man sgu lede længe efter. Enrique må lige sætte ham på plads.
Var han virkelig så slem? Den fornemmelse havde jeg ikke. Han har en anden måde at være på men synes han kæmpede ok? Og når det kom afslutningerne så var hele vores offensiv pinlig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Tolquhon »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Drake skrev:
abx skrev:100kr på at Real Madrid trækker Monaco.
Og vi trækker Bayern.
Plot twist; vi trækker Monaco, Real Madrid møder Bayern München.
Plot twist: Vi trækker Real Madrid.
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

Svær sæson for de engelske hold og et klart billede af, hvor meget tættere og sværere den hjemlige liga er. Der er ingen badebilletter eller vinterpauser at gøre godt med og den konsekvens kan tydeligt ses hos topholdende i både Februar og Marts
Hahahahahahaha! Det her er næsten for dumt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Brombi »

theKing1988 skrev:
Brombi skrev:Med Busquets ude, ja så virker det ærligt talt som at køre en bil uden et rat. Han er vores styrmand for at sige det mildt. Vi har i forevejen en nærmest ikke eksisterende midtbane, og uden ham er det bare håbløst nogle gange. I den her kamp virker det som vi så bare har trykket speederen fuldstændig i bund, og så håbet på at vi kørte ligeud.. :)
Og alligevel har vi vadet i chancer
abx skrev: Dude what? Vi har domineret midtbanen idag? Det lyder som om du har programmeret det indlæg før kampen
zqa skrev: Det er også fint nok, hvis vi bare scorer på vores chancer!!!

Ja måske ser det sådan ud, men sandheden er at dette City hold sejler fuldstændig, og alligevel kommer de frem til kæmpe chancer! Chancer som Pinto med sikkerhed havde lukket ind. Fejlene bliver lavet på midtbanen, dels fordi Mascherano er for langsom til at fordele bolden, og fordi han har svært ved at lukke ned for alle angrebene.

Det er efterhånden en kendsgerning at vi ikke rigtig har den samme midtbane, som vi har haft. Og uden Busquets sejler det endnu mere. At vi så får mange chancer er da meget lækkert, men vi giver også meget væk og dét var min anke.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:
Svær sæson for de engelske hold og et klart billede af, hvor meget tættere og sværere den hjemlige liga er. Der er ingen badebilletter eller vinterpauser at gøre godt med og den konsekvens kan tydeligt ses hos topholdende i både Februar og Marts
Hahahahahahaha! Det her er næsten for dumt!
Hahaha, hold nu kæft. Er simpelthen så træt af sætninger som "De har spillet mange kampe i efteråret, derfor er de trætte nu". Selvfølgelig er de ikke trætte flere måneder efter, at de måske har spillet 2 kampe mere end et andet hold. En vinterpause på 2 uger har intet at sige ift. deres nuværende form her mere end 3 måneder efter.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg vil lige pointere, at vi aldrig har tabt, når oernbro og jeg har drukket Ini-juice under kampen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af OliverDK »

Heartbreaker skrev:Jeg vil lige pointere, at vi aldrig har tabt, når oernbro og jeg har drukket Ini-juice under kampen.
Sender et par kasser så vi kan fortsætte stimen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:
theKing1988 skrev:
Brombi skrev:Med Busquets ude, ja så virker det ærligt talt som at køre en bil uden et rat. Han er vores styrmand for at sige det mildt. Vi har i forevejen en nærmest ikke eksisterende midtbane, og uden ham er det bare håbløst nogle gange. I den her kamp virker det som vi så bare har trykket speederen fuldstændig i bund, og så håbet på at vi kørte ligeud.. :)
Og alligevel har vi vadet i chancer
abx skrev: Dude what? Vi har domineret midtbanen idag? Det lyder som om du har programmeret det indlæg før kampen
zqa skrev: Det er også fint nok, hvis vi bare scorer på vores chancer!!!

Ja måske ser det sådan ud, men sandheden er at dette City hold sejler fuldstændig, og alligevel kommer de frem til kæmpe chancer! Chancer som Pinto med sikkerhed havde lukket ind. Fejlene bliver lavet på midtbanen, dels fordi Mascherano er for langsom til at fordele bolden, og fordi han har svært ved at lukke ned for alle angrebene.

Det er efterhånden en kendsgerning at vi ikke rigtig har den samme midtbane, som vi har haft. Og uden Busquets sejler det endnu mere. At vi så får mange chancer er da meget lækkert, men vi giver også meget væk og dét var min anke.
Fuldstændig enig. Det er direkte skræmmende at der stadig er folk der mener at masche (eller rak osv) "bare" lige kan gå ind og tage pladsen. Uden Bussi er jeg overbevist om at vi får problemer mod real.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Suarez gjorde det jo fint nok, han knokler som et bæst. Det er Neymar jeg har det svært med. Magen til arrogant attitude skal man sgu lede længe efter. Enrique må lige sætte ham på plads.
Var han virkelig så slem? Den fornemmelse havde jeg ikke. Han har en anden måde at være på men synes han kæmpede ok? Og når det kom afslutningerne så var hele vores offensiv pinlig.
Enig. Neymar var hamrende uskarp, men jeg synes på ingen måde at han var arrogant at se på. Der var situationer hvor han ikke kom godt nok med tilbage, men det var tydeligvis en konsekvens af at han ikke havde mange (hvis nogen) kræfter tilbage. Suárez var i øvrigt ligeledes ganske uskarp. Og Messi ligeså. Men de bidrog alle tre rigtig meget i offensiven og skabte mange, mange chancer. De skulle så alle tre have scoret nogle mål, men deres præstation synes jeg ikke bør kritiseres.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af Tolquhon »

Er der ikke én der kan finde noget statistik på antallet af tunneler, Messi har lavet i forhold til andre spillere?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af rummenigge »

Hov alle engelske hold ude inden kvartfinalerne?!?!?!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Manchester City

Indlæg af FCBarcelonaChr »

rummenigge skrev:Hov alle engelske hold ude inden kvartfinalerne?!?!?!
De plejer ellers at være så gode til det der fodbold.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster