30/11 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Er der nogle brothrs der har extended highligts af kampen? Tak på forhånd
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

BarçaDK

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af BarçaDK »

Badabing skrev:Er der nogle brothrs der har extended highligts af kampen? Tak på forhånd
Kønt var det ikke, men en sejr på Mestalla uden skader er som regel godkendt uanset spillet :)
phpBB [video]

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Messi havde ikke nogen fantastisk kamp, men var langt fra banens dårligste.

Neymar var elendig. Suarez var elendig. Alves var ekstremt elendig.

Busquets skal ikke spille offensiv midt, han gjorde det ikke særlig godt.

Masch skal ikke spille defensiv midt, han gjorde det skidt. Han gjorde det godt for Argentina, fordi de har en helt anden spillestil.

Masch skal spille forsvar. Pique skal på bænken.

Bravo

Alves - Masch - Bartra/Mathieu/Pique - Alba
Bussen
Iniesta - Xavi

det er det eneste der holder.

Min drøm er stadig et 3 mandsforsvar, hvor elendige Alves og Pique og dårligt kørende Alba ryger på bænken, Suarez ryger på toppen, hvor han er født til at spille, og Messi som _ultimativ_ playmaker på en tungt besat midtbane, hvor spillet køres op igennem midtbanen, og hvor Adama (mig en KÆMPE gåde hvad han laver på B-holdet og pedro laver på A-holdet, simpelthen en fantastisk joke, et kæmpetalent på B-holdet, og en alibispiller på førsteholdet ,LOL) og Ney er wide wings:

3-4-3:

-------------------Bravo-----------------------
-----Bartra-------Masch-------Mathieu-----
-------------------Bussen---------------------
----------Xavi--------------Iniesta-------------
-------------------Messi-----------------------
Adama----------Suarez------------Neymar

evt erstat Xavi med Rakitic.

Opstillingen lægger desuden op til maksimal boldbesiddelse og maksimal hurtigt genpres.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Vi har ærlig talt ikke spillerne til den opstilling. Og så ville vi blive løbet totalt over på kanterne.
#jesuisSheep

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Nu så jeg ikke kampen, sådan være jeg er helt galt på den, men ud fra højdepunkterne spillede vi ikke særlig godt.

Jeg vil dog sige at Suarez lavede en del gode løb og tog sine chancer, så det skal nok komme :-)

Derudover så er vi faktisk stadig bedre end Real, hvis man trækker den indbyrdes kamp fra. Så vi har ikke været så dårlige igen :-)
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

FCBarcelonaChr skrev:
JonasV skrev:
Skydefinten skrev:Damn it, Jones. Nu kørte det lige...
Forbandelsen er brudt!
Kan du bevise at du så kampen?
Billede

Ok, min bedste chance for at bevise det, havde været den Svaneke Christmas Ale, jeg var tæt på at vælte ned i min taske da Busi scorede.

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af theKing1988 »

zqa skrev:Vi har ærlig talt ikke spillerne til den opstilling. Og så ville vi blive løbet totalt over på kanterne.
Jeg kan ærligt talt ikke andet end at give zqa ret her. Vi vil blive løbet så meget over ende defensivt med den opstilling så det næsten gør ondt at tænke på

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Min drøm er stadig et 3 mandsforsvar, hvor elendige Alves og Pique og dårligt kørende Alba ryger på bænken, Suarez ryger på toppen, hvor han er født til at spille, og Messi som _ultimativ_ playmaker på en tungt besat midtbane, hvor spillet køres op igennem midtbanen, og hvor Adama (mig en KÆMPE gåde hvad han laver på B-holdet og pedro laver på A-holdet, simpelthen en fantastisk joke, et kæmpetalent på B-holdet, og en alibispiller på førsteholdet ,LOL) og Ney er wide wings:
Pique var rigtig god i går og har som alba været inde i en god periode. Desuden ville blive løbet fuldstændig over ende på kanterne med den opstilling.

At man gør det godt på b-holdet betyder heller ikke at man er god nok til at starte for a-holdet (deulofeu). Stort talent er han men der er LANG vej igen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Official statement Valencia: "We regret the isolated throwing of small bottle without tap that hit, without consequences, Lionel Messi."

Official statement Valencia: "The club will try to identify who threw the bottle and expel him permanently from our stadium."
Hold kæft hvor er det fjollet. Godt at de vil prøve at gøre noget ved det men samtidig har de travlt med at fortælle at der ikke skete noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Okay babe-efter-sejr traditionen er nede. Jeg tror Wenner har slettet dem, hvilket også er fair. Jeg poster dem i babe-tråden :)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Glad for de 3 point men hold kæft vi var ineffektive.. Og Bravo redder vores røv..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
Official statement Valencia: "We regret the isolated throwing of small bottle without tap that hit, without consequences, Lionel Messi."

Official statement Valencia: "The club will try to identify who threw the bottle and expel him permanently from our stadium."
Hold kæft hvor er det fjollet. Godt at de vil prøve at gøre noget ved det men samtidig har de travlt med at fortælle at der ikke skete noget.
Det er en pinlig statement fra deres side af. Det er lavt Valencia, lavt, lavt, lavt. Endnu noget sympati som ryger.
Allez...

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Badabing »

Hvad nu hvis de mener at uden konsekvenser er ment i den forstand, at der ingen konsekvenser var for gerningsmanden?
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Svært at forstå det på den måde synes jeg, netop sådan som sætningen er skrevet. Desuden hvad er grunden til at de skal "argumentere" for at der ikke var låg på flasken, det ændrer absolut intet, den fløj jo ikke væk i vinden, den var tung nok til at ramme.
Allez...

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 30/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Sir Suiram »

Jeg synes i det hele taget, Valencias fans var under al kritik. Mathieu har spillet fem gode sæsoner for dem, og alligevel bliver der piftet af ham hver gang, han havde bolden. Jeg ved ikke, om de er vrede over, at han i sommers åbenlyst sagde, han gerne ville til Barca, men helt ærligt...
Der er selvfølgelig ingen regler imod det, og det skal de da også ha' lov til, hvis det er det, de føler for, men jeg synes, det er usmageligt.

Til gengæld er det hvert fald ikke okay at kaste flere bolde på banen flere gange for at trække tiden, og det er selvfølgelig slet ikke i orden at kaste ting efter spillerne.

At Valencia ikke kommer med en utvetydig udmelding omkring det, er også dybt godnat! Det ville være bedre bare at forsøge at lade det passere end at negligeret det i en sådan grad, som de gør med den udtalelse. Så lyder det sgu nærmest som om, de lidt synes, det er noget pjat at gøre noget ud af. Jaja, man må ikke kaste ballon-agtige ting på banen, der ikke gør nogen skade. Vi kigger da lige på det...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster