24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

abx skrev: Jeg er sådan set ligeglad med, hvad vi havde solgt den for før kampen.
Det er naturligvis i orden, du har det sådan. Men jeg tror, det er fair at antage, at rigtig mange menneskers tilfredsstillelse med en kamp er en eller andet form for trade-off mellem forventning og realisering. Det er da sådan, det normalt forholder sig: gik det bedre eller værre end forventet? - Bedre... Og spillet var generelt overbevisende... Jeg er overordnet tilfreds.
abx skrev:Vi kontrollerede kampen - det er en virkelig og ikke en forestilling før kampen.
Ja, og det er vel rigtig positivt?
abx skrev:Vi havde den størst-mulige chance for 3-1 sejr, men det var man ikke dygtig nok til at udnytte.
Så det skal overskygge en indsats, hvori vi ellers dominerede Manchester City på Etihad? Pointen er vel netop, at det er samtlige 90 minutter, der tæller, når man skal forsøge at bedømme holdets indsats og ikke et enkelt spark.
abx skrev:Det er for dårligt og derfor er en skuffelse naturlig.
Ja, det er rigtig dårligt og skuffende, men igen skriver du som om, straffesparket var alt der skete i kampen og skal bestemme, hvorvidt den overordnet set var en succes.
abx skrev:Længere er den sådan set ikke.
Jo, den er 92 minutter længere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Based on historical results (2-1 away win), Barcelona now have 95% chance of reaching the quarter-finals
Det er ok ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Som en eller anden også skrev; så lignede det en typisk Barca-præstation i England; formidabel i første halvleg og så crapper vi helt vi i de første 10 min af anden halvleg. Wtf.

Men jeg er tilfreds. Meget tilfreds faktisk. Også fordi Juve vandt.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... ID=HP_BN_1

Godt lui! Kampen er ikke lukket endnu så ikke noget med at komme afslappet ind til næste kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Haha har lige set straffesparket igen. Hvorfor sætter han ikke bare indersiden på? Det ser helt tosset ud.

Men han er allerede tilgivet den dejlige lille djævel <3
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af miklas1911 »

Surpassing Real Madrid (42), Barcelona have become the team with most away wins (43) in the Champions League #fcblive
Based on historical results (2-1 away win), Barcelona now have 95% chance of reaching the quarter-finals #fcblive
Luis Suarez has now scored 5 goals from his last 6 shots on target on Joe Hart in all competitions #fcblive
@BarcaSnacks: You know its Barça when a 2-1 win feels like a loss, and our opponents celebrating it like a win. Monstrous standards.
Tw Peter Crouch (Stoke): "Messi is really good at football #MCFCB"
Visca!!!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg elsker dig stadig, Messi.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Jeg elsker dig stadig, Messi.
Jeg elsker også stadig Mascherano, selvom han var tåkrummende ringe i dag! :D

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Jeg forstår virkelig ikke hvordan folk kan blive ophidsede / føle at det brændte straffespark ødelægger alt andet ved kampen.

Drengene spillede blændende i første halvleg, anden kunne være bedre men filosofien var vel at køre dem rundt i trekanter / spille kontra, det kan man så argumentere for om det var klogt eller ej.

Spillet er bedre end længe, vi UDSTILLEDE de engelske mestre i egen hule. Udover Malaga kampen er resultaterne kontinuerligt godt og vi er vel efterhånden favoritter til CL titlen

Kom nu lige lidt glad - sku ikke nogen grund til at være sortseer pga et brændt straffe. Sejren skulle have været større og det er selvfølgelig træls, men altså, det er sku ikke hverdag et hold der går fra banen på Etihad kan sige det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Igen: Der er ingen som er utilfredse over resultatet men det er dog lidt svært ikke at være skuffet over at Messi ikke får lukket kampen helt til sidst fra pletten og den efterfølgende kæmpe chance. Det var simpelthen bare skide ærgerligt og det fik desværre Messis kamp til at se anderledes ud end den var nemlig genial.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Piquénbauer skrev:Igen: Der er ingen som er utilfredse over resultatet men det er dog lidt svært ikke at være skuffet over at Messi ikke får lukket kampen helt til sidst fra pletten og den efterfølgende kæmpe chance. Det var simpelthen bare skide ærgerligt og det fik desværre Messis kamp til at se anderledes ud end den var nemlig genial.
Man kan være skuffet når de leverer en indsats som i lørdags og ikke spiller sig frem til noget. Jeg synes ikke man kan være skuffet når de kører City ud på røv og albuer.
Synes ikke ét spark ændrer på Messis kamp, men det er, sjovt nok, sammen med Albas dive det eneste diverse haters kan finde frem af ting fra den her kamp.

Sejren burde have været større men sådan er fodbold nogle gange. Der er marginaler og det er mennesker vi har med at gøre. Vores lille nummer 10 og hans konverteringsrate på straffe er bekymrende ja, men, omvendt, så er det sjælden vi får muligheden fra 11 meteren, det er sådan noget man kun får dømt med sig i Madrid... :twisted:

Pointen er, fremragnede resultat trods alt, vi har dem hjemme på Nou Camp og er overbevist om vi går videre. Det eneste der er 'skuffende' ved resultatet er at der trods alt er spænding om udfaldet på Nou Camp nu og det måske ikke bliver så nemt at spare folk undervejs i kampen frem til Real kampen fire dage efter.

Anyways, jeg har stadigvæk jern på fra den første halvleg og dét som jeg synes man skal hæfte sig ved er hvor hurtigt de er gået fra krise med fyringssnak, intern splid, Messi der ville væk osv til hvor holdet er nu og virker som en sammentømret enhed der vil vinde ALT

Brugeravatar
Belitime
Indlæg: 99
Tilmeldt: tors feb 05, 2015 9:02 pm
Har takket: 1 gang

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Belitime »

Fantastisk første halvleg af Suarez og Barcelona! Vigtigt at vi vinder ude, da vi så er foran med 2 samlet, når returkampen starter hjemme på Camp Nou :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

I dag synes jeg egentlig, det er lidt synd for Messi.
Ekstremt kikset straffespark, en chance der selvfølgelig skal resultere i 1-3, men det er bare så ærgerligt hvis det tager al fokus fra hvor out of this world-god han var i første halvleg.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Straffespark bliver scoret på 78% af gangene. Derudover er der faktisk ingen hold, der på langt sigt har kunne overgå dette tal. Der er herved meget lidt skill involveret i det at sparke straffespark.

Messi burde dog lære at sparke hårdt, fladt og i en af siderne. Det er sjældent, at de spark bliver reddet.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Bare alt andet end i målmandens højde. Klask den op i nettaget eller helt nede ved jorden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster