8/11 Almería - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Jeg kan sagtens se hvorfor Enrique startede med Suarez og Neymar på bænken. Tror ikke de havde været så gode, hvis de andre ikke var trætte i forevejen. Han havde forventet at de ville stå meget defensivt, hvilket de også gjorde, selvom de nogle gange var oppe og presse godt på. Det er ren og skær uheld at vi ikke vinder 1-5 idag. Ligesom at vi også skulle have vundet 1-5 mod Celta Vigo. Derudover bliver det en sort dag, den dag Xavi stopper. Kæft hvor er han bare vigtig.

Med Enrique's Barca kan det godt virke som som, at tune manuelt ind på en radiokanal med en gammel radio. Vi skal liiiige finde det rette sted. I øjeblikket rammer vi overlæggeren ca ligeså mange gange som teenagere gokker den af.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Og Preben.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Okay det lyder banalt det her, men hver gang vi har vundet i den her sæson har jeg fået likes i kamptråden efter kampen er fløjtet igang.. I kan tjekke kamptrådene! Fik ikke nogen mod RM og heller ikke mod Celta Vigo.. Fik første like idag efter Almeria scorede = Neymar mål, andet = Alba mål......

:lol: :lol:

Du fisker rigtigt efter likes, eller også er du super overtroisk.
hehe læg mærke til at jeg ikke skrev et eneste indlæg i anden halvleg.... faktisk bevægede jeg slet ikke musen fordi jeg var sikker på, at jeg havde fundet det rigtige sted, for at vi kunne vinde. Ligeledes sad jeg i den samme position siden vi scorede, fordi det helt sikkert var derfor at vi scorede, også selvom jeg lige havde drukket 2 liter vand i første halvleg.
Hehe, hvis det virker, så gør mere af det, som Steve de Shazer siger; godt nok mht. psykoterapi, men hey, hvorfor ikke bruge det i andre sammenhænge også.
Senest rettet af Kubala lør nov 08, 2014 7:42 pm, rettet i alt 1 gang.

HH
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons feb 01, 2006 4:57 am
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af HH »

Brombi skrev:
Kubala skrev:
Brombi skrev:Okay det lyder banalt det her, men hver gang vi har vundet i den her sæson har jeg fået likes i kamptråden efter kampen er fløjtet igang.. I kan tjekke kamptrådene! Fik ikke nogen mod RM og heller ikke mod Celta Vigo.. Fik første like idag efter Almeria scorede = Neymar mål, andet = Alba mål......

:lol: :lol:

Du fisker rigtigt efter likes, eller også er du super overtroisk.
hehe læg mærke til at jeg ikke skrev et eneste indlæg i anden halvleg.... faktisk bevægede jeg slet ikke musen fordi jeg var sikker på, at jeg havde fundet det rigtige sted, for at vi kunne vinde. Ligeledes sad jeg i den samme position siden vi scorede, fordi det helt sikkert var derfor at vi scorede, også selvom jeg lige havde drukket 2 liter vand i første halvleg.
For et par år siden, skulle jeg drikke Fanta eller læskedrikke med appelsinssmag hver gang holdet spillede. Det virkede næsten hver gang [emoji1]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg havde godt held med røde strømper på kampdagen i denne sæson. Selv tak, Bravo.

lndtil Bernabeu.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Dog skal man passe på med at overtro ikke tager overhånd, altså bliver noget tvangstanke-stads, så skal man ikke gør mere af det, selvfølgelig. :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Nej, det skal helst forblive på hygge-niveau. Eneste regel jeg har tilbage er at jeg skal drikke kaffe af en Barca-kop på kampdagen. Ligesom de fleste andre dage.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:Nej, det skal helst forblive på hygge-niveau.
Ja, hygge-niveau er der ikke noget galt med.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Brombi »

Min kæreste skal have 3 virkelig hårde lussinger inden hver kamp.. Hvis vi taber er det fordi jeg ikke har slået hårdt nok..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
JonasV skrev:Nej, det skal helst forblive på hygge-niveau.
Ja, hygge-niveau er der ikke noget galt med.
phpBB [video]


It's only weird if it doesn't work :)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Brombi skrev:Min kæreste skal have 3 virkelig hårde lussinger inden hver kamp.. Hvis vi taber er det fordi jeg ikke har slået hårdt nok..
:lol: :lol:

Det er en meget overbærende kæreste, du har.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:
JonasV skrev:Nej, det skal helst forblive på hygge-niveau.
Ja, hygge-niveau er der ikke noget galt med.
phpBB [video]


It's only weird if it doesn't work :)
:lol:

gygfo

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af gygfo »

Unai emery som cheftræner. I hørte det her først [emoji6]

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Ray-lights! Ellers går jorden muligvis under inden kl. 23:59. Siger det bare.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 8/11 Almería - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

JonasV skrev:Nej, det skal helst forblive på hygge-niveau. Eneste regel jeg har tilbage er at jeg skal drikke kaffe af en Barca-kop på kampdagen. Ligesom de fleste andre dage.
Jeg skal tage Barça-trøje på præcis to timer før kampstart, det var dog lidt svært i dag, da jeg har været på arbejde fra 07-1830...

Men lækkert med en sejr, hvor Suárez eftersigende gjorde det godt. Selvom spillet ikke skulle have været alt for overbevisende, er det vigtigt med 3 point.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster