10/12 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

Brombi skrev:Han havde nogle vanvittige vigtige redninger lige foran mål idag!

Han skal have mere spilletid!
Billede
This!
Den mand skal bare spille hver uge. Helst for Barca.

Det var første gang i 105 kampe, at PSG lukkede 3 mål ind.

Messi stats
Billede
Billede

Meget vigtigt og tydeligvis en lettelse for Suarez at score!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Skydefinten »

rummenigge skrev:Fransk arrogance eller humor?
Blanc (coach PSG): "It seemed that Barcelona's surprising line-up confused their players more than our players." #fcblive
Snu LE
Laurent Blanc: "Barcelona's team selection (3-2-3-2 formation) caught us by surprise"

Hvem ville i gerne trække?
Nej tak til Juve, City og russerne.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Bager »

Det kan lyde uforståligt, utaknemligt og arrogant, men jeg synes faktisk ikke vi spillede en særlig god kamp.

I angrebet fik vi sådan set masser af plads, men i store perioder af kampen fik vi simpelthen for lidt ud af tingene. Men kredit skal vores angribere dog have for at producere tre mål mod en svær modstander. Der er dog plads til forbedringer.
I forsvaret spillede Mathieu forvirret som han plejer i CL. Netop Mathieu virkede til at have det svært med Luchos taktiske oplæg. Piqué losser bolden og spiller usikkert. Han kom dog lidt efter det. Bartra havde rigtig mange gode aktioner, men som jeg ser det, er det ham der ophæver offsiden i spilsituatuationen, der leder til deres mål.
Iniesta spillede en rædselsfuld kamp. Han lavede fejl man ellers aldrig ser - laver hæl og tå uden nogen adresse. Jeg går ud fra at det skyldes, at han skal tilbage i rytmen. Dejligt da Xavi kom ind og der kom lidt styr på spillet. Busquets og Mascherano spillede begge godt, men jeg er bare ikke fan af at have dem begge på midtbanen på samme tid.
Jeg er ikke helt nede med Luchos taktiske oplæg. Var det en 3-5-3, en 3-3-1-3, 4-3-3 eller hvordan? Selv siger Lucho at det var 3-5-3 i angreb og 4-3-3 defensivt. Ofte virkede der til at være et kæmpe mellemrum mellem forsvar og midtbane. Der var en stor cirkel på midtbanen, hvor der var én PSG-spiller. Ved deres mål manglede der også opdækning af Zlatan, hvilket jeg ser som en følge af vores taktik.

Vi vandt igår, men havde PSG scoret på nogle af de kæmpe chancer de misbrugte, så havde kampen set anderledes ud. Det er dog positivt at Lucho forsøger at finde en plan b, så vi ikke er så lette at læse. Positivt også at vi er videre som gruppevinder. Håber på at undgå City, da vi spillede mod dem sidste år og Shaktar, da det er i Rusland. Sportsligt håber jeg på Juventus, eller Basel, da de virker som den mest overkommelige modstander.
Visca el Barca

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bager skrev:Var det en 3-5-3, en 3-3-1-3, 4-3-3 eller hvordan? Selv siger Lucho at det var 3-5-3 i angreb og 4-3-3 defensivt.
Bager, Homie!! Count!

3-5-3 .. så ville vi blive kaldt Uefalona for real!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af mathi »

Det største minus ved Bartra er at han er totalt etbenet. I den 4 minutters video med hans aktioner i kampen har han ikke en eneste berøring med venstrepoten, det er satme skidt. Ikke engang en tæmning :o

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Must try:
-------------------------------------------Bravo/Ter--------------------------------
--Bartra/Alves---Pique/Bartra-------Mathieu/Mash-----Alba/Adriano
----------------------------------------Busi/Masch---------------------------------
------------Pedro/Xavi/Raikitic---------------Rakitic/Iniesta/Rafina------
------------------ M to the E to the S to the S to the I ------------------
------------------Suarez--------------------------------Neymar--------------------
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af rummenigge »

mathi skrev:Det største minus ved Bartra er at han er totalt etbenet. I den 4 minutters video med hans aktioner i kampen har han ikke en eneste berøring med venstrepoten, det er satme skidt. Ikke engang en tæmning :o
Det er fint nok så længe det ikke er nødvendigt. Han er utrolig dygtig teknisk, så det vil undre mig hvis kan ikke kan tackle og cleare med sit venstre ben.

Manden mangler kun kamptræning(-erfaring og fortsat fysisk udvikling. Ikke alle hans beslutninger er fejlfrie. Han clearer blandt andet bolden med hovedet direkte ud til en PSG i vores målfelt. Her skal han lige udvikles lidt mere.

Overall håber jeg at vi får ham meget mere at se, han er en fryd for øjet når han spiller.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af SpillerSomMESSI »

rummenigge skrev:
mathi skrev:Det største minus ved Bartra er at han er totalt etbenet. I den 4 minutters video med hans aktioner i kampen har han ikke en eneste berøring med venstrepoten, det er satme skidt. Ikke engang en tæmning :o
Det er fint nok så længe det ikke er nødvendigt. Han er utrolig dygtig teknisk, så det vil undre mig hvis kan ikke kan tackle og cleare med sit venstre ben.

Manden mangler kun kamptræning(-erfaring og fortsat fysisk udvikling. Ikke alle hans beslutninger er fejlfrie. Han clearer blandt andet bolden med hovedet direkte ud til en PSG i vores målfelt. Her skal han lige udvikles lidt mere.

Overall håber jeg at vi får ham meget mere at se, han er en fryd for øjet når han spiller.
Bartra + Varane ville være et godt midterforsvar.. køb køb..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af kklaus »

Messi heatmap:

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

phpBB [video]

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Bager »

SpillerSomMESSI skrev:
Bager skrev:Var det en 3-5-3, en 3-3-1-3, 4-3-3 eller hvordan? Selv siger Lucho at det var 3-5-3 i angreb og 4-3-3 defensivt.
Bager, Homie!! Count!

3-5-3 .. så ville vi blive kaldt Uefalona for real!
Kunne ellers have sværget at jeg så Ter Stegen skubbe op i midterforsvaret ;)
Visca el Barca

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af kklaus »

"Hey Maxwell, jeg låner lige bolden lidt"

Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster