21/2 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af ulrich »

Hlebruary kom sent i år.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Shit jeg glæder mig til kampen mod city nu. Bliver virkelig spændende at se om de sidste 11 kampe var et fluke eller om der er noget vilje i holdet. Hvis vi også spiller en skidt kamp mod city så kan det godt gå hen og blive den sæson som vi alle frygtede.
Kan det gå hen at blive det?.... Dét her er vel den sæson vi alle frygtede!?!?
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Overhovedet ikke. Vi er stadig med i alle turneringer - det kunne være meget værre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:Overhovedet ikke. Vi er stadig med i alle turneringer - det kunne være meget værre.
Ja, vi kunne være røget ud af puljen i CL - Pyyha, det kunne have været så slemt!
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Og vi kunne være røget ud af CdR til atm samt været mere end (måske) 4 point efter real. Så ja det kunne være en del værre. Hvis vi kan rejse os hurtigt efter dagens forfærdelige kamp så der meget at kæmpe videre om. Men vi skal droppe disse svipsere som kampen i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Daluigi »

Problemet er blot, at spillet i kampe som denne netop viser, at vi ikke bevæger os i den rigtige retning. Vi er vilde i medgang, og når holdene ikke står kompakt nok i midten. Men lykkedes de med at lukke midten ned og tvinge os over kanterne, så er gode råd dyre for 3. sæson i træk.

Vi har købt spillere som Suarez og Rakitic, men intet er ændret når plan B skal sættes i værks. Det er de samme ting vi taber på, og de samme ting vi mangler at udvikle.

Derfor er sæsonen som jeg frygtede. For vi har tabt hjemme til Celta og Malaga.... Det er hovedrystende
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af rummenigge »

Nooooooo, her ser jeg ikke en kamp og så sker dette!!! Fuck fuck fuck!! Nå, op på hesten igen, vi skal ikke lade os slå ud af sådan en kamp. Arbejdet skal fortsættes! Visca Barca! :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg helt enig i! Heldigvis har vi stadig muligheden for at få løst dette og vinde pokaler hvilket imo gør sæsonen bedre end hvad jeg frygtede. Var bange for at vi allerede nu var færdige. Men om dette sker kan jeg ikke sige og en kamp som i dag er ikke ligefrem betryggende.

Jeg håber at vi kan rejse os hurtigt og at lucho pludselig får en taktisk hjerne som vil kunne overkomme de problemer vi har på midtbanen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

rummenigge skrev:Nooooooo, her ser jeg ikke en kamp og så sker dette!!! Fuck fuck fuck!! Nå, op på hesten igen, vi skal ikke lade os slå ud af sådan en kamp. Arbejdet skal fortsættes! Visca Barca! :cool:
Jeg har lige sovet 4 timer og er slet ikke ligeså positiv som dig, men håber det kommer! :razz:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Kan mærke at det kommer til at tage noget tid før denne kamp bliver glemt. Det tog også lang tid at kommer over celta kampen. Der findes ikke noget mere irriterende end at tabe disse hjemmekampe som bare SKAL vindes. Tænk at vi har smidt 6 point hjemme mod celta og malaga. Det kan sagtens ende med at være de point der koster os mesterskabet.

Nå men jeg håber virkelig at vi spiller en god kamp mod city. Hvis vi ikke gør det så er jeg bange for at fanden bryder løs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg er træt af den her sæson. Det begyndt at tegne så godt, så pisser vi det hele væk. Kan vi ikke starte på ny?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af emo »

Det er de poient dom koster os mesterskabet. Et hold som Real, ligegyldigt hvor ringe spillende de er, så tager de ikke disse hjemmekampe. De tager til gode modstandere.

Hold kæft hvor er vi tamme. Fuck en kamp, Fuck en præstation, Fuck de seneste kæmpe sejre, når vi ikke kan ordne Malaga hjemme, som kun havde vundet to gange i Barcelona nogensinde.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Dagen derpå - jeg er stadig rasende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af zqa »

Jeg er dybt bekymret over Iniestas efterhånden meget lange formdyk. Han bidrager jo ikke med noget som helst.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/2 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

Nej. Og luchos system hjælper heller ikke på det. IMO burde vi spille med masche, bussi og rak. Så har vi defensive stabilitet til at klare alt den plads der bliver efterladt mens rak ville kunne stå for det direkte spil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster