8/11 Almería - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Tolquhon »

Ingen mål scoret, men Suarez fik stadig vendt kampen om mere eller mindre på egen hånd. Godt med sådan en spiller, når Messi ikke kan få bolden inden for rammen. Og hvis man skal sige noget positivt om Lucho er det, at han reagerede korrekt i pausen. De starter inde fra nu af, mmkay?

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Hm, det virker lidt mærkelig med Messi, men de seneste års sager(skattesagen/er, smedekampagner etc.) har måske sat sine spor? Der kører også en sag mod hans far lige pt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Xavi skal starte fra nu af, over Rakitic, sammen med Busi og Iniesta, når sidstenævnte er klar igen. Jeg håber Enrique lærer af de fejl han har begået i dag, selv om der ikke er meget der tyder på det.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Nå ja... Bartra var ringe i dag.
Woot? På hvilke punkter? Har ikke lagt mærke til nogle store fejl fra hans side, eller fra resten af forsvaret. Mere midten og organisationen.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Okay det lyder banalt det her, men hver gang vi har vundet i den her sæson har jeg fået likes i kamptråden efter kampen er fløjtet igang.. I kan tjekke kamptrådene! Fik ikke nogen mod RM og heller ikke mod Celta Vigo.. Fik første like idag efter Almeria scorede = Neymar mål, andet = Alba mål......

:lol: :lol:

Du fisker rigtigt efter likes, eller også er du super overtroisk.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Sv: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Nå ja... Bartra var ringe i dag.
Woot? På hvilke punkter? Har ikke lagt mærke til nogle store fejl fra hans side, eller fra resten af forsvaret. Mere midten og organisationen.
Han blev overløbet ved målet, men ellers synes jeg han spillede fint.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sv: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Nå ja... Bartra var ringe i dag.
Woot? På hvilke punkter? Har ikke lagt mærke til nogle store fejl fra hans side, eller fra resten af forsvaret. Mere midten og organisationen.
Ukoncentreret og blev løbet over ende flere gange (f.eks. da han render rundt ned i forsvaret med bolden og den bliver taget fra ham). Masche var vores forsvar i dag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:Xavi skal starte fra nu af, over Rakitic, sammen med Busi og Iniesta, når sidstenævnte er klar igen. Jeg håber Enrique lærer af de fejl han har begået i dag, selv om der ikke er meget der tyder på det.
Problemet er ikke rakitic. Det er hans position. Han bliver brugt som fløj... Det er håbløst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ved målet kunne Bartra intet stille op. Havde han interveneret, havde han fået rødt.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Storken skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:Nå ja... Bartra var ringe i dag.
Woot? På hvilke punkter? Har ikke lagt mærke til nogle store fejl fra hans side, eller fra resten af forsvaret. Mere midten og organisationen.
Han blev overløbet ved målet, men ellers synes jeg han spillede fint.
Ja, men de ville alle forsvarspiller blive i den situation. Bold med fart på, sindsyg hurtig angriber. Kan ikke klandres ham eller Masch.
Allez...

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Jesni »

A$AP skrev:Xavi skal starte fra nu af, over Rakitic, sammen med Busi og Iniesta, når sidstenævnte er klar igen. Jeg håber Enrique lærer af de fejl han har begået i dag, selv om der ikke er meget der tyder på det.
Xavi er for gammel. Vi købte jo netop Rakitic til at afløse ham. Xavi skal nok snart væk eller have en stilling i klubbens administration.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:
Brombi skrev:Okay det lyder banalt det her, men hver gang vi har vundet i den her sæson har jeg fået likes i kamptråden efter kampen er fløjtet igang.. I kan tjekke kamptrådene! Fik ikke nogen mod RM og heller ikke mod Celta Vigo.. Fik første like idag efter Almeria scorede = Neymar mål, andet = Alba mål......

:lol: :lol:

Du fisker rigtigt efter likes, eller også er du super overtroisk.
hehe læg mærke til at jeg ikke skrev et eneste indlæg i anden halvleg.... faktisk bevægede jeg slet ikke musen fordi jeg var sikker på, at jeg havde fundet det rigtige sted, for at vi kunne vinde. Ligeledes sad jeg i den samme position siden vi scorede, fordi det helt sikkert var derfor at vi scorede, også selvom jeg lige havde drukket 2 liter vand i første halvleg.

Brugeravatar
Lular
Indlæg: 105
Tilmeldt: tors jan 20, 2011 1:02 am
Geografisk sted: Barca
Blevet takket: 9 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Lular »

Luis bør overveje at benytte Rakitic som defensiv midt, og så benytte Busquets og Iniesta foran ham.

Masch er vores boss i forsvaret og skal blive dér.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Stille roligt sejr hvor alle var involveret undtagen Blaugrana92, den skid :D
MDCCCXCIX

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Mkj 77 »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Okay det lyder banalt det her, men hver gang vi har vundet i den her sæson har jeg fået likes i kamptråden efter kampen er fløjtet igang.. I kan tjekke kamptrådene! Fik ikke nogen mod RM og heller ikke mod Celta Vigo.. Fik første like idag efter Almeria scorede = Neymar mål, andet = Alba mål......

:lol: :lol:

Du fisker rigtigt efter likes, eller også er du super overtroisk.
hehe læg mærke til at jeg ikke skrev et eneste indlæg i anden halvleg.... faktisk bevægede jeg slet ikke musen fordi jeg var sikker på, at jeg havde fundet det rigtige sted, for at vi kunne vinde. Ligeledes sad jeg i den samme position siden vi scorede, fordi det helt sikkert var derfor at vi scorede, også selvom jeg lige havde drukket 2 liter vand i første halvleg.

Så har du også fortjent det- ingen skal gå med det alene;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster