10/12 FC Barcelona - PSG

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Reevenge »

B-Freak skrev:Real Madrid trækker med garanti Schalke...
Offtopic:

Monaco 1'er i deres pulje med 4 mål i 6 kampe, må vel være en eller anden rekord i mindst scorede mål som 1'er?

FC Nordsjælland ville jo næsten have en chance for at blive 3'er i så svag en gruppe.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af B-Freak »

Reevenge skrev:
B-Freak skrev:Real Madrid trækker med garanti Schalke...
Offtopic:

Monaco 1'er i deres pulje med 4 mål i 6 kampe, må vel være en eller anden rekord i mindst scorede mål som 1'er?

FC Nordsjælland ville jo næsten have en chance for at blive 3'er i så svag en gruppe.
Havde jeg ikke set, er faktisk ret vildt :-D
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Sir Suiram »

Det er ikke let at blære sig som ny bruger? Hvordan citerer man indlæg fra tidligere sider?

"Jeg synes også, Bartra skal starte inde, og højreback er nok den mest sandsynlige startplads. Selvom det nok bliver Adriano.

Jeg tror på MAtS - Adriano Mathieu Pique Alba - Xavi/Rakitic Bussi Ini - Neymar Messi Suarez.
Jeg håber på MaTS - Adriano Mathieu Bartra Alba - Xavi/Rakitic Masch Ini - Neymar Messi Suarez.

Bartra for Pique: Jeg tilhører nok en minoritet her. Pique har mere højde (hvilket ellers er en meget vigtig faktor i denne kamp), men Bartra er ikke dårlig i luften. Grunden ligger mest enkelt forklaret i, at jeg er nervøs ved Pique hele tiden, det er jeg aldrig ved Bartra. Det er selvfølgelig let at sige, og jeg dømmer nok Pique for hårdt, men jeg synes oprigtig talt ikke, at Bartra spiller kvart så mange dårlige kampe, som Pique gør.

Masch for Busquets: Den er tæt, men førstnævnte har spillet virkelig godt i lang tid. Og jeg tror, at Mascherano står virkelig godt overfor de fysisk stærke og aggressive franskmænd.

EDIT: Jeg ser nu, det er ret let at citere tidligere indlæg, men 12 timers arbejde på en eksamensgave plus øl og nerver under Barca-kampen har resulteret i, at min hjerne er brudt sammen :glad:

Xavi/Rakitic: Sidstnævnte har ikke leveret virkelig overbevisende præstationer i et stykke tid - mens førstnævnte flere gange har. Alligevel vakler jeg, og tror jeg også, at Lucho gør, for jeg kan godt li' tanken om en tændt, højere og yngre mand i Rakitic, mens Xavis gode form og erfaring så igen er svær at ignorere.

Ved de resterende spiller synes jeg ikke, der er så meget at rafle om. Men med Pedros form in mente føler jeg mig forpligtet til at synes, han skal skiftes ind senere i kampen, medmindre alt virkelig sprudler i front.

Mit bud er 3 - 1; ét af hver i front."

JEG BRUGER ALDRIG CAPSLOCK MEN HVORFOR ODDSER JEG ALDRIG OG HVOR ER DET ET GENIALT RESULTAT!!!

Derudover kom Pique tilbage i anden halvleg, men hvor er Bartra et bæst!

Bussi gjorde det også fint, men hvor er Masch et bæst!

Visca el Barca!!
Senest rettet af Sir Suiram tors dec 11, 2014 1:45 am, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Jeg elsker Suarez' attitude, det er den fandenivoldskhed vi har efterspurgt!!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Jeg elsker Suarez' attitude, det er den fandenivoldskhed vi har efterspurgt!!
Men også lidt ronaldo agtigt ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af OliverDK »

Hvor er det dejligt, at Preben ikke er der i aften!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af OliverDK »

Billede

Leo i badesandaler og Lavezzi hygger efter kampen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20632
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Jeg elsker Suarez' attitude, det er den fandenivoldskhed vi har efterspurgt!!
Men også lidt ronaldo agtigt ;-)
Johh og så alligevel ikke helt :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Ved ikke om der kom en afklaring af opstilling fra jer herinde, men ifølge whoscored.com var det 3-5-1-1, så Luis Enrique gamblede og sejrede.

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Muddi12345 »

Kubala skrev:Ved ikke om der kom en afklaring af opstilling fra jer herinde, men ifølge whoscored.com var det 3-5-1-1, så Luis Enrique gamblede og sejrede.
Luis Enrique udtalte i et interview til Luna efter kampen, at hans mening med opstillingen var, at vi spiller 3-4-3 når vi har bolden, og når de har bolden spillede vi 4-4-2.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Brombi »

Suarez dedicated his goal to his brother-in-law, who is struggling with health issues at the moment
Det kan selvfølgelig også forklare en del..

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Kubala »

Muddi12345 skrev:
Kubala skrev:Ved ikke om der kom en afklaring af opstilling fra jer herinde, men ifølge whoscored.com var det 3-5-1-1, så Luis Enrique gamblede og sejrede.
Luis Enrique udtalte i et interview til Luna efter kampen, at hans mening med opstillingen var, at vi spiller 3-4-3 når vi har bolden, og når de har bolden spillede vi 4-4-2.
Ok, med Bartra som højreback og Mathieu som venstreback samt Masch som midterforsvarer med Pique, når man forsvarede?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Heartbreaker »

Godnat drenge, må I sove godt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/12 FC Barcelona - PSG

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg synes bare ikke at det ville være hverken fair eller det rigtige signal at sende, bare sådan at skrotte Claudio Bravo fra den ene dag til den anden, fordi ter Stegen har stået et par gode kampe. Husk på at han ikke så for godt ud i det omvendte opgør. Bravo har spillet utroligt godt, tænk på nogle af de fantastiske redninger han har disket op med, i løbet af efteråret, så bare at smide ham af holdet nu, synes jeg ville være et helt forkert signal at sende.

Jeg tror det er en fin løsning indtil videre, at have Bravo på mål i La Liga og ter Stegen på mål i de andre kampe. Det er en fin balance mellem stabilitet og variation, og samtidig bliver de begge to presset til at yde deres bedste, for Bravo har vel en idé om, at ter Stegen ånder ham i nakken, og omvendt må ter Stegen føle at han godt kan erobre pladsen. Så jeg synes egentlig at vi skal holde på denne løsning i nogle måneder endnu, måske endda hele sæsonen ud, før end vi endeligt giver ter Stegen chancen som fast mand. Husk på at der kommer massevis af pokalkampe i løbet af de næste par måneder, så ter Stegen skal nok få sine minutter.
Tja jeg gider ikke ud i en længere diskussion men imo kan vi ligeså godt få det gjort. Jo flere kampe MAtS spiller jo bedre. Og ja han lavede en fejl mod psg sidst. Bravo lavede så en mod sevilla så...

MAtS er fremtiden og det eneste vi gør pt er at udsætte tiden indtil vi får en af verdens bedste målmand. Men fuck it... Så længe at MAtS ikke smutter så går det.
Udover at udsætte tiden indtil vi får en af verdens bedste målmænd, skal det altså også siges, at den nuværende løsning giver ter Stegen tid og plads, til at falde ordentligt til, både i klubben, i byen og i landet, til at lære sproget og til helt at forstå vores taktik. Som det kan læses i mit indlæg, snakker jeg ikke om at holde på vores nuværende løsning i to eller tre sæsoner, men i et par måneder og eventuelt denne sæson ud.

Marc-André ter Stegens tid som førstekeeper skal nok komme. Der er ikke nogen grunde til at vælte ud i det, og risikere at han begår en håndfuld fejl og får publikum og pressen på nakken. Valdés blev stadig svinet til af Barcelona-tilhængere i sine sidste sæsoner i klubben. Det skulle ter Stegen nødig være genstand for - så er det bedre at det er Bravo der begår fejlene i denne sæson, mens ter Stegen falder til og tilpasser sig.
Men vælter vi ikke ligeså meget ind i det ved at spille ham i cl? Der er vel endnu mere opmærksomhed der? Og fejlene bliver husket ligeså vel (du tog hurtigt fejlen op mod psg f.eks.) Nu forventes det så at han skal levere i nogle af de sværeste kampe på jorden uden at spille mere end hver anden uge og med et nyt forsvar foran sig i nærmest hver kamp (hvis vi kender lucho). Det er vel nemmere at spille mod elche hjemme end psg?

For mig har Lucho taget en dum mellemvej. Enten spiller man ham ind ellers satser man på ham. Men MAtS viser hvad han kan og hans tid kommer forhåbentligt snart.
Jeg ved ikke med dig, men jeg prioriterer personligt ligaen højere end Champions League. Der er givetvis flere penge i en Champions League sejr, men ligaen betyder meget mere for mig. Dertil skulle man jo mene, at det har været til at overkomme med den pulje vi har været i. Han er trods alt ikke væltet mere ind i det, end at han har spillet kampe mod APOEL og et Ajax-mandskab, som vi alt andet lige er meget bedre end.

Hvorfor er det en mellemvej? Hvorfor er det ikke lige netop at spille ham ind, at gøre det på denne her måde? Igen; jeg ser os gerne holde på denne løsning i et par måneder, eventuelt sæsonen ud, inden ter Stegen skal tage over. Hvorfor er det ikke at spille ter Stegen ind på holdet? Gradvist bliver minutterne og ansvaret øget, fra at omfatte enkelte kampe, til at omfatte hver kamp. Jeg synes netop det er at spille ham ind.

Men, okay. Jeg kender godt din holdning til Claudio Bravo, så der er måske ikke nogen grund til at tærske langhalm på det her emne. Vi er helt grundlæggende uenige.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster