21/2 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Flot.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af abx »

Alves traf en meget forkert beslutning , som man ikke må på det niveau
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Blaugrana92 »

Der røg La Liga. Lad os krydse alt hvad der krydses kan, for at Lucho ryger til sommer og at Laporta bliver valgt som præsident. Rosell og Bartomeu har kørt denne klub i sænk. Vi er hvor vi er i dag, på grund af dem. For min skyld kan de træde ind i en flodhest.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Det er så typisk Barca; i hvert fald det seneste stykke tid. Man henter ind, men så smider man bare point igen.
Det er som en tennis-kamp, hvor man hele tid lige er et parti bagud og hver gang man har mulighed for at bryde modstandernes serv, så laver man en individuel fejl og taber partiet alligevel. Vi har været tre skridt bag Real Madrid i lang tid. Hver gang vi er et skridt fra dem, så klokker vi i det og må tage to skridt tilbage igen.

Lucho er ikke en mesterskabstræner. Han er mere middelmådig end Tata var. Han skal væk fra klubben. Bartomeu skal ligeledes væk. Vi har brug for at få Laporta til sommer.

Ja, det er skidt, virkelig skidt. Man skal vinde på Camp Nou mod Malaga, sådan er det bare, og især når man ikke har råd til pointtab. Jeg er ikke fan af Luis Enrique, i hvert fald ikke efter det jeg har set.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Skandale indsats, farvel til La Liga. Længe siden spillet har været så ringe, ingen var gode. Alle står til ansvar.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af klogfyr »

Jeg har ikke ord for hvor ringe denne kamp var. 2 skud på 90 min på hjemmebane er simpelthen fornærmende ringe. Og vores midtbane bidrager med intet som helst. De 3 foran var alle ufattelig ringe i dag.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Det værste var at vi ikke blev farlige i anden halvleg. Indlæg på indlæg på indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

klogfyr skrev:Jeg har ikke ord for hvor ringe denne kamp var. 2 skud på 90 min på hjemmebane er simpelthen fornærmende ringe. Og vores midtbane bidrager med intet som helst. De 3 foran var alle ufattelig ringe i dag.

Sendt fra min GT-N7105 med Tapatalk
Midtbanen har været væk i hele sæsonen, i dag møder man bare et hold der kan straffe det.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15043
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1127 gange
Kontakt:

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lopezzz »

Fuck af allesammen, intet er afgjort endnu. Men jeg er enig i at Rosell er en kæmpe fuckup!
Livet går videre. Forza Barca!! ♡
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af A$AP »

Vi kan bebrejde dommeren så meget vi vil, men det her er fandme på grænsen til det latterlige. Lige meget hvor dårligt Real Madrid spiller og hvor dårlig form de er i for tiden, så taber de ikke sådan en hjemmekamp mod Malaga. Vi er tilbage hvor vi startede, det her er præcis det samme som vi så i November/December. Vi havde fandme kun 4 skud på mål. Langt værre end hjemme mod Celta Vigo.

Alves kan bare skride af helvedes til, udover hans oplæg til Malaga's mål, så gav han dem også bolden gang på gang, med hans ''indlæg'' bare spil med Adriano der fra nu af.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lular »

.............

Linjedommeren i 2. halvleg . 100% korrupt. Alle situationer som var close blev dømt off-side, selv talrige situationer hvor der klart var onside. Gad hvide hvor meget han tjente på den her kamp, nok en god slat.

Suarez - han er bare ikke god nok.

Neymar har brug for en lang pause, han spiller pt som en pose lort. Op med Adama og Sandro (ikke Munir for guds skyld, han er så fucking dårlig) for at give mere konkurrence (Pedro er slet ikke nok, for han er bare en alibispiller).

Enrique skal væk. Ja, Messi havde en dårlig kamp. Men han spiller jo også defensiv midt eller højre back i det meste af kampen!!!! Sæt ham nu fucking på toppen og smid Suarez langt væk fra holdopstillingen og så Adama ud på den højrefløj. Sælg Suarez, gider ikke se mere på den uduelige-ingen-teknik-uintelligente-langsomme-fedtklump.

EDIT: Og ja VÆK med Alves. VÆK VÆK VÆK VÆK. Han er bare ikke god nok. Omskol Pedro til højreback, Pedro er hurtig og kan slå nogen bedre indlæg og virker mere fokuseret end Alves. Indtil da må Adriano eller Bartra være foretrukken derovre. Gider ikke se mere på alves.
Senest rettet af Lular lør feb 21, 2015 7:05 pm, rettet i alt 3 gange.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Stop nu med dit suarez hate lular. Hele vores offensiv var forfærdelig i dag - ikke kun suarez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:Fuck af allesammen, intet er afgjort endnu. Men jeg er enig i at Rosell er en kæmpe fuckup!
Livet går videre. Forza Barca!! ♡
Intet er afgjort.. Måske ikke? Men så heldige er vi nok ikke..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Stop nu med dit suarez hate lular. Hele vores offensiv var forfærdelig i dag - ikke kun suarez.
Suárez var faktisk god i starten af anden halvleg, men faldt helt igennem sammen med resten af holdet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

FCBarcelonaChr skrev:
Piquénbauer skrev:Stop nu med dit suarez hate lular. Hele vores offensiv var forfærdelig i dag - ikke kun suarez.
Suárez var faktisk god i starten af anden halvleg, men faldt helt igennem sammen med resten af holdet.
Enig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster