20/12 FC Barcelona - Córdoba

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Brombi »

abx' datter vidste det hele tiden!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af kklaus »

B-Freak skrev:Haha kommentatoren failer lidt med den sætning..

Scorer Messi med andet end højre ben for tiden ;-)
Messi has scored 8 from hist last 9 goals for Barcelona with his right foot #fcblive [via @pedritonumeros]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Storken »

Det var ikke nogen god kamp af Messi. Det er selvfølgelig flot med 2 mål, men spillemæssigt var det ikke godt nok.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af A$AP »

Glæder mig til de næste par kampe, Atletico, ude mod Sociedad, så er der også to udekampe i træk mod Elche og Deportivo der også burde give 6 point.

Vi har ikke råd til en dårlig start i det nye år.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Piquénbauer »

Enig. IMO var både pedro og suarez bedre end messi. Ellers gjorde montoya og alba det også godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:Det var ikke nogen god kamp af Messi. Det er selvfølgelig flot med 2 mål, men spillemæssigt var det ikke godt nok.
Meeen, er det ikke også en kamp som denne, at Messi kan tillade sig at tage en slapper?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Daluigi »

Storken skrev:Det var ikke nogen god kamp af Messi. Det er selvfølgelig flot med 2 mål, men spillemæssigt var det ikke godt nok.
Det siger så også alt om de forventninger man har til manden. Scorer 2 mål, og folk brokker sig.

Det er vidst godt han hviler nok i sig selv til ikke at lade sig påvirke af omverdenen. Sikkert også en stor forklaring på hvorfor han år efter år kværner videre og smadrer rekorder. Han fokuserer kun på sit eget spil og hvad der skal gøres på banen. Han skal skabe mål. Det gør han. At det så ikke krævede meget fra ham i dag, er jo blot en ting der skabes af omstændighederne.... altså modstanderen. Vi var ikke i højeste gear i dag, men heller ikke tæt på at tabe.

Jeg er ingenlunde tilfreds med spillet, men det er altså ikke Messi man skal bebrejde her. Det er vores træner.
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Brombi »

Ret skal være ret, dommerne gjorde det godt idag.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Brombi »

Año 2014.
—El "peor" Messi = 58 goles.
—El mejor Cristiano = 60 goles.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Storken skrev:Det var ikke nogen god kamp af Messi. Det er selvfølgelig flot med 2 mål, men spillemæssigt var det ikke godt nok.
Det siger så også alt om de forventninger man har til manden. Scorer 2 mål, og folk brokker sig.

Det er vidst godt han hviler nok i sig selv til ikke at lade sig påvirke af omverdenen. Sikkert også en stor forklaring på hvorfor han år efter år kværner videre og smadrer rekorder. Han fokuserer kun på sit eget spil og hvad der skal gøres på banen. Han skal skabe mål. Det gør han. At det så ikke krævede meget fra ham i dag, er jo blot en ting der skabes af omstændighederne.... altså modstanderen. Vi var ikke i højeste gear i dag, men heller ikke tæt på at tabe.

Jeg er ingenlunde tilfreds med spillet, men det er altså ikke Messi man skal bebrejde her. Det er vores træner.

Fuldstændig enig. Det er egentlig lidt vildt, hvor meget kritik Leo får. Hvad mere skal han bevise? I dag spillede hele holdet skidt, Suarez der får ros, spillede egentlig ret skidt synes jeg. Boldtab, usikker i boldomgang osv. Jeg prøver ikke at udpege en syndebuk, jeg synes også ligesom dig at holdet ikke var i højeste gear. Pointen er, at hvis man roser Suarez så forstår jeg ikke at man kan klandre Leo for det ene og det andet. Suarez har kostet 80 millioner og betegnes herinde som den bedste 9'er af de fleste. Men igen, det siger måske lidt om Leo og hans niveau.

Jeg er af den opfattelse, at selv en skidt spillende Leo er meget meget bedre end ingen Leo. Uden Leo er vi et godt hold, men med ham er vi stadig et af de bedste.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Storken skrev:Det var ikke nogen god kamp af Messi. Det er selvfølgelig flot med 2 mål, men spillemæssigt var det ikke godt nok.
Det siger så også alt om de forventninger man har til manden. Scorer 2 mål, og folk brokker sig.

Det er vidst godt han hviler nok i sig selv til ikke at lade sig påvirke af omverdenen. Sikkert også en stor forklaring på hvorfor han år efter år kværner videre og smadrer rekorder. Han fokuserer kun på sit eget spil og hvad der skal gøres på banen. Han skal skabe mål. Det gør han. At det så ikke krævede meget fra ham i dag, er jo blot en ting der skabes af omstændighederne.... altså modstanderen. Vi var ikke i højeste gear i dag, men heller ikke tæt på at tabe.

Jeg er ingenlunde tilfreds med spillet, men det er altså ikke Messi man skal bebrejde her. Det er vores træner.

Fuldstændig enig. Det er egentlig lidt vildt, hvor meget kritik Leo får. Hvad mere skal han bevise? I dag spillede hele holdet skidt, Suarez der får ros, spillede egentlig ret skidt synes jeg. Boldtab, usikker i boldomgang osv. Jeg prøver ikke at udpege en syndebuk, jeg synes også ligesom dig at holdet ikke var i højeste gear. Pointen er, at hvis man roser Suarez så forstår jeg ikke at man kan klandre Leo for det ene og det andet. Suarez har kostet 80 millioner og betegnes herinde som den bedste 9'er af de fleste. Men igen, det siger måske lidt om Leo og hans niveau.

Jeg er af den opfattelse, at selv en skidt spillende Leo er meget meget bedre end ingen Leo. Uden Leo er vi et godt hold, men med ham er vi stadig et af de bedste.
Som statistikken i mit tidligere indlæg beskrev:

En eftersigende "dårlig" messi i 2014 har scoret 58 mål. Cristiano som bliver betegnet som verdens aller bedste, og som "bare bomber konstant" har scoret 60.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Lular »

Folk der siger Messi spillede en skidt kamp har ikke forstand på fodbold.

Det havde jeg også skrevet selvom han ikke havde scoret 2 mål.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af JonasV »

Stille og rolig pligtsejr på 5-0, hvis der er noget der hedder det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Visca El Barca »

Så en ordinær Leo år er lige med Cristianos bedste niveau, kan man sige. Ved godt det er lidt søgt og man ikke kan stille det sådan op.

Nej, jeg forstår sådan set godt at man forventer mere af Leo end det han viste idag. Vi fremhæver jo oftest Leo i forhold til andre, netop fordi han er meget mere end en målscorer. Dog skal man nogen gange sætte tingene i perspektiv. Når hele holdet spillet med bremsen trukket, er det svært at gøre mere end det.

Hvem har igen været vores bedste spiller? Igen er det Leo i år. Det på trods af holdet er fyldt med stjerne. Vi har folk som Ini, en ung mand der kostede 60-90 millioner euro (alt efter hvem man spørger) verdens bedste 9'er (ifølge de fleste herinde) og sådan kan man blive ved. Alligevel er det Leo, der trækker læsset, alligevel er det ham der er den afgørende. Det er simpelthen urealistisk at forvente, han skal præstere og levere end pragt præstation, kamp efter kamp. Han kan ikke spille 60+ kampe på absolut højeste niveau. Det er i kampe som idag, at de andre skal tage over.

Men igen, det bliver også udlagt som om, det er Leos skyld. Når Suarez, Ini, Neymar m.fl ikke præsterer, er det pr. automatik Leos skyld. Han fylder for meget, bliver det udlagt som. Ja det gør han, men der er stadig masser af tid, plads, boldbesiddelse og chancer til, at de andre burde gøre det bedre. I dag gør Leo f.eks. alt for at skabe plads til de to andre i angrebet. Jeg synes kritikken af Leo herinde er ved at blive lidt useriøs. Hvis han prøver at gøre plads til de andre, så er han anonym og ikke god (selvom han scorer 2 mål), hvis han er i hopla, så er han en forhindring for de andre. Netop i dag var det tydeligt at se, han skulle skabe plads til de to andre, hvilket han var god rigtig god til. Suarez havde en slags fri rolle, med udgangspunkt i midten. Leo skulle så prøve at trække ned i banen for at prøve og trække en midterstopper med ned. I dag spillede længere ned på banen, end normalt.

Når jeg læser herinde så fremstår Leo nogengange som en hæmsko, en byrde for FC Barcelona. Det er uforståeligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 20/12 FC Barcelona - Córdoba

Indlæg af Alcantara »

Resultatet siger 5-0, men alligevel føles det ikke som en Manita. Håber sgu vi topper efter nytår, vi har ikke rigtig råd til andet.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster