11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Det er altså yderst mystisk, at alle benægter alt. Hvis det kun var rygter og alt det der, hvorfor likede Messi som Chelsea på Instagram?
Billede

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Det var faktisk fint, at man ikke indskiftede ud. Man førte og ingen viste tegn på, at de for alvor var trætte.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:Det er altså yderst mystisk, at alle benægter alt. Hvis det kun var rygter og alt det der, hvorfor likede Messi så Chelsea på Instagram?
Billede

? Kan ikke rigtigt forstå sammenhængen. Likede Messi bare Chelsea, fordi han har venner der, men det havde intet med hans interesse i at flytte til Chelsea at gøre eller lægge pres på ledelsen at gøre?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Det er lidt svært at svare på....

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Det er lidt svært at svare på....

Ok, jeg går ud fra, at det hele var løgn. Alt var iscenesat. Ledelsen valgte af egen frivilje at skyde valget i gang til sommer. Sammensværgelse mod Luis Enrique, ledelse og Messi... oder was
Senest rettet af Kubala man jan 12, 2015 1:26 am, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Dat feel when you can go to work the next day with Madrid fans
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:
Brombi skrev:Det er lidt svært at svare på....

Ok, jeg går ud fra, at det hele var løgn. Alt var iscenesat. Ledelsen valgte af egen frivilje at skyde valget i gang til sommer. Sammensværgelse mod Luis Enrique, ledelse og Messi... oder was
Bartomeu sagde til pressemødet: der har været for meget uro omkring klubben, der var protester i byen mod ledelsen osv osv. Dét kunne være en årsag?

Bartomeu ved godt at han ikke er den mest populære præsident, og han er udemærket klar over at Laporta vil stille op i 16, med rygte om både Xavi og Guardiola i ryggen. Sådan en trio ville kunne vinde præsidentvalget mod hvem som helst. Laporta alene får jo omkring 90% af stemmerne herinde. Hvis det var årsagen, var det måske et smart træk, fordi det ville ødelægge Laportas kampagne, da hverken Xavi eller Guardiola er klar i 2015.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Abidal på Campen!!!

Billede

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:
Daluigi skrev:
JonasV skrev:Jeg går i seng med en følelse af retfærdighed. Elsker når Atleticos svineri bliver udstillet og de kan rejse hjem til deres dumme hovedstad med lige præcis 0 point på kontoen.
Sjovt, for jeg synes ikke der var noget som helst retfærdigt ved denne kamp. Ja, vi får da en sejr. Men når man ved, at Undiano dømmer endnu en Madrid kamp næste uge, så føler man sig magtesløs
Lad nu være at hive det jeg skriver ud af kontekst. Selfølgelig var dommeren en cunt.
Hvad hives ud af kontekst? Du siger, at du går i seng med med en retfærdighedsfølelse... Jeg siger, at det kan jeg ikke efter hvad der skete i kampen, og det ikke får konsekvenser...
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Det er lidt svært at svare på....

Ok, jeg går ud fra, at det hele var løgn. Alt var iscenesat. Ledelsen valgte af egen frivilje at skyde valget i gang til sommer. Sammensværgelse mod Luis Enrique, ledelse og Messi... oder was
Bartomeu sagde til pressemødet: der har været for meget uro omkring klubben, der var protester i byen mod ledelsen osv osv. Dét kunne være en årsag?

Bartomeu ved godt at han ikke er den mest populære præsident, og han er udemærket klar over at Laporta vil stille op i 16, med rygte om både Xavi og Guardiola i ryggen. Sådan en trio ville kunne vinde præsidentvalget mod hvem som helst. Laporta alene får jo omkring 90% af stemmerne herinde. Hvis det var årsagen, var det måske et smart træk, fordi det ville ødelægge Laportas kampagne, da hverken Xavi eller Guardiola er klar i 2015.
Ja, jeg ved det sgu ikke længere. Kan være, at det er spil for galleriet, det Messi og co. har gang i lige pt., eller det kan også tænkes, det er reelt nok, og andre har startet disse rygter omkring Messis utilfredshed etc.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Alcantara »

Brombi skrev:Abidal på Campen!!!

Billede
Er det Belletti til venstre?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Hvad mon medierne skriver ovenpå Leos udtalelser? Han beskylder jo Barca presse mere eller mindre for at lyve.

Jeg er ret sikker på, at der har været uoverenstemmelser, sikkert også en diskussion sågar skænderi, men jeg tror ikke det har været meget anderledes end, at det sker rundt omkring i mange omklædningsrum. Sådan er sport, sådan er fodbold. Denne er så blevet blæst ude af proportioner, tyder noget på. Et skænderi bliver til, at Leo skal væk, han stiller ultimatum, han kan ikke lide Lucho, Xavi skal berolige ham, Xavi, Ini og Busi skal snakke med Leo, alle kaptajner skal snakke om situationen. Stor krise! Jeg tror det meste er usandt, sådan som Lucho, Bartomeu og spillerne har sagt, det er.

Når jeg tænker over det, så kan udskrivning af valget af skyldes andre ting end at ledelsen har følt sig af presset af Leo eller en anden spiller. Det kan jo sagtens være, at de kandidater som har tænkt sig at stille op, planter historier i pressen. Overdriver situationen, det er et godt trick, når man ved at ledelsen i forvejen er ekstrem upopulær. Det kan godt tænkes, at denne ledelse har erkendt, at de vil tabe denne kamp. Ved at blive længere på posten, vil modkandidater køre på, Bartomeu er præsident uden at være valgt. Det kan skade dem til næste valg, især hvis holdet igen få negative resultater. Nu udskriver de valg, dette er med til at der kommer lidt ro, og så kan ledelse spille "se vi elsker Barca så meget at vi lader medlemmer bestemme" kort og dermed håbe på, at det kan vinde dem stemmer. Dette passer meget godt med Bartomeu "nu håber vi at alle kandidater spiller fair play og støtter klubben" udtalelse.

Summa Summarum, der har helt sikkert været spændinger, det er der ingen tvivl om. Det er iøvrigt heller ikke noget, som hverken Lucho eller Bartomeu har benægtet. Det hele er bare blevet gjort langt mere alvorligt end det behøver at være. Husk på, at Lucho er tidligere Madrid spiller og han har ikke det bedste forhold til pressen, også Barcelona baseret medier. Måske har de set deres snit til, at komme efter ham.

Jeg tror ikke helt på mediernes historier, ligesom jeg ikke tror på Leos 100% afvisning.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Alcantara skrev:
Brombi skrev:Abidal på Campen!!!

Billede
Er det Belletti til venstre?
Nej, det er vores fysisk træner. Måske eks fysisk træner. Til højre er en dejlig mand, i midten er kongen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Messi: "Suarez is a different type of striker. A real goalscorer, someone who fights for every ball as if it'll be his last." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Der er dog flere måder at oversætte Leos udtalelser på. Her er det Rafael Hernandez' version.
Messi: "I'm tired of people throwing shit at me from outside (Media). I haven't demanded anything from the club. All lies
Messi: "I'm tired. They picture me as the one that rules the club, I'm only another player. I don't make decisions nor do I demand them."
Messi: "They said I wanted to fire Luis Enrique, I'd never do that. There are people that want to damage the club, they're not from Madrid."
Messi: "I have heard everything, people said I had a bad relationship with Guardiola, Eto'o, Bojan, that I banished many. That's not true."
Messi: "It's hard for me this year (The Golden Ball), but I have my expectations. No matter who wins, it's deserved."
Og her er det Rafael Hernandez' syn på Leo udtalelser. Jeg synes han har flere gode pointer.
Messi came out, hit back the press that's been smearing him for ages and confirmed he's staying. God has spoken.
Now other club fans can go back to bash Messi, after all he's not going to the Premier League to prove himself. As if he needs that.
It takes a lot for Messi to come out and speak. He picked the perfect time that he picked to answer all the lies.
Messi has spoken and Barcelona destroyed Atlético Madrid in a unlikely turn of events. What a way to end this week.
This week I heard many things that worried me a lot, it's disappointing and above all revealing that it ended up being lies.
Barcelona, it's entorno (all that surrounds the club) has always been a mess of personal interests and mischief. Shouldn't be surprised.
Might as well admit something that in hindsight becomes funny. Friday night I was convinced Messi was gone at the end of the season. Ufff...
Barcelona's been a victim of third party interests for too long, can't say I can change the game but might as well try it. Coming soon...
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster