21/2 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Michman »

Alves er og bliver elendig.. Forstår ikke dem der bliver ved med at forsvare ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af abx »

Brombi skrev:
abx skrev:
Brombi skrev:
abx skrev:Vi dominerer totalt. Vi vinder, bare rolig
:)
Ironi var anvendt .... [emoji10]

haha i ain't even mad.. :D
Samme her altså. Er nået til det punkt
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Nå, men her er en sød hund:

Billede

Så kan vi lige smile i 10 sekunder, inden vi går tilbage til at være vrede og skuffede.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Synes sgu at lucho i det mindste prøvede noget i dag. Også selvom jeg er enig med visca i at vores midtbane ikke er involveret nok.
Ja, han prøvede at smide Piqué op foran. Det er egentlig en fin indikation på hvor desperat Lucho er, når Messi eller Neymar ikke lige kan redde ham. Lucho har ikke styr på noget som helst. Vi har allerede tabt 4 kampe i La Liga - 2 af dem på hjemmebane - og det har reelt set kun været én af de kampe, der bare nogenlunde kunne forsvares at tabe.
Jep og vi gik over i en 3-3-4 eller noget. Men jeg er enig. Det hjalp så heller ikke at hele vores offensiv var pinlige i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Synes sgu at lucho i det mindste prøvede noget i dag. Også selvom jeg er enig med visca i at vores midtbane ikke er involveret nok.
Ja, han prøvede at smide Piqué op foran. Det er egentlig en fin indikation på hvor desperat Lucho er, når Messi eller Neymar ikke lige kan redde ham. Lucho har ikke styr på noget som helst. Vi har allerede tabt 4 kampe i La Liga - 2 af dem på hjemmebane - og det har reelt set kun været én af de kampe, der bare nogenlunde kunne forsvares at tabe.
Jep og vi gik over i en 3-3-4 eller noget. Men jeg er enig. Det hjalp så heller ikke at hele vores offensiv var pinlige i dag.
Nej, men som Visca ganske rigtigt påpeger, så kan det ikke passe at det skal være offensiven, der skal redde os hver gang. Vi har lukket mål ind og vundet med et eller to mål en del gange på det sidste. I de kampe har det, helt entydigt, været angrebet der har reddet vores røv. Vi har brug for at midtbanen - og forsvaret for den sags skyld - også kan bidrage lidt. Især når offensiven ikke lige fungerer helt optimalt.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Skydefinten »

3 mandsforsvar hele anden halvleg. Come on LE.

Iniesta ser sgu gammel ud i dag.

Fornærmende ringe af alle. Punktum.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lopezzz »

Til alle jer som er skuffet lige nu ;-)

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Igen er jeg helt enig. Det eneste jeg pointerede var at lucho i det mindste prøvede i dag selvom det heller ikke var godt nok. Det var der flere spillere på banen der ikke gjorde som f.eks. messi, neymar og inieta.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev: Iniesta ser sgu gammel ud i dag.
Ja. Det gør ondt. Og hans frisure har idag været en form for symbol på hvor konsistent vores hold har fremstået.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Kubala »

Hvor længe skal andre hold hjælpe Barca med at indhente føringen? Ja, Real kommer sikkert til at smide point, men lige lidt hjælper det, når man selv smider point. De har råd til det, men det har Barca ikke. Det har man muligvis ikke fattet, eller man har en sådan laden holdning til det.


Brug dog lidt den midt, hvor svært kan det være. Hvis man er en pragmatiker og ikke en idealist, så burde man også ændre sin foretrukne spillestil efter modstandere, når den ikke virker.
Senest rettet af Kubala lør feb 21, 2015 8:51 pm, rettet i alt 2 gange.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Drake »

Synes enligt vi spillede godt i starten af kampen. Men da kæft en spand lort resten!!!!!!!! :mad:

Vi mangler virkelig høj kvalitet på CM, der kommer intet der fra! Xavi og Iniesta har ikke niveauet mere. Rak og Rafinha er kun backups.

Køb Verratti, også må vi håbe Iniesta kan genfinde sit gamle top niveau.
Køb Danilo og smid Alves af H til (Men det er måske stadig nok bedst, at forlænge et år mere med ham) og Reus så der kan komme noget konkurrence i angrebet.

mht. angrebet er jeg stadig ikke fan af Suarez, han virker stadig fejl-castet i vores system. Og Neymar har gjort det rigtig godt i denne sæson, men jeg syens stadig at han bliver alt for nemt dækket op af modstanderen, selv om det bare er en mand.

Hvad træneren angår, så ved jeg ikke hvem det skulle være, hvis vi skal have en anden? Hvis han kan tage ved lære at de fej i denne her sæson, og kan få meget mere ud at CM, og få gang i Liverpool-Suarez. Så kan det godt blive godt.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af JonasV »

Jeg havde egentlig glædet mig til at se en masse bold idag og i morgen. Det er bare som om jeg slet ikke kan nyde at se andre kampe, når vi stinker som vi gjorde i dag.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:Jeg havde egentlig glædet mig til at se en masse bold idag og i morgen. Det er bare som om jeg slet ikke kan nyde at se andre kampe, når vi stinker som vi gjorde i dag.
Har det på samme måde. Kan godt leve med en tabt kamp. Det sker. Men sateme ikke hjemme til et hold som malaga. Det er bare ikke godt nok og den kamp kommer, som celta kampen, til at irritere mig i laaaang tid.

Og jeg er helt enig i hvad du skriver kubala. Det er bare ikke godt nok når man har muligheden for at hente real at man smider point. For mig virker det som det real selv tidligere led af (især da vi havde pep). Hver gang vi smed point eller så sårbare ud så fuckede de op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona made 48 crosses against Malaga today, more than in any other Liga game since 2005/06 season #fcblive [via opta]
This. Fucking stop det!
Luis Enrique: "First half we played more or less well. In second half, we didn't have balance, no control, played too much through centre."
Og det er så forkert. Indlæg på indlæg på indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Nå, men her er en sød hund:

Billede

Så kan vi lige smile i 10 sekunder, inden vi går tilbage til at være vrede og skuffede.
Den er så også rigtig sød.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster