11/2 FC Barcelona - Villarreal

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Useriøs kamp men ok resultat. Forfærdelig drop fra MAtS (min jinx ;-) ), Neymar brænder straffe, Mathieu spiller godt og suarez er ved at score fra midten. Mere er der ikke at sige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Badabing »

Vi havde mere nåde end Jesus Kristus, næste gang bider det os i røven. I guarantee it
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi vandt i en rodet kamp, Suárez gør det fint, Messi skal sparke straffe. 3-1 er et fint nok udgangspunkt.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Storken »

Jeg sidder med en fornemmelse af, at vi sparer en del spillere på søndag mod Levante. Hvad tænker I?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Visca El Barca »

Neymar havde ikke sin bedste aften. Skuffende han ikke formåede at lukke denne semi. Nu har Villarreal alligevel en chance og måske en tro på, at det kan lade sig gøre.

Det var en godkendt kamp ellers fra holdets side. Ærgerligt Marc-Andre dropper, men shit happens. Valdes lavede også mange blundere i starten af sin karriere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af ulrich »

Hvad fik Suarez gult for?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:Jeg sidder med en fornemmelse af, at vi sparer en del spillere på søndag mod Levante. Hvad tænker I?
Jeg tænker at de skal lade være med at spille en pragtkamp, bare en stille og rolig 2-0 sejr, hvor en del spillere bliver sparet, hvor de unge får chancen og vi ikke får nogen skader. Jeg er på arbejde og kan kun se lidt af anden halvleg, så... vil helst ikke gå glip af en alt for fed kamp! :razz: Men nu må vi se! Bare en sejr, tak.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

ulrich skrev:Hvad fik Suarez gult for?
Suárez fik gult fordi dommeren er en idiot.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af JonasV »

ulrich skrev:Hvad fik Suarez gult for?
For at gøre dommeren opmærksom på dennes inkompetence. Det var sikkert bare ment som en servicemeddelelse.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af emo »

Storken skrev:Jeg sidder med en fornemmelse af, at vi sparer en del spillere på søndag mod Levante. Hvad tænker I?
Xavi og Pedro spiller, Bravo spiller også. Adriano spiller sq også altså. Bussi på midten og Masch i forsvaret måske med Bartra men nok Pique.
Allez...

Brugeravatar
Luis Enrique
Indlæg: 1085
Tilmeldt: fre maj 04, 2007 11:55 am
Har takket: 85 gange
Blevet takket: 105 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Luis Enrique »

Wise guys, herligt med de skarpe kommentarer.

Resultatet kan ingen tage fra os, det er pokalturneringen og vi spiller med helt fremme og besejrer en vanskelig modstander. Det er i det store og hele detaljer, man kan brokke sig over, når det gælder kampen isoleret betragtet. Neymar havde dog været bedst tjent med en fridag og en kamp fra start til Pedro.

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Ialocin »

Levante burde også være en overkommelig modstander deres form taget i betragtning. De har kun scoret 7 mål i 11 udekampe. Håber at se Pedro i angrebet i stedet for Neymar, og på midtbanen får Rakitic nok også en kamp fra start af. Suarez ligner bare en spiller der skal have lov at spille, i og med at han bliver bedre og bedre for os. Messi kunne godt bruge en lille pause, men spørgsmålet er også om LE tør starte med Neymar og Messi ude igen. Det gik som bekendt lettere katastrofalt sidste gang han forsøgte dette.

Fin sejr i dag, selvom MaTS drop og Neymars generelle præstation lagde en dæmper på euforien.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Brombi »

Jeg er træt af at vores målmænd konsekvent skal bokse bolden væk! Jeg bliver godt og grundig træt af MatS hvis han skal begynde at bokse boldene! Jeg kan sagtens leve med droppet i aften, det kan ske for selv den bedste (selvom han også i Gladbach gentagende gange viste de her drops), men han skal stoppe med at bokse boldene!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Jeg er træt af at vores målmænd konsekvent skal bokse bolden væk! Jeg bliver godt og grundig træt af MatS hvis han skal begynde at bokse boldene! Jeg kan sagtens leve med droppet i aften, det kan ske for selv den bedste (selvom han også i Gladbach gentagende gange viste de her drops), men han skal stoppe med at bokse boldene!
Tror måske vi var lidt forkælet med valdes som var fremragende til at holde bolden. Men ja de har begge en tendens til det. Tror dog det bliver bedre jo mere de spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Villarreal

Indlæg af abx »

Sidst Valdes greb en bold .... Der gik det meget galt.
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster