14/3 Eibar - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Eibar - FC Barcelona
La Liga
14. Marts - kl. 18.00
TV: Canal 9
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Spar spillere. Messi hattrick. Tre point.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har fri kl. 15:00, jeg kan se kampen! <3

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Håber virkelig de tre point kommer i hus, på trods af at posen bliver rystet i forhold til startopstillingen. Vi SKAL være 1'ere når næste clasico blæses igang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg har oddset på Barca -2.25 (asian handicap). Det er en mere sikker investering end at have pengene i banken. Eibar er simpelthen elendige. Det er et mindre mirakel, at de har tocifret antal point.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Storken skrev:Jeg har oddset på Barca -2.25 (asian handicap). Det er en mere sikker investering end at have pengene i banken. Eibar er simpelthen elendige. Det er et mindre mirakel, at de har tocifret antal point.
Way to jinx it man.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken har sørget for at vi taber med 7.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:Jeg har oddset på Barca -2.25 (asian handicap). Det er en mere sikker investering end at have pengene i banken. Eibar er simpelthen elendige. Det er et mindre mirakel, at de har tocifret antal point.
Vi taber nu.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Ffs Storken! Vi ses næste sæson gutter...
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

phpBB [video]

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Storken skrev:Jeg har oddset på Barca -2.25 (asian handicap). Det er en mere sikker investering end at have pengene i banken. Eibar er simpelthen elendige. Det er et mindre mirakel, at de har tocifret antal point.
Udekamp imod et hold der har gjort det over al forventning og voldte os problemer på Nou Camp. Vi stller i en noget alternativ opstilling da begge førstevalg på backpladserne har karantæne, Bussi ude med skade, Masch må ikke få kort så han bliver sparet eller spiller med livrem og seller. Dertil at spillerne mentalt sagtens kan have hovedet fremme på de to store kampe ugen efter og at Lucho så snart det er muligt vil spare nøglespillere.

Jeg tror jeg tager banken i det her tilfælde, men enig, drengene skal vinde men synes godtnok ikke det er et tiltalende bet

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Suarez85 skrev:
Storken skrev:Jeg har oddset på Barca -2.25 (asian handicap). Det er en mere sikker investering end at have pengene i banken. Eibar er simpelthen elendige. Det er et mindre mirakel, at de har tocifret antal point.
Udekamp imod et hold der har gjort det over al forventning og voldte os problemer på Nou Camp. Vi stller i en noget alternativ opstilling da begge førstevalg på backpladserne har karantæne, Bussi ude med skade, Masch må ikke få kort så han bliver sparet eller spiller med livrem og seller. Dertil at spillerne mentalt sagtens kan have hovedet fremme på de to store kampe ugen efter og at Lucho så snart det er muligt vil spare nøglespillere.

Jeg tror jeg tager banken i det her tilfælde, men enig, drengene skal vinde men synes godtnok ikke det er et tiltalende bet
Jeg har kun sat 20kr. Det var mere for at drille drengene herinde. De har det svært med jinx :)

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Storken skrev:
Suarez85 skrev:
Storken skrev:Jeg har oddset på Barca -2.25 (asian handicap). Det er en mere sikker investering end at have pengene i banken. Eibar er simpelthen elendige. Det er et mindre mirakel, at de har tocifret antal point.
Udekamp imod et hold der har gjort det over al forventning og voldte os problemer på Nou Camp. Vi stller i en noget alternativ opstilling da begge førstevalg på backpladserne har karantæne, Bussi ude med skade, Masch må ikke få kort så han bliver sparet eller spiller med livrem og seller. Dertil at spillerne mentalt sagtens kan have hovedet fremme på de to store kampe ugen efter og at Lucho så snart det er muligt vil spare nøglespillere.

Jeg tror jeg tager banken i det her tilfælde, men enig, drengene skal vinde men synes godtnok ikke det er et tiltalende bet
Jeg har kun sat 20kr. Det var mere for at drille drengene herinde. De har det svært med jinx :)
Modtaget :) jeg håber obv du vinder ;)

Vil dog udfra et oddsmæssigt synspunkt mene værdien i weekenden i La Liga ligger i at spille imod storsejre til både Barca og RMA da begge har CL / El Classico fokus.

Sum summarum, denne kamp skal selvfølgelig vindes men tror ikke det bliver et sprudlende Barca hold i denne weekend, desværre.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Begyndelsen på sæsonens uden sammenligning hårdeste uge hidtil starter mod Eibar. Et godt udgangspunkt er at komme foran relativ hurtigt, så vi kan spare spillere forud for City- og RM-kampene. Vigtigst er dog selvfølgelig at vi vinder. Dette kan dog være problematisk, eftersom vi mangler Busquets, Alves og Alba samt har Masch på 4. gule kort.

--------------------Bravo----------------
Montoya--Piqué(Bartra '60)--Mathieu--Adriano
-------------Masch(Rakitic '45)------------
-----------Iniesta--------Rafinha----------
Messi---------------------Neymar(Pedro '60)
-------------------Suarez----------------

Bænk: Ter Stegen, Bartra, Douglas, Rakitic, Xavi, Pedro, Sandro
Fravalgt: Masip, Roberto, Munir
Skadet: Busquets, Vermalen
Karantæne: Alves, Alba
Visca el Barca

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 14/3 Eibar - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Jeg håber, at vi spiller med Xavi, Iniesta og Rakitic på midten fra start og bruger Bartra i stedet for Alves og Adriano i stedet for Alba. Selv på udebane mod Eibar bør vi satse på at kontrollere kampen, så Bartra kan skubbe op og Rakitic kan rykke en smule mere ud på højrekanten, når vi angriber. Hvor uduelige Alves' indlæg end er, så mister vi lidt en dimension i vores angreb med fraværet af ham, men så må vi bruge Xavi, Iniesta og Messi til åbne op for Eibars formentligt pakkede forsvar. Jeg synes ikke, at man skal tage chancen med Masch fra start, mens Busquets også er tvivlsom til Real-kampen, men jeg vil have forståelse for det, hvis man vælger den løsning, for den her kamp er blevet gjort langt sværere pga. skader og karantæner. Neymar er dog tilbage og bør være helt fit for fight, så det i det mindste noget.

Bliver en spændende uge.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster