10/12 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Muddi12345 »

Ja lige præcis.. :-)
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20575
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1101 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Picture: Ibrahimovic interview - "I still have friends in Barcelona? 90.000 in the stands and 22 on the pitch."
Billede

Zlatan <3

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

B-Freak skrev:Real Madrid trækker med garanti Schalke...
Uden tvivl, medmindre deres "gave" ikke når frem med posten og de i stedet får PSG.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:
Muddi12345 skrev:
Kubala skrev:Ved ikke om der kom en afklaring af opstilling fra jer herinde, men ifølge whoscored.com var det 3-5-1-1, så Luis Enrique gamblede og sejrede.
Luis Enrique udtalte i et interview til Luna efter kampen, at hans mening med opstillingen var, at vi spiller 3-4-3 når vi har bolden, og når de har bolden spillede vi 4-4-2.
Ok, med Bartra som højreback og Mathieu som venstreback samt Masch som midterforsvarer med Pique, når man forsvarede?
Ja lige præcis :-)
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

Dagens største bedrift: Barca indkasserede ikke på en dødbold. Det virkede sgu at stille op med vores højeste spillere.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke med dig, men jeg prioriterer personligt ligaen højere end Champions League. Der er givetvis flere penge i en Champions League sejr, men ligaen betyder meget mere for mig. Dertil skulle man jo mene, at det har været til at overkomme med den pulje vi har været i. Han er trods alt ikke væltet mere ind i det, end at han har spillet kampe mod APOEL og et Ajax-mandskab, som vi alt andet lige er meget bedre end.

Hvorfor er det en mellemvej? Hvorfor er det ikke lige netop at spille ham ind, at gøre det på denne her måde? Igen; jeg ser os gerne holde på denne løsning i et par måneder, eventuelt sæsonen ud, inden ter Stegen skal tage over. Hvorfor er det ikke at spille ter Stegen ind på holdet? Gradvist bliver minutterne og ansvaret øget, fra at omfatte enkelte kampe, til at omfatte hver kamp. Jeg synes netop det er at spille ham ind.

Men, okay. Jeg kender godt din holdning til Claudio Bravo, så der er måske ikke nogen grund til at tærske langhalm på det her emne. Vi er helt grundlæggende uenige.
At du prioriterer ligaen højere ændre ikke på den fokus der er på CL (også selvom jeg er enig). Men ja det har da været en "nem" gruppe og nogle overkommelige kampe. Det er dog stadig svært for en ung målmand som ikke kender sproget, turneringen eller sine medspillere at præstere under et så stort pres.

For mig er det en mellemvej da der, som jeg lige har skrevet, er ekstremt meget opmærksomhed på CL. Så hvis man vil spille ham ind uden pres så er det på ingen måder stedet hvor det skal gøre. Det kan gøres i små kampe i la liga eller cdr. Men ja han får da minutter. Bare ikke på den måde som jeg mener at man skal give en ung målmand hvis man ikke ser ham som klar til at være førstemålmand.

Og jep imo er bravo en middel målmand. En refleks keeper som er ok med fødderne og som stod en god slutrunde og derfor lever på dette. Det er min holdning og det vil et par redninger mod valencia ikke ændre på. Vores spil er sat op om pasninger og når vi spiller bravo så har vi allerede forværret vores spil.

Men jep lad os stoppe den der. Ingen grund til at køre videre når vi ikke er enige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sergenten skrev:
abx skrev:Grønkjær: Swuoræs
Han er fra Thy. Can't blame it on him...
Er Swuoræs fra Thy?!

Jeg flytter snart fra hinanden!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

BarçaDK

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af BarçaDK »

Det giver mening at give ham en hel turnering. Ter Stegen er 100% en del af Champions League-holdet. Måske også CdR. Det er fint. Og meget bedre end at give ham sjatter i hver turnering.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

BarçaDK skrev:Det giver mening at give ham en hel turnering. Ter Stegen er 100% en del af Champions League-holdet. Måske også CdR. Det er fint. Og meget bedre end at give ham sjatter i hver turnering.
Ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Utroligt ingen snakker om Bartra.. En af vores bedste idag hvis du spørger mig..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20575
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1101 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Utroligt ingen snakker om Bartra.. En af vores bedste idag hvis du spørger mig..
Han er da blevet rost en hel del igennem tråden! :)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

FCBarcelonaChr skrev:
Brombi skrev:Utroligt ingen snakker om Bartra.. En af vores bedste idag hvis du spørger mig..
Han er da blevet rost en hel del igennem tråden! :)

Jeg tænker nu mere på pressen/tv3+.. Man kan godt forvente den slags fra Frimann..

BarçaDK

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af BarçaDK »

Damn, flot opdækning fra Luiz. Jeg havde været tosset hvis det var Piqué!
phpBB [video]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20575
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1101 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Brombi skrev:Utroligt ingen snakker om Bartra.. En af vores bedste idag hvis du spørger mig..
Han er da blevet rost en hel del igennem tråden! :)

Jeg tænker nu mere på pressen/tv3+.. Man kan godt forvente den slags fra Frimann..
Har ikke set så meget Goalshow, så har ikke lagt mærke til det.. :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Bartra er kåret til kampens spiller på Whoscored.com, hvor Mathieu, Pedro, Masch og Ini har fået dårlig karakter, med Pedro, der har fået dårligst karakter af de fire.

http://www.whoscored.com/Matches/885744/Live
Senest rettet af Kubala tors dec 11, 2014 1:08 am, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster