8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Visca El Barca »

Madbassen skrev:
miklas1911 skrev:
Tolquhon skrev:6-1, Messi hattrick, 2 røde kort, 1. pladsen overtaget og vi løb ind i Neymar uden for stadion. Jeg føler, jeg har fået noget for pengene. :-)
Jeg troede, at Neymar var i Brasilien for at fejre sin søsters fødselsdag? Blev der ikke smidt billeder op af ham her på siden, hvor han sad og så kampen foran fjernsynet?
Neymar er i Brasilien. Det bekræftede Lucho også efter kampen.
Det kunne være at han er rejst til Brasilien efter kampen? Truppen har fri de næste to dage.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:
[i

Mascherano: "I think the top-three teams will all lose points in the last few rounds. Nothing will be decided until the end of the Liga."][/i]
Han har ret. Det er derfor meget meget vigtigt at vi vinder mod Eibar først og dernæst går benhårdt efter sejr mod real og forhåbentlig får den. Hvis vi kommer 4 point (eller mere) foran dem, vil vi stå i perfekt position til at snuppe ligaen.
Og samtidig kan vi leve med et x. Helt enig i at vi helst skal have de 3 point men det er ikke jordens undergang med et x hvor ligaen stadig vil være i vores hænder. Det kræver dog at vi slår eibar og det kan sagtens blive en svær kamp uden alba, alves, bussi og måske masche (hvis han bliver sparet pga gule kort).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Visca El Barca »

Luis Enrique: "Mascherano one yellow away from suspension? Not the best situation, also because Eibar game will be tough. We'll see..."
Han må ikke få det gule. Det bliver eksrem hårdt, hvis vi skal undvære både ham og Busi mod Real.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Visca El Barca »

Mja, jeg synes det er ekstrem vigigt vi vinder mod dem. Både psykolgisk og rent tabelmæssigt. Det kan knække Real, hvis de kommer 4 point bagud på så kort tid. Vi har svære udekampe mod Atleti og Sevilla. Jeg ved at Real også skal spille i Sevilla men de har overstået Atleti. Hvis Atleti vinder i aften, vil det give dem fornyet håb og tro på at liga titlen er mulig. Det bliver ekstrem svær at møde Atletico i Madrid.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af miklas1911 »

Eibar på udebane bliver ikke en nem kamp. De er - desværre - ikke lige så optimiske (eller måske naive) som Rayo var idag og vi kommer til at knokle for den sejr, når vi mangler så mange af de faste spillere. Tilgengæld er der så den fordel i det, at de fleste kommer til at være helt fit til kampen mod City. Bliver hårdt med både City og Real i samme uge. Håber, at Busquets når at blive klar til i hvert fald Real-kampen.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Mja, jeg synes det er ekstrem vigigt vi vinder mod dem. Både psykolgisk og rent tabelmæssigt. Det kan knække Real, hvis de kommer 4 point bagud på så kort tid. Vi har svære udekampe mod Atleti og Sevilla. Jeg ved at Real også skal spille i Sevilla men de har overstået Atleti. Hvis Atleti vinder i aften, vil det give dem fornyet håb og tro på at liga titlen er mulig. Det bliver ekstrem svær at møde Atletico i Madrid.
Jeg er meget enig. Det eneste jeg ville frem til var at vi i modsætning til tidligere ikke SKAL vinde. Vi skal helst vinde men vi kan stadig selv afgøre det hvis vi ikke gør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af rummenigge »

Målene:

phpBB [video]
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af JonasV »

- og nu med Ray:

phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

Haha hvad snakker ray om ved deres straffespark? Bravo gættede rigtigt og havde den næsten. Haha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Tolquhon »

Haha, Lucho er fuld, eller også Neymar har en officiel dobbeltgænger. Send mig et link til en gratis image-hosting side, så uploader jeg billeder. Han vandrede rundt lige uden for indgang 16-17 efter kampen og blev hurtigt omringet af fans.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af OliverDK »

Tolquhon skrev:Haha, Lucho er fuld, eller også Neymar har en officiel dobbeltgænger. Send mig et link til en gratis image-hosting side, så uploader jeg billeder. Han vandrede rundt lige uden for indgang 16-17 efter kampen og blev hurtigt omringet af fans.
Han lagde en video på Instagram med live tv-billeder af kampen i baggrunden lige efter det første mål. Mærkeligt hvis han er taget hen på stadion bagefter :eek:

http://Www.imgur.com

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Åh hvor har det været en skøn dag på arbejde! Jeg sørge for at holde en lang pause, så jeg så det meste af anden halvleg, og hvilket skønt valg. En af mine kollegaer er Real Madrid fan, så hver gang Barça scorede, skulle jeg lige ringe til ham og fortælle ALT! Der blev mobbet, det gjorde der, men kærligt, da han er en fin fyr! :) Nu så jeg ikke så meget af kampen og det jeg så af den var på min iPhone, men det jeg så var positivt. Det var dog et tyndt grundlag, da Rayo spillede meget naivt og var end mand i undertal siden 3-0 scoringen.

Hvor er det iøvrigt vildt, at Messi og Cristiano deler 1. pladsen på topscorerlisten pt. Vi skal altså ikke særligt lang tid tilbage, for at Messi var 10+ mål bagefter, det er altså imponerende af den lille mand. Lækkert at Suárez fik scoret 2 gange, begge mål ret flotte iøvrigt. Han virker virkelig til at være på vej i form, det er herligt at se. Nogle der har highlights i god kvalitet? Gerne af 10-15 minutters varighed.

Jeg fik et par fyraftensøl og alt i alt har søndagen været god, selvom jeg ikke kunne slappe af derhjemme!

Vi er nummer 1 i ligaen, Messi har hentet Cristiano og der er snart El Clásico, livet kan ikke være bedre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.sport.es/es/noticias/barca/n ... da-3999889

Haha her er han med sin familie i brasilien. Hvis der var en der var fuld så må det da være dig Tolquhon ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af Bager »

Folkens, folkens, folkens! Tillykke allesammen :D

Der er dog én ting jeg må pointere.:
Messi, 3 mål + assist
Suarez, 2 mål + assist
Pedro, 0 mål, 0 assist

Han giver simpelthen så lidt i øjeblikket. Men dejligt at generobre førstepladsen igen.
Lad os nu beholde den selvom der er lang vej igen.
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/3 FC Barcelona - Rayo Vallecano

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg læste lige på Goal.com at CR havde scoret 20 mål i november i ligaen, på samme tid havde Messi kun scoret 7
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster