22/11 FC Barcelona - Sevilla

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af theKing1988 »

Mæhsi er Konge :P selvfølgelig

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Reevenge »

BarçaDK skrev:Fårsi er krone??
Haha.

BarçaDK

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af BarçaDK »

Sorry :i

I øvrigt rart at se Alba spille så fremragende. Han har haft en ret dårlig sæson indtil videre, som jeg husker det?

Busquets var også virkelig god i dag. Han var alle vegne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Okay så jeg kunne umiddelbart ikke se kampen idag, fordi svigerforældrene havde inviteret os på middag, med andesteg på grill og alt hvad der hører til. Kærestens lillebror er dog også Barca fan, så det var ret lækkert, da han spurgte om vi ikke bare skulle sætte os over og se den, efter maden, hvilket var ca 15 min inde i kampen. Havde ikke regnet med at få den set, men det gjorde jeg, og hvilken kamp. Rigtig god kamp mod et stærkt spillende hold, som måske lige er inde i en dårlige periode. Ikke desto mindre spillede vores spillere og især Messi en god kamp. Det virker virkelig til at en tung byrde er faldet fra hans skuldre, efter han slog rekorden. Nu kan spille i ro og mag uden at stresse over en målrekord.

Synes godt at ter Stegen kan begynde at stå på mål nu. Bravo stod en OK kamp (mener at det er hans skyld ved målet mod os), men han viser at han ville være en rigtig god reserve. Personligt synes jeg at det er på tide at ter Stegen får lidt liga erfaring.

Selvom Rakitic scorede idag, synes jeg at han dumper (som den eneste). Både Alves og Alba spiller fint, og Xavi og Bussen spiller godt. Men Rakitic var simpelthen for ringe idag. Måske er jeg for hård og har for store krav til ham? Men jeg fandme ikke han spiller godt. Han er langsom, har for mange fejlafleveringer og så virker han ikke så god i genpresset. Jeg håber virkelig det er en fase, for han spillede vanvittig godt i starten af sæsonen - allerede der havde flere af os herinde erklæret det som årets transfer. Håber han laver en omvendt Cesc og er rigtig god efter jul.

Når det er sagt er jeg glad for dagens indsats generelt. Kloge udskiftninger og godt sats med Masche på lægterne. Lad os håbe at vi holder stimen nu og håbe at det ikke bare var Sevilla som var dårlige.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af JonasV »

Fedt at spille årets sidste koncert (som gik godt), og så fatte min telefon i backstagerummet og se at den er endt 5-1! Optursaften, mand.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af JonasV »

Mht. Messi: det er vildt at man kan være så lille og alligevel være den største!

phpBB [video]


phpBB [video]

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Piquénbauer »

Synes godt at ter Stegen kan begynde at stå på mål nu. Bravo stod en OK kamp (mener at det er hans skyld ved målet mod os), men han viser at han ville være en rigtig god reserve. Personligt synes jeg at det er på tide at ter Stegen får lidt liga erfaring.
Preach brother ;-)

Er enig i hvad du skriver omkring Rak. Han ser virkelig langsom ud og mange gange bliver han nødt til at kaste sig for at få lavet en tackling (ikke at det er skidt men ved ham ser det bare ud som om det hele tiden er ved at være for sent).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20498
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bold.dk er fin godnatlæsning, hvis man keder sig.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af miklas1911 »

Ingen Ray-lights på en historisk aften? :'( kan næsten allerede høre ham straffe stemmebåndene ved Messis sidste scoring :D
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af miklas1911 »

Er fundet.

Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Hvor er det smukt. Stort at opleve så historisk et øjeblik. Det er trods alt en rekord der har stået i en halv menneskealder (okay, faktisk en hel menneskealder i visse dele af denne verden). Hvor er det vildt at tænke på, at det har taget så få år som det nu engang har taget; at tænke på at man har været med helt fra starten, fra ligamål nummer 1 frem til nummer 251, 252 og 253. Messi er virkelig fodboldens Michael Jordan. Den største og den bedste gennem hele sportens historie.
Blauu

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af PuyolErGud »

JonasV skrev:Fedt at spille årets sidste koncert (som gik godt), og så fatte min telefon i backstagerummet og se at den er endt 5-1! Optursaften, mand.
Havde nogle venner som var med til koncerten, og de havde kun gode ord at sige, så de var i hvert fald tilfredse!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Brombi »

Fortsætter lige traditionen med babe efter en sejr.
Billede

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af Tolquhon »

miklas1911 skrev:Er fundet.

Ray er glad :glad:

Iøvrigt, glimrende trolling på bold.dk, Piquenbauer.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22/11 FC Barcelona - Sevilla

Indlæg af JonasV »

Billede
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster