24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Muddi12345 skrev:
Brombi skrev:
Muddi12345 skrev:Er der nogen der ved, hvor jeg kan få billetter til returkampen mod City? Uden det koster meeeega meget.
Hvis jeg prøver på deres egen hjemmeside får jeg at vide, at jeg skal skrive mig op, så jeg får besked hvis der kommer flere til salg. Nogle andre sider?
3 umiddelbare muligheder:

1) skriv dig op
2) køb dem nede i billetbutikken foran stadion
3) køb dem fra en tredjepart, fx viagogo.

Hvornår rejser du derned? Rejs gerne derned en uge før kampstart, så burde det være muligt at købe dem nede i billetbutikken.
Jeg kan kun hive nogle dage ud af kalenderen, så det bliver nok dagen før.. Jeg tjekker lige Viagogo. Tak :-)

Øv for dig :) Men det handler om at være påpasselig med Viagogo. Det er ikke altid man får hvad man får lovet, og nogle gange noget som helst. Jeg har prøvet det én gang, og der følte jeg mig heldig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

B-Freak skrev:
ulrich skrev:
B-Freak skrev:Så lige en gut fra min Facebook havde skrevet følgende:

Messi har brændt 13 ud af 59 staffe, og brændt 5 ud af de sidste 10.
Ronaldo har brændt 5 ud af 59.
Det er en god røver.
Aner ikke hvor meget hold der er i det, nogen der har andre facts?
Det er korrekt at Messi har misset 5 ud af de sidste 10 straffespark, hvilket ikke er godt nok. (Her er landsholdskampe inkluderet). Faktisk rigtigt sløjt. En anden spiller vil vel ikke blive bedt om at sparke fremover.

For Barca har han endda misset 4 ud af de sidste 7. :roll:

Angående kampen var det sgu en fornøjelse at se os spanke så stærk en Man City lineup på hjemmebane.
Jeg er sgu glad i dag, på trods af mine onsdagstømmermænd...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke godt nok. Men messi er messi og hvis han vil sparke så er der ikke meget at sige til det. Det kunne dog være spændende at se luis eller rak sparke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

ulrich skrev:
phpBB [video]


Her er en video fra 2014 med mere end 5.
Jeg får det til 10 brændte straffe for CR

Hvad med Messi ialt?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Suarez85
Indlæg: 54
Tilmeldt: ons feb 18, 2015 5:33 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 9 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Suarez85 »

Muddi12345 - Sendt PM ang billetkøb / Barca tur.

Generelt set altid køb fra hjemmesiden når billetterne bliver frigivet (imo) eller fra en af boderne i byen.


Stadig høj over den første halvleg! :cool:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Er det ikke ligemeget med ronaldo? Messi har været usikker fra pletten i længere tid og der er ingen grund til at gøre det til en konkurrence mellem de 2. Messi skal tage sig samme fra pletten og begynde at sparke hårdt som han gjorde inden sin afbrænder mod levante. Forstår ikke de bløde spark. Spark den hårdt til en af siderne og højt i målet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Brombi skrev:
Muddi12345 skrev:Er der nogen der ved, hvor jeg kan få billetter til returkampen mod City? Uden det koster meeeega meget.
Hvis jeg prøver på deres egen hjemmeside får jeg at vide, at jeg skal skrive mig op, så jeg får besked hvis der kommer flere til salg. Nogle andre sider?
3 umiddelbare muligheder:

1) skriv dig op
2) køb dem nede i billetbutikken foran stadion
3) køb dem fra en tredjepart, fx viagogo.

Hvornår rejser du derned? Rejs gerne derned en uge før kampstart, så burde det være muligt at købe dem nede i billetbutikken.
Jeg købte til Barca-PSG sidste år igennem en salgs-side med ALT, hvor medlemmer sætter faste pladser til salg:
http://www.milanuncios.com/anuncios/ent ... celona.htm

Tjek denne tråd
http://www.fcbarcelona.dk/debat/viewtop ... is#p275328
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Piquénbauer skrev:Men messi er messi og hvis han vil sparke så er der ikke meget at sige til det.
Man kunne f.eks. sige nej og finde en, der udnytter straffesparkene lidt bedre?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique skrev:
Piquénbauer skrev:Men messi er messi og hvis han vil sparke så er der ikke meget at sige til det.
Man kunne f.eks. sige nej og finde en, der udnytter straffesparkene lidt bedre?
Ja det kunne man. Men man kunne også bare leve med det hvis det gør messi glad og han fortsætter med at spille som i går.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm... Uden Messi i går havde man muligvis heller ikke scoret de to mål; altså det var vel hans fortjeneste, da han skaber chancerne til målene.

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Luis Enrique »

Jeg synes det er lidt underligt. Et af Messis mange, ret positive karaktertræk lader til at være en grundlæggende ydmyghed, selv med de sublime evner han har, men jeg har indtryk af, at det måske er lidt på retur.

Messi kunne nok leve med, at man som minimum gav en anden chancen i den kommende tid, lige som han må leve med at være stedfortrædende anfører, fordi nogen står foran ham i hierakiet hvad lederegenskaber angår.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Luis Enrique skrev:Jeg synes det er lidt underligt. Et af Messis mange, ret positive karaktertræk lader til at være en grundlæggende ydmyghed, selv med de sublime evner han har, men jeg har indtryk af, at det måske er lidt på retur.

Messi kunne nok leve med, at man som minimum gav en anden chancen i den kommende tid, lige som han må leve med at være stedfortrædende anfører, fordi nogen står foran ham i hierakiet hvad lederegenskaber angår.
Du skal ikke mange kampe tilbage før han gav neymar lov til at sparke. Og hvordan gik det? Jeg er overbevist om at messi sparker fordi truppen vil have at han gør det. At han så har været inde i dårlig periode fra pletten er ærgerligt men det vender. Med det sagt så kunne det være sjovt at se en anden prøve.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Piquénbauer skrev:
Luis Enrique skrev:Jeg synes det er lidt underligt. Et af Messis mange, ret positive karaktertræk lader til at være en grundlæggende ydmyghed, selv med de sublime evner han har, men jeg har indtryk af, at det måske er lidt på retur.

Messi kunne nok leve med, at man som minimum gav en anden chancen i den kommende tid, lige som han må leve med at være stedfortrædende anfører, fordi nogen står foran ham i hierakiet hvad lederegenskaber angår.
Du skal ikke mange kampe tilbage før han gav neymar lov til at sparke. Og hvordan gik det? Jeg er overbevist om at messi sparker fordi truppen vil have at han gør det. At han så har været inde i dårlig periode fra pletten er ærgerligt men det vender. Med det sagt så kunne det være sjovt at se en anden prøve.
Jeg nominerer hermed Matthieu. Når han spiller. MaTS i CL.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Lige præcis i går kunne man måske sige, at det ville have været stort og helt specielt, hvis Luis Swaræs vendte "hjem" til England og lavede hattrick. Han burde have sparket. Men det er self let at kaste af sted, når nu Messi ikke scorede. Forresten ret vildt, at han missede at score på den efterfølgende ripost.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 - Manchester City - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Haha ja det var sgu det værste. Fatter ikke hvorfor han ikke bare sætter foden på? Han kunne jo løbe den i mål. Det var ærgerligt og satte lidt en dæmper på en ellers ok kamp (fremragende i første halvleg - skidt i anden).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster