15/2 FC Barcelona - Levante

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 15/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Det er også en god simplistisk tilgang - men husk lige at det også gerne må se godt ud. Blikfang og alt det der. Eventuelt med en halv-nøgen dame med gode kurver i forgrunden - og baggrunden. Marketing 101.
I verden uden for 3.g MA, ja. I 3.g MA, nej. Der kunne ikke gives færre fucks fra lærerens side. :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:
Blaugrana92 skrev:Det er også en god simplistisk tilgang - men husk lige at det også gerne må se godt ud. Blikfang og alt det der. Eventuelt med en halv-nøgen dame med gode kurver i forgrunden - og baggrunden. Marketing 101.
I verden uden for 3.g MA, ja. I 3.g MA, nej. Der kunne ikke gives færre fucks fra lærerens side. :glad:
Ved jeg ikke noget om, jeg havde kun matematik på B-niveau. Som jeg dumpede - dog kun den mundtlige eksamen. Trak integralregning. Præcis det samme spørgsmål som hende der var oppe lige inden mig ... som fik et sikkert 12-tal. Hilarity ensued. Så gik det alligevel meget bedre i den skriftlige eksamen. Måske fordi der var nøgne damer på hver side?

BarçaDK

Re: 15/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af BarçaDK »

Blaugrana92 skrev:Ved jeg ikke noget om, jeg havde kun matematik på B-niveau.
Asi es!
Blaugrana92 skrev:Som jeg dumpede - dog kun den mundtlige eksamen. Trak integralregning. Præcis det samme spørgsmål som hende der var oppe lige inden mig ... som fik et sikkert 12-tal. Hilarity ensued. Så gik det alligevel meget bedre i den skriftlige eksamen. Måske fordi der var nøgne damer på hver side?
Sorry, det kan nærmest have været mig, jeg var pjattet med det.

Måske var det damerne? I hvert fald har jeg prøvet at lytte til dig og give grafen endnu et skud. Lidt mere smooth nu (omend barnlig):
Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15/2 FC Barcelona - Levante

Indlæg af Blaugrana92 »

Ti point for at inkludere lortebrun.

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster