21/2 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Tror ikke at Simeone, som mou, kan spille på andre måder. Og derfor kan han ikke træne os. Men som motivator skulle han være velkommen.

Jeg har så heller ingen anelse om hvem vores næste træner skal være. Måske löw.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er lige gået op for mig at jeg ikke har spist noget i 24 timer - unægteligt som en konsekvens af den dags-lange depression, der gerne følger i kølvandet på så ringe en kamp, som den vi var vidne til i går. Nu må jeg hellere fodre mig selv. Det synes jeg at jeg har fortjent.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Haha det glæder mig en smule at der er folk der har det som mig efter sådan en kamp. Utroligt at en skide fodboldkamp kan påvirke en så meget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Jeg er dybt bekymret over Iniestas efterhånden meget lange formdyk. Han bidrager jo ikke med noget som helst.
Ja, det gør sgu ondt at se. Jeg har lidt på fornemmelsen at han aldrig rammer det niveau, der er ham værdigt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af JonasV »

Det er for vildt at en fodboldkamp kan påvirke ens humør i så høj grad. Jeg er også noget blå i dag. Sådan er det nok bare virkelig at have en hjerteklub. Det går i blodet, det skidt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Det er for vildt at en fodboldkamp kan påvirke ens humør i så høj grad. Jeg er også noget blå i dag. Sådan er det nok bare virkelig at have en hjerteklub. Det går i blodet, det skidt.
Det går lige i hjertet, sådan en kamp der. Skal ud og besøge min niece på ni måneder om lidt, håber hun kan få mit humør i top, det plejer hun at kunne.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af JonasV »

Lyder som en god plan, Chriz. Man kan godt blive lidt bims af at være for meget inde/hjemme ovenpå sådan en kamp.

BarçaDK

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af BarçaDK »

Engang havde jeg det på samme måde med dårlige Barça-kampe. Nu er jeg utroligt ligeglad. Det er ret rart, I skulle altså gøre det samme, gutter!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Brombi »

Kan også jeg er blevet lidt ældre, tager den lidt mere med ro efter kampen. Under kampen er jeg også oppe og køre, men der går efterhånden ikke lang tid før jeg falder til ro.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Er sindssygt sur de første 10 minutter efter slutfløjt, hvorefter jeg falder til ro...
For nogle år siden var det langt værre. Har smadret så mange ting i ren vrede inkl. en sækkestol, som jeg hamrede min telefon så hårdt ned i, at der gik hul i den og en vase som jeg ramte med en pude + lidt flere ting. My dad was not amused.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

OliverDK skrev:Er sindssygt sur de første 10 minutter efter slutfløjt, hvorefter jeg falder til ro...
For nogle år siden var det langt værre. Har smadret så mange ting i ren vrede inkl. en sækkestol, som jeg hamrede min telefon så hårdt ned i, at der gik hul i den og en vase som jeg ramte med en pude + lidt flere ting. My dad was not amused.
Min glæde overgår som regel min ''sorg''. Tilbage i 2011, da vi vandt 3-1 på Bernabeu, smadrede jeg min computer i ren og skær jubel (en anelse beruset var jeg) da Xavi scorede til 2-1 på et lidt heldigt mål. Det er dog den eneste ting jeg har smadret i løbet af en kamp, men jeg var fandeme også glad, råbte og skreg.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er stadig delvist i chok.
Skuffelsen er dog også til at føle endnu. Orker ikke engang at se eller tjekke RM resultatet før i morgen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Skydefinten skrev:Jeg er stadig delvist i chok.
Skuffelsen er dog også til at føle endnu. Orker ikke engang at se eller tjekke RM resultatet før i morgen.
Jeg laver lige den sædvanlige. Starter ud med at se Real-kampen i forhåbning om et pointtab, hvorefter jeg skifter kanal, når Real kommer foran. Hvor har jeg dog brugt mange timer på det sammenlagt :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

OliverDK skrev:
Skydefinten skrev:Jeg er stadig delvist i chok.
Skuffelsen er dog også til at føle endnu. Orker ikke engang at se eller tjekke RM resultatet før i morgen.
Jeg laver lige den sædvanlige. Starter ud med at se Real-kampen i forhåbning om et pointtab, hvorefter jeg skifter kanal, når Real kommer foran. Hvor har jeg dog brugt mange timer på det sammenlagt :lol:
Jeg ser Sons of Anarchy, venter til efter midnat med at tjekke resultatet. I mellemtiden er der slukket for facebook osv.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af kklaus »

FCBarcelonaChr skrev:
OliverDK skrev:
Skydefinten skrev:Jeg er stadig delvist i chok.
Skuffelsen er dog også til at føle endnu. Orker ikke engang at se eller tjekke RM resultatet før i morgen.
Jeg laver lige den sædvanlige. Starter ud med at se Real-kampen i forhåbning om et pointtab, hvorefter jeg skifter kanal, når Real kommer foran. Hvor har jeg dog brugt mange timer på det sammenlagt [emoji38]
Jeg ser Sons of Anarchy, venter til efter midnat med at tjekke resultatet. I mellemtiden er der slukket for facebook osv.
Jeg nupper Godfather III på DR3. Selvom det er den dårligste af dem, så er det sgu stadig en god film!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster