1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Skydefinten »

Slap af.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Slap af.

:lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Sv: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

neymarJR skrev:da pep forlod barca,begyndte nedturen for alvor.
Den begyndte vel i Peps sidste sæson, hvis vi skal være helt korrekte. Tito afbryd den, men så forsatte den igen.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Sv: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Storken »

emo skrev:
neymarJR skrev:da pep forlod barca,begyndte nedturen for alvor.
Den begyndte vel i Peps sidste sæson, hvis vi skal være helt korrekte. Tito afbryd den, men så forsatte den igen.
Nedturen blev åben for enhver, da vi blev gennembanket af Bayern. Tito var ikke nogen fantastisk træner i mine øjne. Han besad ikke de kvaliteter det kræves. Må han hvile i fred.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

Jeg vidste at den ville komme da jeg skrev det. Taktisk mener jeg at Tito måske er den bedste træner vi har haft, Pep havde næppe haft samme succes uden Tito. Men han var en elendig motivator, han var for meget spillernes ven/far, og forståeligt nok når han har trænet flere af dem fra den dag de kunne gå.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Er det ikke på tide at ter Stegen får en liga kamp?
JO!! Nu hvor der er begyndt at gå mål ind i ligaen så er det på tide... Og ikke fordi bravo er en dårlig målmand men fordi der ikke er nogen fremtid i ham. Han bliver ikke bedre end han er nu. MAtS kan derimod blive en af de bedste så ind med ham og lad ham lære sproget, systemet osv gennem kampe.

Men tror desværre ikke at det kommer til at ske...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Jeg vidste at den ville komme da jeg skrev det. Taktisk mener jeg at Tito måske er den bedste træner vi har haft, Pep havde næppe haft samme succes uden Tito. Men han var en elendig motivator, han var for meget spillernes ven/far, og forståeligt nok når han har trænet flere af dem fra den dag de kunne gå.
Det er noget af et postulat. Pep bliver ellers krediteret for, at være noget af et taktisk geni. Se hvad han har lavet i Bayern f.eks. Man kan vende og dreje den, ligeså tosset man vil, men jeg vil mene at det netop var fordi Pep var vores træner, at vi fik den succes, som vi gjorde.

Det er ikke at tage noget fra Tito, han var en vigtig del af træner-teamet, men hovedarkitekten var Pep. Det var ham der lagde taktikken.

Man kan evt se hans tale i det katalanske parlament, for at se, hvordan han forberedte holdet i det mindste detalje. Se evt Henry i sky studiet, hvor hans også forklarer Peps sans for det taktiske aspek.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

Postulater skal der til. Jeg tager intet fra Pep og Tito ville alene ikke have klaret det som Pep og ham klarede sammen. Endnu et postulat, denne gang til fordel for Pep.

Det bare ikke fair når man overser en assistents arbejde og i dette tilfælde mere end i andre. Jeg husker en del artikler og udtalelser om st Tito havde en stor del i måden at spille på, måden at positionere spillerne, og har også læst at han krediteres for at have genopfundet Messis falsk 9er rolle.
Allez...

neymarJR

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af neymarJR »

tito var hjernen,pep den der udførte hvad hjernen havde udtænkt,tror ikke vi får sådan et makkerpar igen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:Postulater skal der til. Jeg tager intet fra Pep og Tito ville alene ikke have klaret det som Pep og ham klarede sammen. Endnu et postulat, denne gang til fordel for Pep.

Det bare ikke fair når man overser en assistents arbejde og i dette tilfælde mere end i andre. Jeg husker en del artikler og udtalelser om st Tito havde en stor del i måden at spille på, måden at positionere spillerne, og har også læst at han krediteres for at have genopfundet Messis falsk 9er rolle.

Den falske 9'er rolle, har der været rigtig mange artikler om. Jeg har set en, hvori der nævnes at Tito foreslog det, men ellers er det Pep der får kredit for det.

Du har helt sikkert ret, Tito skal have æren, han var trods alt assistent og trænerens højre hånd. Du har ret, der er nogle mennesker som måske har det med at skubbe Titos betydning væk, for at fremhæve Peps succes endnu mere. Men, jeg mener så også du laver en fejl, du negligerer en lille smule Peps betydning, især på det taktiske område, netop for at fremhæve Titos betydning hans bidrag til vores succes.

Nårh, men fred være med det. Jeg var en af dem, som var kritisk overfor Tito, rettere sagt, kritisk overfor ledelsen valg af en mand, som lige var kommet tilbage fra en livstruende sygdom. Man burde have skånet ham for alt det stress, det medfører at være træner for Barca. Han fik aldrig en rigtig og rimelig chance for at bevise sig selv, desværre. Vi står dog stadig tilbage med en sæson, hvor vi kom i C.L semi, vandt mesterskabet og fik det højeste antal point i ligaen i klubbens historie. Helt uduelig var han ikke, langtfra vil jeg sige.

De to kampe mod Bayern var noget ekstraodrinært. Det var ikke alene Titos taktiske kunnen, der kom til udtryk. nederlaget kom på et tidpsunkt, hvor holdet havde været igennem et sandt helvede, rent psykisk. En meget afholdt holdkammerat bliver alvorlig syg, han kommer tilbage og man tror kampen mod kræften er vundet, det ender med at han løfter C.L trofæet på selveste Wembley, hele verden snakker om det moment. Man finder så ud af, at han har brug for en lever, ellers klarer han det ikke. Spillerne er altså midt i det.

En meget elsket træner får konstateret kræft, han vinder kampen, tror man. Han får tilbagefald igen og skal igennem et helvede igen, alt imens holdet reelt set står uden en træner og får instrukser via Webcam og skype.

Selvom Tito var tilbage til Bayerns kampe, var det tydeligt at hverken han eller holdet havde energi. Man var simpelthen drænet for energi, efter de svære oplevelser.

Jeg tror det var den største grund til vores nedtur mod Bayern, end Titos manglende evner som træner.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

neymarJR

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af neymarJR »

man kommer næsten til at savne tito nu vi taler om ham :cry:,det var så uretfærdigt han ikke fik lov at blive ældre.
savner ham faktisk.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af emo »

På intet tidspunkt var mit ønske eller min tanke at negligere Pep. Han er et geni, selvf., men man bliver harm når medierne og nogle fans som følger klubben så tæt som vi gør herinde, ser tyndt på Titos del af det makkerpar.

Tito manglede evnen til at omsætte alle ideerne ud på banen han var for blød og for kælen. Mens Pep havde kant og kunne være skrap. Det er måske derfor, netop på grund af disse forskelle at de to fungerede så fandens godt sammen. ;-)
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da kæft... Jeg er stadig sur over kampen i går. Vi skal smadre Ajax og Almeria i de næste kampe for at jeg bliver i bedre humør.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

http://jenfcb.wordpress.com/2014/11/02/ ... of-system/

Her er der forresten en fin lille analyse af vores system og dets mangler (ingen midtbane, alt skal komme fra messi osv)...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 1/11 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Lopezzz »

Piquénbauer skrev:Hold da kæft... Jeg er stadig sur over kampen i går. Vi skal smadre Ajax og Almeria i de næste kampe for at jeg bliver i bedre humør.
Jeg håber ikke at du er sur på mig ;-)
Godnat og Visca Barca!! :))
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster