11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Brombi »

Fedtmule skrev:
Bager skrev:
Brombi skrev: Jeg har læst lidt på twitter, at der er nogenlunde enighed om dommerpræstationen i går, blandt spanske kommentatorer:
  • Der skulle have været rødt til Gimenez
  • Der var ikke straffe til Atleti
  • Der var straffe til Barca, da Rakitic får en albue i hovedet
Jeg er helt enig. Men hvis ret skal være ret, så havde Messi hånden på bolden ved Suarez' mål. Alt i alt var det en elendig kamp fra dommerens side, men det er hvad man kan forvente fra en spansk dommer.
Du kan ikke rigtigt bruge "ret skal være ret" her.. For i så fald skulle du komme med et statement til dommerens fordel (dommeren havde dårligt udsyn, eller at den var svær at vurdere) men at han også laver ENDNU en stor fejl ved Messi taler ikke ligefrem til hans fordel. At det så var en kendelse, der gik vores vej gør ikke dommeren mindre dårlig.
Tror også det var hvad Bager mente, altså at alt ikke kun gik imod os, men at det ligeledes gik imod Atleti hvilket bare understregede hans præstation i går. Det var fordi jeg kun havde skrevet de tre umiddelbare største fejl. Folk skriver også at Mandzukic og Juanfran skulle have være udvist med 2xgult.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Bager »

Fedtmule skrev:
Bager skrev:
Brombi skrev: Jeg har læst lidt på twitter, at der er nogenlunde enighed om dommerpræstationen i går, blandt spanske kommentatorer:
  • Der skulle have været rødt til Gimenez
  • Der var ikke straffe til Atleti
  • Der var straffe til Barca, da Rakitic får en albue i hovedet
Jeg er helt enig. Men hvis ret skal være ret, så havde Messi hånden på bolden ved Suarez' mål. Alt i alt var det en elendig kamp fra dommerens side, men det er hvad man kan forvente fra en spansk dommer.
Du kan ikke rigtigt bruge "ret skal være ret" her.. For i så fald skulle du komme med et statement til dommerens fordel (dommeren havde dårligt udsyn, eller at den var svær at vurdere) men at han også laver ENDNU en stor fejl ved Messi taler ikke ligefrem til hans fordel. At det var en kendelse, der gik vores vej, gør ikke dommeren mindre dårlig.
Du har ret. Havde ikke lige lagt mærke til at konteksten var kritik af dommeren generelt. Min post var mere et syn på dommeren fra mit tilhørsforhold som barca-fan. Men så vil jeg sige, at OVENI hatten på det lort dommeren lavede, så lavede han endnu en brøler ved Messis hånd på bolden.
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Alcantara skrev:
Brombi skrev:Abidal på Campen!!!

Billede
Er det Belletti til venstre?
Fra højre til venstre, Nero, August Marks og jo jaaah lad det bare være Belletti. ;-)
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Alcantara skrev:
Brombi skrev:Abidal på Campen!!!

Billede
Er det Belletti til venstre?
Fra højre til venstre, Nero, August Marks og jo jaaah lad det bare være Belletti. ;-)
Du lyver jo.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Stop dig selv i at beskylde mig for ting, du er som Barca medierne for tiden... og se lige at få fikset km løbet i kampen i går af Messi og Ini til SSM.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:Stop dig selv i at beskylde mig for ting, du er som Barca medierne for tiden... og se lige at få fikset km løbet i kampen i går af Messi og Ini til SSM.
Jeg beskylder dig ikke for noget, jeg ved at du lyver, for jeg står lige bag dig! Sammen med Skyde! Vi står og holder øje med dig!

Messi løb 30. Iniesta løb 25.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5495
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 562 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Stop dig selv i at beskylde mig for ting, du er som Barca medierne for tiden... og se lige at få fikset km løbet i kampen i går af Messi og Ini til SSM.
Jeg beskylder dig ikke for noget, jeg ved at du lyver, for jeg står lige bag dig! Sammen med Skyde! Vi står og holder øje med dig!

Messi løb 30. Iniesta løb 25.
Messi løb 30 km og Iniesta løb 25 km?

Arrrrrhhhhhhhh...

Hvor finder du stats om løb fra?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af emo »

Gu gør i ej, Skyde leger med HBs dame, så du står nok helt alene og piller dig selv i navlen mens du stalker folk. Vink, vink, vink mand!
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:
Kubala skrev:Ja, jeg tror også, at der har været frustrationer, men man har blæst det ud af proportioner. Det er også smart nok at skyde valget i gang, når der er en del interne røster, i form af visse medlemmer, som er imod denne her ledelse samt det forhold, at tingene ikke har kørt så smurt på det seneste; de seneste år.

Desuden ser det ud til, at den største trussel mod den her ledelse ikke har meldt sig på banen endnu, nemlig Laporta. Han havde sikkert planer om at stille til valg i 2016 med Pep, Xavi og Cruyff i ryggen. Det kan man sætte en stopper for, ved netop at rykke valget til denne sommer.
Tror sku ikke Pep har nogen som helst planer om at komme tilbage Barca..

Jeg ved ikke, om Pep vender tilbage allerede, men rygterne gik på at Laporta ville have Pep som sportsdirektør i 2016, hvor han stillede op med det løfte samt at Xavi og Cruyff skulle også være en del af det nye Barca.

I øvrigt mener jeg, at der absolut er en mulighed for, at Pep vender tilbage til Barca, men spørgsmålet er bare, hvornår det bliver. Det bliver ikke foreløbigt, men kunne godt forestille mig det om 6-8 års tid f.eks., når han har været forbi PL og Serie A. Det bliver dog ikke som træner, men måske som sportsdirektør eller også stiller han til valg som præsident.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

emo skrev:Gu gør i ej, Skyde leger med HBs dame, så du står nok helt alene og piller dig selv i navlen mens du stalker folk. Vink, vink, vink mand!
U damn right. Vis mig så HB's damer. Allesammen. Bg, så klarer du resten.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:
Blaugrana92 skrev:
emo skrev:Stop dig selv i at beskylde mig for ting, du er som Barca medierne for tiden... og se lige at få fikset km løbet i kampen i går af Messi og Ini til SSM.
Jeg beskylder dig ikke for noget, jeg ved at du lyver, for jeg står lige bag dig! Sammen med Skyde! Vi står og holder øje med dig!

Messi løb 30. Iniesta løb 25.
Messi løb 30 km og Iniesta løb 25 km?

Arrrrrhhhhhhhh...

Hvor finder du stats om løb fra?
Har mine kilder, men når det handler om distance løbet er det som regel teemuss der er min primære kilde. Han er godt inde i den slags.
Skydefinten skrev:
emo skrev:Gu gør i ej, Skyde leger med HBs dame, så du står nok helt alene og piller dig selv i navlen mens du stalker folk. Vink, vink, vink mand!
U damn right. Vis mig så HB's damer. Allesammen. Bg, så klarer du resten.
Kommer an på hvad resten er, jeg gider ikke at tage billeder igen, hvis det er det du mener!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Madbassen »

Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan den her ikke kan give rødt? Dommeren står lige ved siden af.
phpBB [video]
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona (14) won most aerial duels than Atletico (12) during yesterday's league game #fcblive [via @barca19stats]
Det der er virkelig imponerende, med tanke på Atleticos styrke på dødbolde. Pique var en stor del af den statistik, måske den afgørende spiller. Han dominerede stort i går. dejligt at se.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Atletico conceded as many goals against Barcelona (3) tonight as they had in their previous 5 Liga games combined #fcblive [via @whosocred]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 11/1 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af abx »

Øv Raylights er pillet ned :(
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster