29/10 FC Barcelona - Espanyol

Alle kamptråde fra sæsonen 2014/2015

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 29/10 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Jurij »

Godt Real Ikke spillede mod os i dag. Så var den 100% ikke blevet 3-1
Genopbygning status: færdig.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/10 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af JonasV »

Billede

Yes, fedt, tusind tak...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 29/10 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Elbarca »

Lopezzz skrev:
Elbarca skrev:Tak [SMILING FACE WITH SMILING EYES] billet automaten virkede ikke! Sneg lig ind og venter på tog mod figueres. Står jeg af i girona?
Det er nemt og billigere at rejse med Barca- Girona bus.
T/R ca. 20 euro og bussen stopper mange steder i Girona. Det er ikke lufthavn bus.

Ved ikke med bussen, men opdagede der er to tog linjer til Girona. Almindelig tog og så hurtig tog. Hurtigtog tager 40 min og tager halv så lang tid som det andet. Fik prøvet begge. Hurtigtoget på vej hjem. Den lange tur kostede 11,5 € og den korte 15,5 €.

Andet praktisk værdifuldt info:

- Var i Girona kl 21 og allerede dér var der ikke flere tog som kørte til Barcelona før kl 06:00 om morgenen.
- efter en fodbold kamp er der ingen taxier på stadionet
- stort set ingen taler engelsk i Girona
- Girona har det meste ulækre hotel jeg mindes jeg har overnattet på. Dejligt tæt på togstationen
Senest rettet af Elbarca fre okt 31, 2014 12:32 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 29/10 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Elbarca »

Mht selve kampen, så var det naturligvis fedt pludselig at kunne se en kamp med holdet, når det kom som en overraskelse. Det var turen værd, men det skal man nok være lidt hård fan for at mene.

Suarez kan et eller andet udover det sædvanlige. Den måde han bevæger sig på og nogle af hans træk er så determinerede, at der står måltørst over det hele. Det er fedt med en live kamp at man selv kan fokusere på spillere. Jeg er vild med Bartra. Han har det der skal til for at blive en Barca CB. Tag gerne lidt kilo på og med tiden undgår han nok ikke at blive starter.

Ellers var jeg mest imponeret af Adama. Den knægt gad jeg ikke dække. Man slår sig på ham. Også hvis man selv sparker til ham. Og så er han lynhurtig og med en ret fin teknik. Han kunne fint ende som afløser for Alves, hvis en Montoya ligesom igår havde backpladsen. Og dermed Adama som wing.

Halilovic var også dejlig at følge. Teknisk dygtig og virker intelligent med bolden. S. Roberto løber meget og jeg kan egentligt godt lide ham.

Rafinha og Rakitic var derimod ret skuffende. Pedro er helt væk og spiller meget alibi bold i Barca. Munir virker som om han er faldet noget af på den. Han fik en del minutter, men viste ikke rigtigt noget.

Hvor er det ærgerligt jeg skal hjem lørdag før kampen mod Celta!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 29/10 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Brombi »

Elbarca skrev:Mht selve kampen, så var det naturligvis fedt pludselig at kunne se en kamp med holdet, når det kom som en overraskelse. Det var turen værd, men det skal man nok være lidt hård fan for at mene.

Suarez kan et eller andet udover det sædvanlige. Den måde han bevæger sig på og nogle af hans træk er så determinerede, at der står måltørst over det hele. Det er fedt med en live kamp at man selv kan fokusere på spillere. Jeg er vild med Bartra. Han har det der skal til for at blive en Barca CB. Tag gerne lidt kilo på og med tiden undgår han nok ikke at blive starter.

Ellers var jeg mest imponeret af Adama. Den knægt gad jeg ikke dække. Man slår sig på ham. Også hvis man selv sparker til ham. Og så er han lynhurtig og med en ret fin teknik. Han kunne fint ende som afløser for Alves, hvis en Montoya ligesom igår havde backpladsen. Og dermed Adama som wing.

Halilovic var også dejlig at følge. Teknisk dygtig og virker intelligent med bolden. S. Roberto løber meget og jeg kan egentligt godt lide ham.

Rafinha og Rakitic var derimod ret skuffende. Pedro er helt væk og spiller meget alibi bold i Barca. Munir virker som om han er faldet noget af på den. Han fik en del minutter, men viste ikke rigtigt noget.

Hvor er det ærgerligt jeg skal hjem lørdag før kampen mod Celta!

Godt du fik dit barcafix i det mindste :)

Bartra skal pumpe lidt og Rakitic skal tage sig sammen. Enig. Håber Rakitic får en killer forårssæson :)

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 29/10 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af Elbarca »

Ja det ville være fedt hvis han lavede en omvendt Cesc :)

BarçaDK

Re: 29/10 FC Barcelona - Espanyol

Indlæg af BarçaDK »

Elbarca skrev:Ja det ville være fedt hvis han lavede en omvendt Cesc :)
Haha, ja, set i bakspejlet skulle Cesc have været solgt i januar, så havde han givet det dobbelte!! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster