10/12 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Vi trækker city eller arsenal på mandag. Det er sikkert!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Nogen der ved om det er i morgen at der er formel1 pressemøde..............
Jeg er ikke helt sikker, tror ikke de vil snakke om sådan noget i CL-studiet..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg synes bare ikke at det ville være hverken fair eller det rigtige signal at sende, bare sådan at skrotte Claudio Bravo fra den ene dag til den anden, fordi ter Stegen har stået et par gode kampe. Husk på at han ikke så for godt ud i det omvendte opgør. Bravo har spillet utroligt godt, tænk på nogle af de fantastiske redninger han har disket op med, i løbet af efteråret, så bare at smide ham af holdet nu, synes jeg ville være et helt forkert signal at sende.

Jeg tror det er en fin løsning indtil videre, at have Bravo på mål i La Liga og ter Stegen på mål i de andre kampe. Det er en fin balance mellem stabilitet og variation, og samtidig bliver de begge to presset til at yde deres bedste, for Bravo har vel en idé om, at ter Stegen ånder ham i nakken, og omvendt må ter Stegen føle at han godt kan erobre pladsen. Så jeg synes egentlig at vi skal holde på denne løsning i nogle måneder endnu, måske endda hele sæsonen ud, før end vi endeligt giver ter Stegen chancen som fast mand. Husk på at der kommer massevis af pokalkampe i løbet af de næste par måneder, så ter Stegen skal nok få sine minutter.
Tja jeg gider ikke ud i en længere diskussion men imo kan vi ligeså godt få det gjort. Jo flere kampe MAtS spiller jo bedre. Og ja han lavede en fejl mod psg sidst. Bravo lavede så en mod sevilla så...

MAtS er fremtiden og det eneste vi gør pt er at udsætte tiden indtil vi får en af verdens bedste målmand. Men fuck it... Så længe at MAtS ikke smutter så går det.
Udover at udsætte tiden indtil vi får en af verdens bedste målmænd, skal det altså også siges, at den nuværende løsning giver ter Stegen tid og plads, til at falde ordentligt til, både i klubben, i byen og i landet, til at lære sproget og til helt at forstå vores taktik. Som det kan læses i mit indlæg, snakker jeg ikke om at holde på vores nuværende løsning i to eller tre sæsoner, men i et par måneder og eventuelt denne sæson ud.

Marc-André ter Stegens tid som førstekeeper skal nok komme. Der er ikke nogen grunde til at vælte ud i det, og risikere at han begår en håndfuld fejl og får publikum og pressen på nakken. Valdés blev stadig svinet til af Barcelona-tilhængere i sine sidste sæsoner i klubben. Det skulle ter Stegen nødig være genstand for - så er det bedre at det er Bravo der begår fejlene i denne sæson, mens ter Stegen falder til og tilpasser sig.

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Reevenge »

Piquénbauer skrev:
Daluigi skrev:
Piquénbauer skrev:Ringe anden halvleg men dejligt at vi spiller en halv skidt kamp og alligevel slår et så godt hold som psg.

Mathieu var forfærdelig i dag. Men der var en der var dårligere - Iniesta! Hvad laver manden? Ellers spillede de 3 i front fint (især messi) og MAtS viste igen at han er klar til at stå fast!
I hvilken verden er han bedre end Bravo!? Nævn bare 1 klasse aktion han lavede i dag?... Jeg kan nævne at han lavede et bare sløje udspark og sætter sig på røven en enkelt gang.

Ikke at han var decideret dårlig i dag. Han var bare heller ikke noget særligt. Men god med fødderne, der imponerer han mig med sit potentiale
I denne verden? Han er ikke bare god med fødderne. Han er fremragende! Og det ændre en dårlig aktion ikke på. Det er så vigtigt for os at have en målmand som er sikker med fødderne og han er minimum et niveau over bravo der. Ellers var han sikker i alle sine aktioner i dag.
Vi har et luksusproblem for første gang i mange år mellem stængerne. Savner dog stadig Victor og DJ Fløjte-Pinto. Ter Stegen er vanvittig med fødderne og har den perfekte profil til Barcelona, men sådan som Bravo har stået, kan man heller ikke bebrejde Enrique i at benytte sig af ham i La Liga. Jeg synes han har ramt en fin balance med Ter Stegen i Copa del Rey og CL og Bravo i La Liga. Fordelingen af kampe bliver vel en 8-9 stk i CDR + (forhåbentligt) 13 i CL, totalt set 20-22 til MaTS og 38 til Bravo, såfremt han står alle kampe i La Liga. Ikke dårligt, taget MaTS unge alder i betragtning. Han skal nok blive verdensklasse, hvis han fortsætter sin udvikling. Han udviser en enorm selvtillid, typisk tysk mentalitet.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Daluigi »

Og så har Dorphen fået skreget i øresneglen at han er en idiot! Hahaha fedt !
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Skal vi ikke lige nyde at Elkjær ikke er i studiet...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:Og så har Dorphen fået skreget i øresneglen at han er en idiot! Hahaha fedt !
Hva skete der?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Daluigi skrev:Og så har Dorphen fået skreget i øresneglen at han er en idiot! Hahaha fedt !
Hahaha, de sætter ham lige på plads... Han passer virkelig ikke ind, han er så fejlcastet at det er helt vildt..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg synes bare ikke at det ville være hverken fair eller det rigtige signal at sende, bare sådan at skrotte Claudio Bravo fra den ene dag til den anden, fordi ter Stegen har stået et par gode kampe. Husk på at han ikke så for godt ud i det omvendte opgør. Bravo har spillet utroligt godt, tænk på nogle af de fantastiske redninger han har disket op med, i løbet af efteråret, så bare at smide ham af holdet nu, synes jeg ville være et helt forkert signal at sende.

Jeg tror det er en fin løsning indtil videre, at have Bravo på mål i La Liga og ter Stegen på mål i de andre kampe. Det er en fin balance mellem stabilitet og variation, og samtidig bliver de begge to presset til at yde deres bedste, for Bravo har vel en idé om, at ter Stegen ånder ham i nakken, og omvendt må ter Stegen føle at han godt kan erobre pladsen. Så jeg synes egentlig at vi skal holde på denne løsning i nogle måneder endnu, måske endda hele sæsonen ud, før end vi endeligt giver ter Stegen chancen som fast mand. Husk på at der kommer massevis af pokalkampe i løbet af de næste par måneder, så ter Stegen skal nok få sine minutter.
Tja jeg gider ikke ud i en længere diskussion men imo kan vi ligeså godt få det gjort. Jo flere kampe MAtS spiller jo bedre. Og ja han lavede en fejl mod psg sidst. Bravo lavede så en mod sevilla så...

MAtS er fremtiden og det eneste vi gør pt er at udsætte tiden indtil vi får en af verdens bedste målmand. Men fuck it... Så længe at MAtS ikke smutter så går det.
Udover at udsætte tiden indtil vi får en af verdens bedste målmænd, skal det altså også siges, at den nuværende løsning giver ter Stegen tid og plads, til at falde ordentligt til, både i klubben, i byen og i landet, til at lære sproget og til helt at forstå vores taktik. Som det kan læses i mit indlæg, snakker jeg ikke om at holde på vores nuværende løsning i to eller tre sæsoner, men i et par måneder og eventuelt denne sæson ud.

Marc-André ter Stegens tid som førstekeeper skal nok komme. Der er ikke nogen grunde til at vælte ud i det, og risikere at han begår en håndfuld fejl og får publikum og pressen på nakken. Valdés blev stadig svinet til af Barcelona-tilhængere i sine sidste sæsoner i klubben. Det skulle ter Stegen nødig være genstand for - så er det bedre at det er Bravo der begår fejlene i denne sæson, mens ter Stegen falder til og tilpasser sig.
Men vælter vi ikke ligeså meget ind i det ved at spille ham i cl? Der er vel endnu mere opmærksomhed der? Og fejlene bliver husket ligeså vel (du tog hurtigt fejlen op mod psg f.eks.) Nu forventes det så at han skal levere i nogle af de sværeste kampe på jorden uden at spille mere end hver anden uge og med et nyt forsvar foran sig i nærmest hver kamp (hvis vi kender lucho). Det er vel nemmere at spille mod elche hjemme end psg?

For mig har Lucho taget en dum mellemvej. Enten spiller man ham ind ellers satser man på ham. Men MAtS viser hvad han kan og hans tid kommer forhåbentligt snart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Hahahaha okay nu hørte jeg det.. sidder på webtv så er lidt bagud ;)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20769
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1131 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Hahahaha okay nu hørte jeg det.. sidder på webtv så er lidt bagud ;)
PREBEN ELKJÆR ER LIGE BLEVET SKUDT AF JES DORPH!!!!!

emo
Indlæg: 17789
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af emo »

Tell tell...

Hvad gik Neys fejring ud på, lavede "dive" tegnet...
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:
rummenigge skrev:Jes Dorf kaldte lige City træneren for en ost. Pellegrino?! Hedder han ikke Pellegrini? Jes Dorf, du er århundredes fejlcasting!
Er det ikke det der fancy kildevand? Han er helt væk. Jeg hader at han skal spille så fodboldklog.
Ligesom når Grønkjær siger at Rakitic har gjort det fantastisk i Barcelona.
Ligesom når Grønkjær fortæller hvad der står i spanske aviser.. Jesper! Du læser ikke spanske aviser.
Ligesom når Grønkjær siger at Rakitic har overtaget Xavi's plads..
Haha, true det var sådan det var, har selv en liggende, 10kr i Brugsen for 1l ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Reevenge »

Brombi skrev:Hahahaha okay nu hørte jeg det.. sidder på webtv så er lidt bagud ;)

Hvad skete der?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af B-Freak »

Real Madrid trækker med garanti Schalke...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster